Pil vergeten?! |
Gepost
door : P^
Op: 21/06/2009 21:30 |
Lekker dom... Ik heb m'n pil in week 1 11 uur te laat ingenomen en er is een marge van 12 uur... daarna moet je naar de dokter als je de week ervoor seks hebt gehad |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15] |
|
Gepost door:
Io Op: 29/10/2009 19:11 |
|
Dubbelll. |
Gepost door:
007 Op: 30/10/2009 11:40 |
|
Mooie foto's Ik heb ook vakantie .. Maar heb volgende week weer tentamens.. Dus zou eigenlijk moeten leren. Wat doe ik hier dus nog Heb er nu 4 vd 7 gehad.. Hoe lang duurt dat eigenlijk voordat 'kraskaart'tentamens online gezet worden? De cijfers bedoel ik.. |
Gepost door:
P^ Op: 30/10/2009 13:22 |
|
Ben alweer terug Was wel echt tof, heb nieuwe laarzen, zijn uit eten geweest en wezen stappen in zon club (ik ga altijd alleen naar kroegjes haha) En ja heb herfstvakantie! Maar ben ook 1 van de weinigen geloof ik... Hoeist in het verre noorden? Of zit je inmiddels al op je cruise? |
Gepost door:
Flow Op: 03/11/2009 14:38 |
||
we staan dan wel niet meer in de top zoveel van de week maar na heel lang bijna nooit wat posten hier op dit forum staan we nog steeds in de top 15
ik vind het toch wel weer even grappig |
Gepost door:
Snic Op: 03/11/2009 15:44 |
|
Ja, we zijn nog steeds de toppers hahahaha He Flow, Ik ga in december waarschijnlijk 4 dagen naar Zwitserland skieen/boarden en ik heb het dus nog nooit echt gedaan (ja 2x geskied in snowworld hahaha), nog tips qua kleding etc? |
Gepost door:
Flow Op: 03/11/2009 16:46 |
|
heb je skikleding? dat is wel echt aan de te raden ivm waterdichtheid/winddichtheid enzo verder zou ik met laagjes werken, topje/shirtje/shirtje lange mouwen/vest of fleece vest of trui ofzo en ik heb geen idee hoe snel je het koud hebt ofzo, maar neem ook gewoon een legging mee! (voor onder je skibroek of voor snachts ofzo) ik heb zelf meestal genoeg aan alleen mn skibroek, shirtje lange mouwen en een windjackje met sjaal maar ik ben echt heet zeg maar (woh wat klinkt dat stom) maar laagjes werken goed zeker omdat je dan als je het toch heel warm hebt even een laagje uit kunt doen en in je rugtas stoppen ofzo als je hebt skisokken, maar als je die niet hebt zou ik iets van kniekousen/sokken doen die redelijk stevig zijn skisokken zitten wel wat lekkerder maar ik kan me voorstellen dat het nutteloos is om die aan te schaffen voor die korte tijd en van die lange sokken of dikkere sportsokken ofzo heb je vast wel... handschoentjes en leuke muts nog meer vragen? OMGGGGGG nog 2,5 maand en ik ga ook alllll |
Gepost door:
Snic Op: 03/11/2009 17:34 |
|
Nee, ik heb geen skikleding, maar ga ik nog wel even aanschaffen Ik ga er gewoon vanuit dat ik het leuk vind en dat we volgend jaar dan weer gaan hahaha. En als ik het geen zak aan vind, dan verkoop ik het wel weer. Is van dat thermo-ondergoed echt belangrijk? En heb jij dan gewoon niks aan onder je skibroek? En zijn van die 20 euri skihandschoenen goed genoeg? Ik zie ook allemaal van die vet dure dingen. En skisokken ga ik nog wel kopen, die kan ik nog wel betalen Ik heb eigenlijk niet echt familie of vrienden die wintersporten, dus ik dacht ik vraag jou even hihi |
Gepost door:
Flow Op: 03/11/2009 18:33 |
|
als je gaat skien zijn goedkope handschoenen prima als je gaat snowboarden dan is het verstandiger om duurdere/betere kwaliteit te kiezen anders zijn na 1,5 uur je handschoenen doorweekt en je handen ijskoud thermo ondergoed, ik heb het 6 jaar geleden aangeschaft, en nog nooit aangehad, maar zoals ik al zei ik ben redelijk warmbloedig wat ik ipdaarvan aanraad is gewoon een legging/maillot mee te nemen voor als je het koud krijgt (misschien moet je ook even weerbericht checken rond die tijd!) als het -15 is ofzo zou ik wat extra's meenemen, maar tegenwoordig is wintersport niet zo heel koud meer en gewoon extra lange mouw shirtjes voor onder truien e.d. dan is thermo ondergoed echt niet nodig |
