Pil vergeten?! |
Gepost
door : P^
Op: 21/06/2009 21:30 |
Lekker dom... Ik heb m'n pil in week 1 11 uur te laat ingenomen en er is een marge van 12 uur... daarna moet je naar de dokter als je de week ervoor seks hebt gehad |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15] |
|
Gepost door:
P^ Op: 04/10/2009 20:25 |
|
Zou ook leuk zijn toch Ik doe master burgerlijk recht... |
Gepost door:
Flow Op: 04/10/2009 20:44 |
|
hihiihihhi ja dat was ik ik ben nogal in de war met alles de laatste tijd door drukte enzo (ik wist vanochtend de code niet meer van het alarmsysteem op mijn werk OMG stress) Maar stage is helemaal goed gegaan (interieur ontwerpstudio trouwens www.chocstudio.nl), het is zo relaxed, leuk, goede sfeer, ik mag lekker helemaal mijn gang gaan, heb al verschillende ontwerpjes gedaan voor zowel het interieur van mensen als voor de site, voor de showroom en voor de nieuwe gevelbestickering die gaat komen en dat in 3 dagen tijd!!!! wajohh, maar echt superleuke mensen (bedrijf wordt compleet gerunt door 2 mensen) ze zijn alleen ook beetje relaxed aan het einde van de dag -> gaat minimaal 1 fles wijn open, afhankelijk of er nog meer mensen/klanten zijn zitten we zo nog uurtje (en op zaterdag wel 2) na te borrelen. Dat is wel even wennen, want ik had niet gedacht dat ik zo makkelijk mee zou gaan in het bedrijf Dusch dat moest er even uit maarehm lot, samenwonen ik dacht dat hij nog in buitenland zat? of leef ik nog in oudheid wat betreft nieuwtjes hier? of ben ik gewoon in de war met snic ben ik nou de enige vrijgezel hier? |
Gepost door:
P^ Op: 04/10/2009 21:30 |
|
ah leuk joh dat het zo goed gaat op je stage |
Gepost door:
Lot Op: 05/10/2009 19:10 |
|
Haha, hij is al anderhalf jaar terug uit het buitenland Flow Maar wat fijn van je stage! Helemaal voor niks dus, die zenuwen van tevoren Hoe lang moet je stagelopen? |
Gepost door:
Flow Op: 05/10/2009 20:01 |
|
tot eind november, niet zo heel lang dus maar wel tot eind november 7 dagen per week school/werken, dus ik loop met schoolopdrachten wel redelijk achter (omdat ik al een tijdje zo druk aan het werk ben om geld te sparen nu ik niet kan werken zeg maar) en ik loop beetje ver achter de feiten aan hier geloof ik hahahaahha |
Gepost door:
P^ Op: 05/10/2009 20:13 |
|
ik ben vandaag geopereerd aan een verstandskies en de volgende in november |
Gepost door:
Io Op: 05/10/2009 22:28 |
|
Door mijn brakke internet komen mijn berichten alsmaar niet aan. Maar wat super dat je je stage zo leuk vind Flow, het klinkt echt ideaal! Jammer dat je niet nog langer kunt blijven.. Maar moet je ook nog school opdrachten maken tijdens je stage? Druk. En aw, arme Punt.. heb je er erg veel last van? Ik hoop dat die van mij voorlopig maar niet uit komen.. Hier in Denemarken gaat alles rustig zijn gangetje, als begint het me toch echt wel heel goed te bevallen, ik heb zulke lieve vriendinnetjes gevonden! |
Gepost door:
Flow Op: 05/10/2009 23:19 |
|
aaaaah wat leuk io lijkt me zo een ervaring om in het buitenland te studeren! Hoe lang ga je daar nog zijn? @punt, veel lachen! dan geneest het allemaal supersnel! Heb het ook gehad, heb toen veel gelachen met vrienden en bij mij geneesde het veel sneller dan bij mijn broer toen! hahah |
Gepost door:
Flow Op: 06/10/2009 21:48 |
|
wat is hier gebeurd |
Gepost door:
Snic Op: 06/10/2009 22:35 |
|
Hahahahahahha wat heb ik met de letters gedaan :') Ik was het roze/grijs en dat plaatje van die boom zat, maar eigenlijk is het nu vet lelijk Iemand suggesties? |
Gepost door:
Snic Op: 06/10/2009 22:41 |
|
Nou hij is nu minder lelijk dan net, maar nog steeds niet heel mooi. |
Gepost door:
Io Op: 07/10/2009 16:44 |
|
ik vind het wel leuk, eens iets anders! |
Gepost door:
Snic Op: 07/10/2009 18:31 |
|
Jaa, weet je waar ik vandaag aan dacht? Pickle bestaat al (meer dan?) 5 jaar!! |
Gepost door:
Lot Op: 07/10/2009 18:32 |
|
Nou, het samenwonen laat nog even op zich wachten Hadden nog niet genoeg wachttijd voor de kamers die we hadden ingeschreven. Balen, want er zijn mensen met minder wachttijd die wel een kamer hebben gekregen (je kan je maar voor twee kamers inscrhijven). Over twee weken hebben we nog een kans, dus even kijken waar we dan de meeste kans op maken, dan scrhijven we ons daar gewoon op in (zijn nu voor de mooiste kamers gegaan, dat wordt hem dus sowieso niet ) |
Gepost door:
Snic Op: 07/10/2009 18:43 |
|
Ah jammer Lot! Maar er is dus nog een kansje |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15] |