Pil vergeten?! |
Gepost
door : P^
Op: 21/06/2009 21:30 |
Lekker dom... Ik heb m'n pil in week 1 11 uur te laat ingenomen en er is een marge van 12 uur... daarna moet je naar de dokter als je de week ervoor seks hebt gehad |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15] |
|
Gepost door:
P^ Op: 06/08/2009 22:14 |
|
ik ben eruit gegooid mja ligt ook wel aan mezelf, ik heb niet zoveel tijd ivm studie en vaak vragen ze of je voor de volgende dag beschikbaar bent en ik laat gewoon niet alles vallen voor modellenwerk... ik vind het leuk om erbij te doen maar ga ook niet naar alle castings enzo dus ze vonden het nogal tegenvallen en ze verdienen niet genoeg aan mij... vind het toch ook wel jammer als ik nu nooit meer een fotoshoot heb, vond het wel altijd leuk als ik een opdracht heb en qua lichaam hoef ik er ook niks voor te doen of laten... mijn oude bureau heeft wel een ander goed bureau geadviseerd wat misschien beter bij me past (?), max models, maar ik weet nog niet of ik dat ga doen. of misschien bij een kleiner bureau ofzo... |
Gepost door:
Io Op: 06/08/2009 22:38 |
|
Als je het leuk vind om af en toe wel iets te doen is een ander bureau misschien wel een goed idee? Wel jammer dat je niet meer bij dat andere bureau werkt, maar vind het wel slim dat je je studie voor laat gaan! Denk je dat het nog wel goed komt als je nu even hard studeert trouwens deze zomer? En een knuffel voor Snic, kan me voorstellen dat het heel naar is zo opeens zonder je hond. |
Gepost door:
P^ Op: 07/08/2009 15:54 |
|
Hm ik weet niet ben wel echt mn best aan het doen maar de tentamens zijn ook niet zo goed verspreid dus hoop dat het gaat lukken... Wanneer ga jij ook alweer naar Denemarken? |
Gepost door:
Io Op: 07/08/2009 16:49 |
|
Dat is vervelend he, als ze dan alle tentamens in een veel te korte tijd proppen.. ik kan het dan ook nooit zo plannen dat ik alles geleerd krijg. Hoeveel tentamens moet je maken? En ik vertrek volgende week donderdag, maandag begint mijn intro pas, maar ik ga eerst nog met mijn ouders een paar dagen in Denemarken kamperen. |
Gepost door:
P^ Op: 08/08/2009 13:23 |
|
heb er maandag 1 en dan de maandag erop, de woensdag en de vrijdag zo stoer dat je daarheen gaat! wel eng of niet? ga je ook een site bijhouden? toevallig is een vriendin van me gister naar noorwegen vertrokken... |
Gepost door:
Flow Op: 09/08/2009 22:56 |
|
woh long time ago how is everyone? |
Gepost door:
P^ Op: 13/08/2009 09:54 |
|
Weet iemand een leuke tent waar ik vnv met mn vriend kan gaan eten.. en dan niet afgezaagd riva ofzo we hebben vandaag een jaar |
Gepost door:
Lizelot Op: 13/08/2009 12:27 |
|
Woow, lang al Punt, gaat snel! Hoorde van een vriendin dat die tent tegenover het station heel leuk, lekker en betaalbaar is. De serre heet dat. Is Turks en je kan er blijkbaar allemaal kleine hapjes bestellen, soort Turkse tapas. Ben er zelf dus nog nooit geweest, maar heb wel goede verhalen gehoord |
Gepost door:
Lizelot Op: 13/08/2009 12:27 |
|
Hoe gaat het met je tentamens trouwens?? |
Gepost door:
P^ Op: 15/08/2009 13:38 |
|
We waren bij QkeleQ geweest.. bij t Valkhof... Je had een tuintje daarachter dus was wel leuk! Heb 1 tentamen gehad, die ging wel oke.. komende week nog 3, ben volop aan t leren. Hoe gaat t allemaal met jou? En de studie? Check trouwens allemaal even my dress.nl |
Gepost door:
Lieke Op: 15/08/2009 18:00 |
|
Wauw! Tof man, prachtige meid |
Gepost door:
Lieke Op: 15/08/2009 18:01 |
|
Ohja en ik ben in week één 2 pillen vergeten, Maandagochtend laatste genomen, en toen pas donderdagávond weer :S Maandagavond en dinsdagochtend nog 'gemeenschap' gehad dus morningafterpil kon nog net (was 70 uur geleden, kan tot 72 uur ofzo) Maar werkt lang niet zo goed meer dus kutsituatie |
Gepost door:
P^ Op: 15/08/2009 18:40 |
|
Welke week? Volgens mijn vriendin die geneeskunde studeert zijn de regels in NL eigenlijk te scherp en mag je volgens de Wereldgezondheidsorganisatie elke week tenminste één, en ik dacht zelfs 2 pillen vergeten.. |
Gepost door:
P^ Op: 15/08/2009 18:42 |
|
O week 1 nouja als je ook nog eens map hebt genomen zal er vast niks aan de hand zijn... gewoon condoom gebruiken komende week. Maar is wel stressvol ik ken het ben je blij als je weer ongesteld wordt.. |
Gepost door:
Flow Op: 16/08/2009 11:42 |
|
ik ben zo verschrikkelijk slecht met pillen, nja met alles, ik vergeet altijd van alles maar mn pil, ik ben daar zo huiverig voor, dat is het enige in mn leven (oke pincode enzo:') ) wat ik niet vergeet |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15] |