Ik heb m'n pil in week 1 11 uur te laat ingenomen en er is een marge van 12 uur... daarna moet je naar de dokter als je de week ervoor seks hebt gehad
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15] |
| |
Ook al mijn vriendinnen thuis hebben allemaal al lange relaties ondertussen, en zelfs iedereen waar ik hier veel mee om ga heeft het alsmaar over hun vriend die ze zo missen.
Heb je trouwens ook een waarbenjij.nu ofzo? Kan ik wat meer lezen van je avonturen
Of is het niet de bedoeling dat we er meer van weten? 
Hoeveel wachttijd heb jij nu? Ziet er zo mooi uit! Misschien kunnen we dan weer naar elkaar zwaaien, haha..
Maar inderdaad ook als enige bijna. Hoewel er ook veel relaties zijn uittgegaan de afgelopen tjid! Een van mijn beste vriendinnetjes is twee weken na me gedumpt, dus nu kunnen we gelukkig samen het beste maken van de vrijgezelle studententijd
(oh en flow ook nog toch?) Maar heb je dan wel iemand om "onserieus" een relatie mee te hebben? 
Daarom is het juist zo relaxed!!

haha
huh? 

tweede helft van het jaar doe ik derdejaars vakken bio en nog 3 vakken van geneeskunde herkansen
En volgend jaar... tja nog geen ide, kan best dat ik weer geneeskunde ga doen (sta nog wel ingeschreven
)
We hebben de kamer! Nu word ik wel echt heel burgerlijk...