Ik heb m'n pil in week 1 11 uur te laat ingenomen en er is een marge van 12 uur... daarna moet je naar de dokter als je de week ervoor seks hebt gehad
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15] |
| |

(zijn wel neppe MOONBOOTS zeg maar, van die grote lompe dingen, dus niet die kleine zwartige vrouwenlaarsjes die ze ook wel verkopen)

Van die SjonnieenAnita-dingen 
te fout, maar lekker warm 
Dat is de helft van het blok.. shitshitshit. En ik snap het echt niet, ik had het echt gechecked! En als ik dit blok niet kan volgen heb ik een kwartaal extra studie vertraging en ik had het mijn ouders al helemaal blij verteld enzo en muuh.

Maar ik heb een vak waar je verplicht bij de tutorials moet zijn, dus ik god dat die me niet eens het tentamen gaat laten maken.. Awel, kan er nu weinig aan doen!
Nee serieus, was wel een beetje kansloos, enige wat iedereen doet is drinken en feesten maar dat is ook wel leuk soms! Ik heb alleen niet zo veel van Oslo gezien omdat we zo waanzinnig brak waren dat we het grootste deel van de tijd uitgeteld in een cafe hebben gehangen. Oepsss.
na 5,5 uur was de verdoving pas uitgewerkt, dacht dat ik erin zou blijven
en nu zou ik willen dat het weer verdoofd was

Ben alleen mijn telefoonoplader kwijt geraakt in een doos, dus hoop dat ik die nog ergens terugvind... Als alles opgeruimd is, zal ik wel eens wat foto's maken (als jullie dat leuk vinden ten minste)