PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Pil vergeten?!
Gepost door : P^
Op: 21/06/2009 21:30
Lekker dom...
Ik heb m'n pil in week 1 11 uur te laat ingenomen en er is een marge van 12 uur... daarna moet je naar de dokter als je de week ervoor seks hebt gehad

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15]

Gepost door: Flow
Op: 21/10/2009 12:26
ik zit 2/3 dagen op school, meaning ben uur of 9 pas thuis saafs
3 dagen stage, krijg er 0 euro voor
1 dag in de week werken

en ik loop dus giga achter met school want ik heb geen dag de tijd om huiswerk te doen, soms haal ik een nachtje door om iig beetje bij te blijven maar ben zo moe heel de tijd

bovendien, een kamer hier heb je pas vanaf 350/400 euro in de maand hea, en dan heb je nog niets

dat red ik niet met een dagje werken in de week en 250 euro stufi

Gepost door: 007
Op: 21/10/2009 12:39
Echt Snic, Heidelberg? WTF Wat is het..
Wel fijn dat je em weer ziet
Mijn vriendje is eh, heel ziek nu. Dus die hoeft in mijn tentamenweek ff niet bij me te komen

Mijn studie bevalt goed.. Ben nu 'Juridisch' aan het leren *(

@ Flow. Zou ik dan ook nog niet doen. Bedoel nu is je bedje gespreid enzo en alles geregeld.. En dan moet je ook nog allemaal dingen doen, terwijl je al zo moe bent

Gepost door: Snic
Op: 21/10/2009 13:01
Heidelberg is de plaats in Duitsland waar ie nu voor 2 maanden zit

Mooi dat je studie goed bevalt zeg! Dit is wel hetgeen wat je blijft doen? Of ga je weer meedoen met de loting voor geneeskunde? Of kan dat niet meer.

En Flow, thuiswonen heeft ook zo z'n voordelen

Gepost door: Flow
Op: 21/10/2009 14:15
jaa daarom

de drukte die ik nu heb, ga ik echt niet trekken als ik op kamers zit

maar af en toe zou ik het wel fijn vinden hihihii
mja, nu kom ik alleen thuis om te slapen

Gepost door: 007
Op: 21/10/2009 15:03
Okay. Echt nog nooit van gehoord

Ja ik blijf dit doen hoor Bevalt me best.

Had jij nou een vriendje/scharreltje Flow? Ik weet het niet meer :$

Gepost door: Flow
Op: 21/10/2009 15:13
nope

heb ik geeneens tijd voor joh

ik zie mn vrienden niet eens, ja in de trein soms ofzo

Gepost door: lot
Op: 21/10/2009 16:18
Maar als je op kamers gaat, kan je dichter bij school/stage gaan wonen, zodat je wel weer eerdre thuis bent, later weg moet, minder moe bent en dus meer voor school kan doen Maar dan zit je natuurlijk nog met de kosten, hoewel je prima kunt lenen bij de IBG
Fijn dat je Sander weer ziet Snic! Ik volg het alleen even niet Hij zat toch in Engeland voor studie? En daar kon hij ook een promotieplek krijgen? Wat doet hij nu dan in Duitsland? We gaan trouwens het weekend van 14 november verhuizen.

Gepost door: Snic
Op: 21/10/2009 16:44
Ja, hij liep eerst stage in Cambridge en gaat bij datzelfde instituut nu promoveren. Maar voorafgaand aan dat promoveren gaan al die phd-studenten op een soort van training van 2 maanden in Heidelberg, Duitsland. Daar zit ook het hoofdkantoor. En daar is ie nu dus tot half december! En in januari gaat ie echt in Cambridge beginnen.

Ooh 14 november schiet ook al op!

