PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Pil vergeten?!
Gepost door : P^
Op: 21/06/2009 21:30
Lekker dom...
Ik heb m'n pil in week 1 11 uur te laat ingenomen en er is een marge van 12 uur... daarna moet je naar de dokter als je de week ervoor seks hebt gehad

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15]

Gepost door: Snic
Op: 21/10/2009 22:29
Hmm, misschien zelf nog een studie daar doen Van zo'n 3 jaar, maar goed, ik ben er nog niet helemaal uit hahaha.

Gepost door: Flow
Op: 21/10/2009 22:50
ik vind het heftig hoor

klasgenootje van mij gaat ook opeens naar brussel:S
woonde ze eindelijk samen met haar vriend (na 2,5 jaar wachten tot het eindelijk gebouwd was)
na 2 weken samenwonen kreeg hij een aanbod in brussel, waarvoor hij eerst dan nog training moet volgen ergens anders
maar na 2 weken woonde ze eigenlijk al niet meer samen

lijkt me echt helemaal niets
maar ik kan me in mijn liefdeloze leven ook niet meer iets bij voorstellen om je vriend achterna te gaan in zoiets

Gepost door: Flow
Op: 21/10/2009 22:51
tot het uiteindelijk gebouwd was -> het huisje

Gepost door: Lot
Op: 21/10/2009 22:51
Wat voor studie zou dat zijn dan Snic? Lijkt me wel leuk om daar dan ook een tijd te wonen, je kan daarna altijd terug naar Nederland en wat ervaring in het buitenland kan nooit kwaad
Ik ben heel hard aan het denken wat ik volgend jaar wil, ben dan als het goed is klaar... Wil misschien nog wel een master doen, maar wil er wel zeker van zijn dat het wat toevoegt, en niet alleen een master doen voor de master. Dus druk bezig met orienteren en bedenken of ik een master wel leuk vind

Gepost door: Flow
Op: 21/10/2009 22:51
omg ik kan geen normaal verhaal meer typen

ik ga lekker slaapje doen

daag

Gepost door: Lot
Op: 21/10/2009 22:52
Haha, ik vond het wel duidelijk hoor Flow. Had iig wel meteen in de gaten dat dat bouwen over het huisje ging

Gepost door: Snic
Op: 21/10/2009 23:12
hahaha Flow, het was te volgen heurr

Tja, ik twijfel een beetje of ik echt verder wil in de voeding. Sowieso niet als dietiste, misschien in het onderzoek oid.
Maarrrrr.. iets heel anders erachter aan doen lijkt me ook wel leuk Iets als Genetics and medical biology ofzo. Klinkt interessant en lijkt me ook wel een uitdaging zo in het engels En dan zit ik ook niet alleen maar met m'n voeding-papiertje.
Het lijkt me wel superleuk om daar te wonen. Lijkt me veel gezelliger dan hier! Maar goed, dat roep ik nu wel hard.. Zo gaat het hele feest niet door en dan blijf ik hier hahaha.

Maar goed, eerst maar eens dit afmaken en dan zien we wel weer.

Ja Lot lastig he? Maar als je geen master meer gaat doen.. Dan moet je werken Dat vind ik ook een vet bizar idee. En daarom wil ik er eigenlijk nog wel wat achteraan doen hahaha.

Gepost door: Io
Op: 22/10/2009 01:35
Maar zijn jullie dan al haast afgestudeerd?

Gepost door: Lot
Op: 22/10/2009 10:50
Ja, dit is mijn laatste jaar. Dan heb ik er zes jaar opzitten Hoop het dus in juli af te ronden.

Gepost door: Snic
Op: 22/10/2009 12:35
Ja, mijn laatste jaar ook.. Al loop ik misschien een beetje vertraging op, maar ik hoop dat dat meevalt

Gepost door: Io
Op: 22/10/2009 15:44
Ooh laatste jaar al. Dan gaat het wel hard ja!

Ik moet na dit jaar er nog minimaal 2. Dus ik heb nog wel even. :')

Gepost door: Flow
Op: 22/10/2009 22:01
ik moet ook nog 2 jaar :') hahah maar dat is dan wel inclusief afstuderen en alles

vind het wel lastig hoor
hoor van veel mensen dat ze moeite hebben met kiezen wat ze uberhaupt willen studeren, of wat ze na hun studie verder willen gaan doen aan masters, andere opleidingen of een baan ofzo

je kunt zoveel richtingen op:S en alles is altijd weer heel anders in de praktijk, als je gaat werken enzo vind ik eigenlijk nog het irritantse, je moet altijd maar weer afwachten hoe het gaat

Gepost door: Snic
Op: 22/10/2009 22:40
Ja, man.. Kiezen is echt vet moeilijk

Gepost door: Io
Op: 23/10/2009 01:07
Je moet inderdaad maar net het geluk hebben dat je het goede kiest, want aan al die voorlichtings dingen heb je ook niks. :')

Ik heb wel geluk, was economie gewoon gaan doen omdat ik me verveelde en ik was van plan om na een jaar weer te stoppen en terug te gaan naar het HBO. Blijkt de studie opeens perfect voor me te zijn.

Gepost door: Lieke
Op: 26/10/2009 13:57
Pfoei moest ook even flink bijlezen!

Ik leen ook 200 euro in de maand bij.. Moet kunnen..
En kiezen is inderdaad moeilijk, blegh! Ik ben nog steeds eerstejaars, maar over 2 weken niet meer en over 2 maanden hopelijk eindelijk derdejaars Boodschap: ik zit hier nog wel een jaartje of 3, 4.. En dat vind ik ook helemala niet erg, ben net pas 20 dus heb nog alle tijd. Ben ook ana overwegen om nog geneeskunde alsnog te gaan doen, twee bachelors ofzo 8-) blabla..
Maar snic, dan ga je dus dezelfde richting als ik op, klinkt keileuk!

En mirjam, ik moet donderdag 'officieel' ook weer met pil beginnen, maar doe het ook niet, ga ook stoppen..Ook geen relatie dus waarom zou ik nog doen. Maar inderdaad ook bang voor zware bloedingen & krampen Haha

En flow, je moet af en toe even goed doorademen Misschien helpt dat Je klinkt een beetje gestresst

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |