Ik heb m'n pil in week 1 11 uur te laat ingenomen en er is een marge van 12 uur... daarna moet je naar de dokter als je de week ervoor seks hebt gehad
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15] |
| |

Wat is het.. 

hihihii

Bevalt me best.

Maar dan zit je natuurlijk nog met de kosten, hoewel je prima kunt lenen bij de IBG 
Hij zat toch in Engeland voor studie? En daar kon hij ook een promotieplek krijgen? Wat doet hij nu dan in Duitsland? We gaan trouwens het weekend van 14 november verhuizen.
schiet ook al op!

(en stiekem zou ik niet dood gevonden willen worden in deventer) maar het maakt dan ook niet zoveel uit als ik richting utrecht ofzo ga, want dan moet ik voor alles reizen...
In Deventer is verder ook niks te doen nee, en als je dan ergens halverwege gaat zitten, schiet het ook nuet op...
) en daar ben ik op zich ook niet blij mee.. Maar ik leen liever dan dat ik nu niks leuks kan doen zodat ik later als ik toch al zat geld heb niks terug hoef te betalen.
Alleen ik haaaaat het om ongesteld te zijn, lijkt me zwaar irritant als je niet meer gewoon kunt doorslikken.

Wel heel vreemd inderdaad, maar we zien wel hoe het loopt. Waarschijnlijk ga ik ook nog wel ooit naar Cambridge verhuizen

of gewoon voor de tijd dat hij daar zit?