Gepost door: 007
Op: 21/10/2009 17:13
Lekker ingewikkeld Snic.
Maareh lenen? Ik leen helemaal niet.. Probeer het zoveel mogelijk zelf te financieren.
Ik weet hoe dat gegaan is bij mijn inmiddels ex-stief-vader

Gepost door: Flow
Op: 21/10/2009 18:49
sorry maar alles heb ik hier, werk, stage en alle contacten (en dan heb ik het niet over vrienden maar dan heb ik het over werkcontacten met fotografen en architecten) als ik vanuit deventer elke keer naar amsterdam of haarlem af moet reizen ben ik meer tijd kwijt dan de tijd die ik moet reizen naar deventer voor school haha(en stiekem zou ik niet dood gevonden willen worden in deventer) maar het maakt dan ook niet zoveel uit als ik richting utrecht ofzo ga, want dan moet ik voor alles reizen...

nee ik heb het prima genoeg thuis om het uit te stellen hoor
bovendien weiger ik te lenen bij ibg :-#

Gepost door: Lot
Op: 21/10/2009 18:59
Dan kan ik me idd voorstellen dat je daar lekker blijft In Deventer is verder ook niks te doen nee, en als je dan ergens halverwege gaat zitten, schiet het ook nuet op...

Die promotieplek is dus al zeker dat hij die aanneemt Snic? Lijkt me wel raar hoor, als hij zo lang in het buitenland zit. Gelukkig is het nog redelijk dichtbij

Gepost door: Io
Op: 21/10/2009 19:21
Ik ben zelf zo gelukkig op kamers dat ik altijd iedereen probeer te bekeren, maar dat moet ik eigenlijk ook gewoon niet eens proberen. Want als jij gelukkig bent thuis is het natuurlijk bullshit dat je wel zou gaan Flow!

En ik leen wel 200 euro per maand (En af en toe iets meer. ) en daar ben ik op zich ook niet blij mee.. Maar ik leen liever dan dat ik nu niks leuks kan doen zodat ik later als ik toch al zat geld heb niks terug hoef te betalen.

Over de naam van dit onderwerp gesproken trouwens: De pil! Ik heb er nog maar 4 over in mijn strip en daarna ga ik stoppen. Ik heb toch geen relatie en er heeft al genoeg zooi in m'n lijf gezeten. Alleen ik haaaaat het om ongesteld te zijn, lijkt me zwaar irritant als je niet meer gewoon kunt doorslikken.

Gepost door: Flow
Op: 21/10/2009 19:58
kun je niet nuvaring nemen
daar proberen verschillende mensen mij namelijk al van te overtuigen
omdat er veel minder shit enzo in zit en je wel gewoon nog wat menstruatie kunt regelen etc.

en ja, ik geloof ook dat ik gelukkig zou zijn als ik op mezelf zou wonen
maar niet in de financiele shizzle
bovendien ga ik later waarschijnlijk niet heel erg veel geld verdienen -> meeste fotografen kunnen niet eens leven van een baan als fotograaf
en ja tuurlijk worden de maandlasten van het terugbetalen daar wel op aangepast
maar net zoals ik al zei, ik leef in feite nu wel gelukkig, heb het megadruk, maar de dingen die ik doe met stage enzo zijn wel onwijs gaaf en dan heb ik liever niet dat ik later nog met die shit zit van de lening

maar weetje, ik ben ook pas 19 hea... meeste hier zijn al 21 ofzo? (van degene die op zichzelf zitten)

oke en nou discussie gesloten hahah wel weer genoeg geluld over mijn niet of wel uit huis gaan:')

Gepost door: Snic
Op: 21/10/2009 20:48
Flow, gewoon lekker thuis blijven

Lot, ja hij is aangenomen op die plaats Wel heel vreemd inderdaad, maar we zien wel hoe het loopt. Waarschijnlijk ga ik ook nog wel ooit naar Cambridge verhuizen

Gepost door: Flow
Op: 21/10/2009 22:13
jij naar cambrigde verhuizen?

voor altijd? of gewoon voor de tijd dat hij daar zit?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15]
Out of range value for column 'id_b' at row 1