PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Pil vergeten?!
Gepost door : P^
Op: 21/06/2009 21:30
Lekker dom...
Ik heb m'n pil in week 1 11 uur te laat ingenomen en er is een marge van 12 uur... daarna moet je naar de dokter als je de week ervoor seks hebt gehad

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15]

Gepost door: Flow
Op: 07/11/2009 20:48
je moet maar even kijk of je er plek voor hebt

het scheelt dat je maar 4 dagen gaat

dan hoef je echt geen drol mee te nemen

maar mijn koffer voor wintersport (voor 10 dagen zeg maar)
is wel twee keer zo groot dan als ik in de zomer weg zou gaan...
maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik beddengoed meeneem steeds enzo en handdoeken en dan alle winterkleding ipv zomerkleding

dat scheelt allemaal enorm:S

nja, en wat 007 zegt, ik heb namelijk ook nog een paar van bristol/scapino ofzo
die zijn echt prima en lekker warm (zijn wel neppe MOONBOOTS zeg maar, van die grote lompe dingen, dus niet die kleine zwartige vrouwenlaarsjes die ze ook wel verkopen)

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaanyhow

je moet maar even kijken

pfffff ik wil een mooi fotoboek bestellen bij hemaservice
met foto's die ik tot nu toe beetje gemaakt heb enzo. Maar ik ben wel zo een doos die een harde linnen kaft wil

maar dat is 21.95 OMG
ik dacht echt dat dat veeeeeel goedkoper was?!?!?!?!

jeetje....

Op: 07/11/2009 20:48
WT f
is mijn bericht lang

Gepost door: 007
Op: 07/11/2009 22:59
Echt Flow, ik moet gewoon scrollen om te kunnen antwoorden

Ik heb van die überkitsche snowboots Van die SjonnieenAnita-dingen
Blauw met paars en groen te fout, maar lekker warm

En die boeken zijn focking duur ja..

Gepost door: 007
Op: 07/11/2009 22:59
En ik gebruik teveel emo's :')

Gepost door: Io
Op: 08/11/2009 14:47
Oeh wat leuk dat je gaat skien Snic, spannend! Het lijkt mij echt doodeng!

En ik ben echt scheel ofzo, ik kom 7 december terug in Nederland, en ik dacht dat dat betekende dat ik pas 2 weken van al mijn vakken zou hebben gemist van het 2e kwartaal en dan kon ik alles nog volgen en hoera, blabla. En nu kijk ik weer.. blijkt opeens dat ik 4 weken mis. Dat is de helft van het blok.. shitshitshit. En ik snap het echt niet, ik had het echt gechecked! En als ik dit blok niet kan volgen heb ik een kwartaal extra studie vertraging en ik had het mijn ouders al helemaal blij verteld enzo en muuh.

Op: 08/11/2009 17:47
dat wordt of keihard werken
of keihard werken voor geld om je studievertraging te compenseren

Gepost door: P^
Op: 09/11/2009 11:06
mja boeiend geniet gewoon van je tijd daar
hoe was je cruise? en hoeist verder?

Op: 09/11/2009 17:46
Ik ga gewoon proberen het met heel hard werken alsnog te halen. Maar ik heb een vak waar je verplicht bij de tutorials moet zijn, dus ik god dat die me niet eens het tentamen gaat laten maken.. Awel, kan er nu weinig aan doen!

En de cruise was suuuuuuper! Alles is beter op een boot. Nee serieus, was wel een beetje kansloos, enige wat iedereen doet is drinken en feesten maar dat is ook wel leuk soms! Ik heb alleen niet zo veel van Oslo gezien omdat we zo waanzinnig brak waren dat we het grootste deel van de tijd uitgeteld in een cafe hebben gehangen. Oepsss.

Op: 09/11/2009 17:47
En verder is alles ook goed hoor! Ik heb geloof ik een beetje last van een winterdipje want ik voel me een beetje shit, maar daar trek ik me maar niet zo veel van aan want dat gaat toch allemaal nergens over.

Hebben jullie dat ook wel eens, dat je je gewoon rot voelt, zonder dat er een echte reden is? Echt irritant.

Op: 10/11/2009 13:30
SOG'en

lalalalaaaaalalalalaaaaaalaalalalaaaaaaaaaaa

Gepost door: P^
Op: 11/11/2009 18:11
ja herkenbaar..
en voor mn vriendje ook want reageer het altijd op hem af

vandaag voel ik me ook kut maarja moest vanochtend 2e verstandskies laten trekken, verdoofden ze per ongeluk mn tong na 5,5 uur was de verdoving pas uitgewerkt, dacht dat ik erin zou blijven en nu zou ik willen dat het weer verdoofd was

maar verder wel alles goed

mooi dat je cruise zo leuk was!!

Op: 11/11/2009 21:14
Huh, hoe kan ze nou per ongeluk je tong verdoven? Weird! Kon je dan ook echt helemaal niet meer praten?

Gepost door: Lizelot
Op: 17/11/2009 12:04
Ik ben verhuisd
Wát een bende kom je tegen tijdens zo'n verhuizing, echt niet normaal! Alles staat nu in de nieuwe kamer, nog wel een dikke bende hier. Deze week maar eens wat dozen uitpakken en kijken hoe alles moet komen te staan. Ziet er al wel leuk uit Ben alleen mijn telefoonoplader kwijt geraakt in een doos, dus hoop dat ik die nog ergens terugvind... Als alles opgeruimd is, zal ik wel eens wat foto's maken (als jullie dat leuk vinden ten minste)

Op: 17/11/2009 20:37
jaaaaa leuk vind ik dat

Op: 17/11/2009 20:37
jaaaaa leuk vind ik dat

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15]
Out of range value for column 'id_b' at row 1