Gepost door:
Flow Op: 03/11/2009 18:34 |
|
ik heb trouwens ooit handschoenen van de hema gekocht voor euro of 12 ofzo en die zijn echt prima voor mij omdat ze groot genoeg zijn om over mijn polsbeschermers kan doen maar ook weer niet uberhuge zijn en ze zijn na 3 jaar nu pas echt aan vervanging toe (oke niet 3 jaar, 3 keer wintersporten) |
Gepost door:
Snic Op: 03/11/2009 18:47 |
|
Thanks Flowie Volgens mij gaat iedereen snowboarden................. Dus gaan wij ook maar een poging wagen denk ik. Jij wel eens gedaan? Schijnt verdomde moeilijk te zijn he hahaha. Maar jij hebt polsbeschermers? Och, ik word al helemaal bang dat ik met de gipsvlucht naar huis moet Ik zou me het veiligst voelen met een helm op, maar ik ben een arme sloeber hahaha |
Gepost door:
Flow Op: 03/11/2009 21:40 |
|
ik heb misvormde polsen dus no worries snowboarden is wel heel vet dat kan ik ook wel redelijk maar dat is wel frustrerender als je dan maar 4 dagen gaat want dan kun je op dag 4 nog niet superveel hoewel je wel beter weer tot rust kan komen, lichamelijk gezien. Snowboarden is wel veel zwaarder dan skien maaaaar anyhow ik moet maar weer eens huiswerken:-# whahah als je mij iets over wintersport vraagt ben ik de rest van mn dag kwijt eraan ahah |
Gepost door:
Snic Op: 04/11/2009 11:22 |
|
Oh, nou we gaan het snowboarden maar gewoon proberen Iedereen gaan snowboarden en er zijn er nu gelukkig een paar die het niet kunnen.. En als je op dag 4 niet zoveel kunt.. Is natuurlijk weer een motivatie om volgend jaar weer te gaan hahaha! Ja, ik had eigenlijk nog een vraag, maar ik durf em al bijna niet meer te stellen Anders ben jij je dag weer kwijt hahaha. Wat voor schoenen trek je daar aan als je niet aan het wintersporten bent zeg maar. Je ziet allemaal van die moonboots, maar heb je dat nou nodig? Nee toch? |
Gepost door:
Flow Op: 04/11/2009 19:58 |
|
mjaa daar ben ik na al die jaren ook nog niet over uit goede snowboots zijn ideaal omdat ze waterdicht zijn en de warmte mja, is wel relaxed maar vind ik niet noodzakelijk, zolang je tijdens het skien/snowboarden maar warm bent maar ik heb vorig jaar bijv. met regenlaarzen rondgelopen :$ ik was wel de grap van de wintersport en ik heb ook snowboots maar die nemen gigaveel ruimte in en ik heb ook altijd een gewoon paar schoenen mee dat is voldoende wanneer je in het dorp zit, vorig jaar moest ik dus het halve dorp door voordat ik pas bij een kroegje was, en de trappen en paadjes waren compleet van ijs en sneeuw (slecht onderhouden enzo), dus dat was niet relaxed met mn schoenen dus ik denk dat je aardig eind komt met gewone schoenen ik zou alleen niet je nieuwste paar meenemen... |
Gepost door:
007 Op: 06/11/2009 12:43 |
|
Heb om 16.30 m'n laatste tentamen En ehmm over wintersport weet ik niets :') Maar over in de sneeuw lopen: Ik zou wel snowboots kopen. Gewoon voor een tientje of 15 euro bij de Bristol, is echt lekker warm |
Gepost door:
Snic Op: 06/11/2009 12:48 |
|
Ja, ik twijfel nu een beetje over die snowboots...... Alle spullen die ik meeneem, moet ik namelijk in de trein mee terug nemen naar Duitsland Dus ik laat denk die snowboots maar zitten.. Al lijkt het me wel veel lekkerder haha Succes met je tentamen 007 |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15] |