Ik heb m'n pil in week 1 11 uur te laat ingenomen en er is een marge van 12 uur... daarna moet je naar de dokter als je de week ervoor seks hebt gehad
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15] |
| |

Jammer dat ik in de tussentijd wel 5 essays moet schrijven, een oral exam moet maken en ongeveer 2 boeken uit moet lezen. :'
Nu heb ik laatst met een vriend het bed gedeeld, niet tot einde doorgegaan maar onveilig, Morning after pil gehaald volgende dag heel netjes. Paar dagen later nog een keer onveilig aangekloot, maar ook niet tot het 'einde' (ja dom dom
) Maar nu ben ik 1,5 week overtijd! En ik heb vorige week al twee testen gedaan en die waren beide negatief maar ik blijf toch wel een beetje stressen, vooral omdat ik ook niet het gevoel heb dat m'n menstruatie eraan zit te komen:S (en ik me allemaal symptomen inbeeld, moest vorige week ineens 's ochtends overgeven en moet steeds huilen dus nu maak ik mezelf helemaal gek). Pfoei, moest het even kwijt hoor! Weet ook niet zo goed hoe ik t nu verder aan moet pakken, moet ik nog een test doen? Of naar de huisarts? Maar dan komen mijn ouders erachter (omdat ik in duitsland verzekerd ben) en daar zit ik compleet niet op te wachten. Ik wil gewoon MORGEN ongesteld worden
Volgens mij heeft iedereen dat wel eens gehad.. Doordat je gestresst bent, stel je menstruatie zich ook uit.
Ik weet het.
En ik word er gekkk van, want ik heb al wel de hele tijd buik en rug pijn en ben zo chagarijnig als de pest, maar er gebeurt maar niks. Grr
!
Irritant.