PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Pil vergeten?!
Gepost door : P^
Op: 21/06/2009 21:30
Lekker dom...
Ik heb m'n pil in week 1 11 uur te laat ingenomen en er is een marge van 12 uur... daarna moet je naar de dokter als je de week ervoor seks hebt gehad

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15]

Gepost door: Io
Op: 08/10/2009 00:33
Aw, dat is wel jammer Lot.. Maar ik zal duimen voor de volgende kans! Wat voor kamers zijn het?

En wat is iedereen serieus aan de relatie joh. Ook al mijn vriendinnen thuis hebben allemaal al lange relaties ondertussen, en zelfs iedereen waar ik hier veel mee om ga heeft het alsmaar over hun vriend die ze zo missen.

Gepost door: Lot
Op: 08/10/2009 09:23
Scheelt toch weer Io, dat jij hem nu iig niet hoeft te missen Heb je trouwens ook een waarbenjij.nu ofzo? Kan ik wat meer lezen van je avonturen Of is het niet de bedoeling dat we er meer van weten?
Het zijn kamers in een nieuw complex van de SSHN (studentenhuisvesting). Er zijn 3 verschillende typen tweepersoons wooneenheden. De indeling is steeds iets anders, maar bij allemaal heb je gewoon een hal (met inbouwkast), vanuit de hal een deur naar de badkamer en wc, en een deur naar de woonkamer. In de hoek van de woonkamer zit een keuken, en in de woonkamer zit een deur naar de slaapkamer. Niet heel groot, maar wel prima, en dus maar 355 in de maand!

Gepost door: Lieke
Op: 08/10/2009 14:19
Ah relax lot Hoeveel wachttijd heb jij nu? Ziet er zo mooi uit! Misschien kunnen we dan weer naar elkaar zwaaien, haha..

Maar ik ben dus zo onserieus in relaties als het maar kan io Maar inderdaad ook als enige bijna. Hoewel er ook veel relaties zijn uittgegaan de afgelopen tjid! Een van mijn beste vriendinnetjes is twee weken na me gedumpt, dus nu kunnen we gelukkig samen het beste maken van de vrijgezelle studententijd

Gepost door: Io
Op: 08/10/2009 14:34
Ooh dat klinkt echt ideaal, en is het dan met z'n 2en 335? in de maand? Want dat zou wel heeeeel goedkoop zijn, of bedoel je per persoon?
En ik heb geen waarbenjij.nu Lot, zo spannend vind ik mijn leven hier stiekem ook niet. Het is een beetje als in Groningen, maar dan met andere mensen en een andere locatie. =D Soms wat studeren, koffie drinken met vriendinnen, uitgaan, etc. Al ga ik volgende week wel naar Stockholm waarschijnlijk, zin innn!

En gelukkig ben ik dan niet de enige Liek. (oh en flow ook nog toch?) Maar heb je dan wel iemand om "onserieus" een relatie mee te hebben?

Gepost door: Lot
Op: 08/10/2009 16:07
Io, het is dus 355 samen, dus nog geen 200 pp Daarom is het juist zo relaxed!!
En Lieke, ga jij er ook heen dan?

Gepost door: 007
Op: 08/10/2009 17:46
Verstandskiezenoperaties doen zo'n pijn
Mijne is ook weggehaald.. Heb er nu (2 mnd. later) nóg last van..

Ik ben ook nog steeds heel gelukkig met mijn vriendje
We hebben gister heel burgerlijk een film zitten kijken en ik vond het heerlijk

Verder leef ik ook nog. Studeer in Arnhem, werk nog af en toe

En ehm, verder privé af en toe wat probleempjes, maar gaat nu redelijk weer

Ben wel een hele tijd niet meer op Pickle geweest, echt aso

Gepost door: Lieke
Op: 08/10/2009 18:51
Welke opleiding doe je nu dan eignelijk?
Nee blijf nog lekker een tijdje op hoogeveld, maar kan de balkons van de heyendaalkant zien vanuit mijn raam

Gepost door: 007
Op: 08/10/2009 19:09
SBRM
Wat doe jij?

Gepost door: Lieke
Op: 08/10/2009 19:12
Biologie momenteel weer, eind van jaar weer wat geneeskunde haha

Gepost door: 007
Op: 08/10/2009 19:49
huh?

Gepost door: Flow
Op: 08/10/2009 21:05
wtf liek
moeilijkheid?
kun je niet kiezen?

ben idd ook nog vrijgezel, heb geeneens scharreleitjes

oooh ik kan misschien regelen dat ik stage bij vtwonen kan gaan lopen!
nja, bij mij op stage hebben ze daar contacten, komt af en toe iemand langs van VT om spullen te lenen enzo bij ons. dus ik wil dan met diegene gaan praten of er wat mogelijk is


Gepost door: 007
Op: 08/10/2009 22:21
Klinkt goed Flow
En @ Liek.. Ik ook niet snap

Gepost door: Lieke
Op: 09/10/2009 13:37
Hahaha ja ik kan niet zo goed kiezen

1e jaar: Heb eerst drie maanden scheikunde gestudeerd, toen rest van jaar biologie.
2e jaar: Heb geneeskunde gestudeerd, maar tweede helft van het jaar biologie ernaast, omdat ik geneeskunde saai vond
3e jaar: doe nu eerste- en tweede jaars vakken van bio die iknog moet inhale tweede helft van het jaar doe ik derdejaars vakken bio en nog 3 vakken van geneeskunde herkansen


:') En volgend jaar... tja nog geen ide, kan best dat ik weer geneeskunde ga doen (sta nog wel ingeschreven)

Gepost door: Io
Op: 09/10/2009 13:51
Maar vind je biologie dan wel helemaal leuk? En wil je geneeskunde nog helemaal gaan af maken of is dat meer voor ernaast?

Gepost door: Lot
Op: 14/10/2009 23:19
Joehoeeee, het is gelukt met de tweede ronde We hebben de kamer! Nu word ik wel echt heel burgerlijk...

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |