PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Pil vergeten?!
Gepost door : P^
Op: 21/06/2009 21:30
Lekker dom...
Ik heb m'n pil in week 1 11 uur te laat ingenomen en er is een marge van 12 uur... daarna moet je naar de dokter als je de week ervoor seks hebt gehad

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15]

Gepost door: Snic
Op: 10/09/2009 16:08
Io, hoe gaat ie daar met jou? Leuk? Bevalt alles daar?

Gepost door: P^
Op: 11/09/2009 22:22
Haha nee heb die shoot nog niet gehad, is volgende week zaterdag en ze verwachten een blond meisje :')
Maar het is donkerblond/lichtbruin met een rode gloed... wel een spoeling...

Gepost door: Io
Op: 12/09/2009 01:32
Oh jee, hopelijk vinden ze het dan niet erg dat je nu niet meer blond bent.. en anders het heel vaak achter elkaar wassen.

En alles gaat hier goed hoor Snic! Kopenhagen is echt een super stad! En ik ben er nu dus als haast een maand, dat had ik nog helemaal niet door. Gaat veel te snel..

Gepost door: Snic
Op: 12/09/2009 21:33
Wow, dat gaat idd echt supersnel! Aah Kopenhagen lijkt me ook echt supervet! Zijn de Deense mensen leuk? En leer je nu ook Deens?

Gepost door: Io
Op: 12/09/2009 21:36
Mijn echte Deense lessen beginnen maandag avond! wat wel betekend dat ik er nóg een vak bij heb, en ik ben al zo druk met studeren.. Maar dat is ook een beetje mijn eigen schuld, daar de vakken die ik heb gekozen volg ik nu 6 vakken het eerste kwartaal, in plaats van de 4 die normaal zijn.

En de Denen zijn wel leuk ja! De vrouwen zijn echt allemaal super mooi en fashionably dus dat is wel intimiderend. Maar de mannen, oeh lala! Wel een beetje gay, omdat ze ook zo super gestyled zijn, maar wel met perefecte gezichten en mooi lang enzo. Hoe kunnen ze nou verwachten dat ik me concentreer met zulke mensen om me heen.

Gepost door: Snic
Op: 12/09/2009 23:11
Aah Deense lessen, lijkt me moeilijk hoor Pffff, je bent wel goed bezig met de studie of niet? Zoveel vakken.. Waar je de motivatie vandaan haalt Ik kom lichtelijk tekort haha.

Maarre heb je geen waarbenjij.nu? Offeee zet eens wat foto's online Ik ben wel benieuwd. Vooral naar die lekkere Denen hahahaha!

Gepost door: Io
Op: 13/09/2009 11:54
Ik vind mijn vakken hier wel super leuk. En sowieso is Kopenhagen heel erg mooi. Ik kan me zeg maar heel goed voorstellen dat iemand hier zou willen blijven. Vooral omdat het ook gratis is om hier te studeren, biedt mogelijkheden voor mijn master.

En ik heb wel foto's op mijn facebook staan, heb je facebook? Maar daar staan helaas geen lekkere Denen op. Ik maak ook veel te weinig foto's omdat ik tijdens feesten bang ben mijn camera te verliezen en ik bij gebouwen altijd denk dat ik de volgende keer wel foto's maak. :')

Gepost door: P^
Op: 24/09/2009 18:55
My god ik had dinsdag echt heel veel gedronken, hoop dat ik jullie niet tegengekomen ben en toen heb ik gister op mn werk gekotst

Gepost door: Io
Op: 30/09/2009 21:13
haha, foei. Wat heb je allemaal voor schandalige dingen die avond gedaan dan?

Gepost door: Pickle
Op: 30/09/2009 21:48
omggg, morgen eerste stagedag
ik ben zooooooooooooooooooooooooooooooo zenuwachtig:$
ik leg de lat zoooo veelste hoog voor mezelf, maar dat gaat zo vanzelf:S
annoying, maar oke, eerst morgen overleven en dan zie ik wel hoe t verder gaat

Gepost door: P^
Op: 02/10/2009 12:47
haha wie heet er hier pickle
snic?
waar heb je stage??

en hoeist met io??

Gepost door: Lot
Op: 02/10/2009 13:15
Aan het typen te zien is het Flow. Hoe is je eerste dag gegaan?
En Io, ik ben ook benieuwd hoe het met jou is in Kopenhagen!

Gepost door: Snic
Op: 02/10/2009 14:23
Nee ik was het niet Het was Flow idd, met d'r ellegirl naam Hoe was je eerste dagje?

Ik heb geen stage had ik eigenlijk wel moeten hebben, maar alles zit nogal tegen de laatste tijd :S Dus het wordt een beetje studievertraging, al wil ik dat nog proberen te beperken, zodat ik september 2010 wel weer aan iets nieuws kan beginnen.. Al twijfel ik ook daar weer over. Bleeeeh

Puntjeee, mooie foto's met de jurkjes Is je haar nog donkerder geweest als op de foto's? Het was een kleurspoeling toch?

Gepost door: P^
Op: 02/10/2009 16:15
He ja het was bruin maar dat is zoo snel vervaagd, het is nu gewoon weer blond, hoop niet dat het nog lichter wordt (want heb het voorheen wel echt lichtblond geverfd)

Balen van je studie, hoeveel moet je nog?
Ik zit zomaar ineens in mn master :')

Tip: als je dit formulier invult: http://johnfrieda.m12.mailplus.nl/aanmeld.php k
rijg je een masker en tubetje thuisgestuurd.

Gepost door: Lot
Op: 04/10/2009 12:09
Mooi Punt. De herkansingen in de zomer waren dus goed gegaan? Welke master doe jij eigenlijk?
Ik ga misschien samenwonen Haha, vind het wel heel burgerlijk, maar scheelt ons minstens 130 euro pp per maand, dus dat vind ik dan wel weer de moeite! Gaan ons inschrijven op die tweepersoons wooneenheden van de Gouverneur, dus is nog maar afwachten of het lukt, maar zou (zeker financieel gezien ) wel leuk zijn

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |