Ik heb m'n pil in week 1 11 uur te laat ingenomen en er is een marge van 12 uur... daarna moet je naar de dokter als je de week ervoor seks hebt gehad
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15] |
| |
Leuk? Bevalt alles daar? 

Gaat veel te snel..
wat wel betekend dat ik er nóg een vak bij heb, en ik ben al zo druk met studeren.. Maar dat is ook een beetje mijn eigen schuld, daar de vakken die ik heb gekozen volg ik nu 6 vakken het eerste kwartaal, in plaats van de 4 die normaal zijn. 
Hoe kunnen ze nou verwachten dat ik me concentreer met zulke mensen om me heen.
Pffff, je bent wel goed bezig met de studie of niet? Zoveel vakken.. Waar je de motivatie vandaan haalt
Ik kom lichtelijk tekort haha.
Ik ben wel benieuwd. Vooral naar die lekkere Denen hahahaha!
En sowieso is Kopenhagen heel erg mooi. Ik kan me zeg maar heel goed voorstellen dat iemand hier zou willen blijven. Vooral omdat het ook gratis is om hier te studeren, biedt mogelijkheden voor mijn master.
Ik maak ook veel te weinig foto's omdat ik tijdens feesten bang ben mijn camera te verliezen en ik bij gebouwen altijd denk dat ik de volgende keer wel foto's maak. :'
en toen heb ik gister op mn werk gekotst
Wat heb je allemaal voor schandalige dingen die avond gedaan dan?
?
Het was Flow idd, met d'r ellegirl naam
Hoe was je eerste dagje?
had ik eigenlijk wel moeten hebben, maar alles zit nogal tegen de laatste tijd :S Dus het wordt een beetje studievertraging, al wil ik dat nog proberen te beperken, zodat ik september 2010 wel weer aan iets nieuws kan beginnen.. Al twijfel ik ook daar weer over. Bleeeeh 
Is je haar nog donkerder geweest als op de foto's? Het was een kleurspoeling toch? 
Haha, vind het wel heel burgerlijk, maar scheelt ons minstens 130 euro pp per maand, dus dat vind ik dan wel weer de moeite! Gaan ons inschrijven op die tweepersoons wooneenheden van de Gouverneur, dus is nog maar afwachten of het lukt, maar zou (zeker financieel gezien
) wel leuk zijn