PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Pil vergeten?!
Gepost door : P^
Op: 21/06/2009 21:30
Lekker dom...
Ik heb m'n pil in week 1 11 uur te laat ingenomen en er is een marge van 12 uur... daarna moet je naar de dokter als je de week ervoor seks hebt gehad

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15]

Gepost door: Lizelot
Op: 16/08/2009 14:45
Hey, die Gaby Kloekke ken ik (van die site). Naja, kennen Haar broer is een vriend van mijn ex. Hm, je bent dus lekker de hele intro aan het leren Punt :s Succes!
Mijn pil was heel stom. Ik kreeg steeds van die tussentijdse bloedingen enzo, dus was naar de dokter geweest voor een zwaardere pil maar die wilde hij niet geven Kon wel, maar hij kon niet garanderen dat het bij een andere pil stopte. Nu moest ik van hem 2 cyclussen stoppen, omdat mijn lichaam teveel aan de hormonen gewend zou zijn ofzo. Kan hem nu iig niet vergeten, maar condooms zijn kut

Gepost door: P^
Op: 16/08/2009 17:04
o echt wat grappig.. leuk meisje?

haha ja ze moeten echt wat anders verzinnen op de pil (en nee de bestaande alternatieven zijn ook niks), ik ben ook miss warhoofd nr 1 maar moet zeggen dat ik met de pil ook behoorlijk panisch ben...

maar welke heb jij dan lizelot?
want ik heb gewoon microgynon 30 en dat is de standaard, nooit tussentijdse bloedingen gehad... als je lichtere hebt zou ik daarom vragen.
o ja en als je lichtere pil hebt en je vergeet het een keer, is het ook erger dan bij een zwaardere he....

Gepost door: Io
Op: 16/08/2009 18:28
Wat tof punt! Heb je dat voor die site dan zelf geregeld? Want je zit nu niet meer bij een bureau..

En ik heb ook een pil, en ik vergeet hem elke week wel eens (of meerdere keren. :') ) Maar ik heb toch geen vriend dus het maakt niet uit.

En ik ben in mijn nieuwe kamer in Kopenhagen en hij is echt mooi! Alleen weet ik niet wat ik nu met mijn huisgenoten aan moet, want die heb ik nog helemaal niet gezien, maar ze zijn er wel, alleen iedereen heeft zijn deur dicht. Hoor ik nu sociaal te doen en aan te kloppen en me voor te stellen enzo? :')

Gepost door: P^
Op: 16/08/2009 18:44
kreeg berichtje via hyves...
en krijg uitbetaald in die jurkjes en die zijn wel leuk

maar wat leuk dat je daar nu bent
het is vast wel even wennen...
hebben ze geen kennismakingsprogramma's?

Gepost door: Io
Op: 16/08/2009 19:05
Ooh dat is nog eens leuke uitbetaling, heb je zo een heleboel jurkjes. Tof! Mooie jurkjes hebben ze ook! Wanneer heb je je shoot??

Jup, vanaf maandag ga ik ook echt bezig en zijn er kennismakingsdingen, maar dat is niet met mijn huis maar met de ander studenten op de uni. Achja, komt wel goed!

Gepost door: Lizelot
Op: 17/08/2009 11:01
Wat leuk Punt, en die jurkjes zien er ook leuk uit ja
Heb/had ook microgynon30, en daar kan ik straks dan ook weer mee verder.
Spannend Io, bevalt de kamer al? Zou even afwachten, je komt ze vast wel tegen deze week, en anders kan je later deze week nog wel kennis maken. Ze begrijpen vast wel dat je eerst even rustig wilt acclimatiseren enzo Veel plezier deze week!

Gepost door: P^
Op: 17/08/2009 21:18
ja dat komt echt wel goed, van wat ik heb gehoord van mensen die in het buitenland gingen studeren was dat altijd goed geregeld....
zit je in zon groot studentencomplex?

Gepost door: Io
Op: 20/08/2009 01:42
Nou ik kwam iemand uit de gang tegen, en toen ik iets zei over dat ik nog niemand had gezien zei hij dat ze niet veel met elkaar spraken hier in huis. Gezellig. De meeste mensen wonen hier in internationale studentenhuizen, en die doen wel een heleboel samen.

En qua vrienden maken doe ik het ook een beetje fout, want ik ken maar 1 meisje en 8 jongens ofzo. En ik ben helemaal geen jongens-meisje, dus die jongens ken ik ook niet helemaal op een vriendschapsmanier. :')

En heb je nu al meer tentamens gehad punt? Hoe gingen die?

Gepost door: P^
Op: 20/08/2009 08:37
Haha io.. het komt vast wel goed.. met welke organisatie ben je daar dan? Zoek even uit wanneer er activiteiten zijn voor uitwisselingsstudenten! Die zijn er ongetwijfeld.
Heb je ook al lessen gehad?

Ik heb intussen 3 tentamens gehad, waarvan 2 wel oke maar die van gister was echt hopeloos... nu morgen nog 1, zie ik opzich wel zitten maar is 15 studiepunten

Gepost door: Io
Op: 20/08/2009 10:52
Nou ik heb nu al wel Deense lessen! En dat is met heel leuke uitwisselingsstudenten. En daarna zijn altijd feesten met die studenten en daar is het ook heel tof! Maar ik leer daar dus alleen maar jongens kennen. :') Maar ik heb nog anderhalve week aan intro tijd te gaan, dus dat komt ook wel goed.

15 studiepunten voor een tentamen? Wooh. Dat is echt heel veel. Maar wel fijn dat je het dan nu al en beetje ziet zitten. En ik vind een score van 2 uit de 3 al heel goed als ze allemaal zo snel naast elkaar zitten.

Gepost door: *Rose*
Op: 03/09/2009 18:39
Haha jongens, jullie nog steeds hier? Wat leuk! Ik zat laatst op Ellegirl, en toen dacht ik toch maar even googlen op pickle
en hij is er nog!

Gepost door: P^
Op: 05/09/2009 21:00
Ik ben niet meer blond

Gepost door: marissa
Op: 06/09/2009 14:28

ik heb een vraagje

ik ben vrijdag begonnen met de pil na stopweek van 4 dagen
ik gebruik de yaz 24+4

ik ben zaterdag de pil vergeten en heb die op zondag ochtend rond half 10 ingenomen , ik weet niet meer op welk tijdstip ik de pil vrijdag heb ingenomen
is de pil nu onveilig? en moet mijn vriend nu een condoom gebruiken ?

groetjes marissa

Gepost door: Snic
Op: 09/09/2009 10:37
Punt: FOTOOOO

Gepost door: Io
Op: 10/09/2009 15:45
Punt die niet blond is! schokkend! foto! En heb je de jurkjes shoot al gedaan?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15]
Out of range value for column 'id_b' at row 1