PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Aaaaaaaaalsjeblieft zeg!
Gepost door : Lieke
Op: 26/09/2010 23:59
Oke lieve mensen..

Dit is dus serieus een zeer ernstige zaak!!! Al drie weken stilte Kan eeeeeeeeecht niet!
Ik maak me bijna zorgen om jullie, leven jullie nog wel allemaal? Zoja, graag even een teken van leven geven en een update van het leven!


HAAAAAAAAAI Ik ben lieke, ik ben overspannen en ik neuk momenteel incidenteel weer met mijn ex en verder ben ik totally single.

Hoe is jullie humeur en status van dating/liefdesleven en verder nog boeiende dingen te melden?

XXXXXXXXX Lieke

PS Wanneer pickledate? En waar?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8]

Gepost door: 007
Op: 15/11/2010 21:38
Vriend van me organiseert een of ander uitje voor z'n studievereniging en hij zocht nog 3e en 4e jaars uit Groningen..

Gepost door: Io
Op: 15/11/2010 23:20
Ik ben wel 3e jaars, maar valt mijn studie binnen de doelgroep?

Gepost door: Lieke
Op: 16/11/2010 12:48
huh hoe kun jij 3e jaars zijn? ik ben al vierdejaars en jij bent eerder begonnen!!

Gepost door: Io
Op: 16/11/2010 15:27
Ik heb een jaar een andere studie gedaan. En dit is wel het vierde jaar dat ik deze studie doe, maar zit qua vakken nog in het 3e jaar omdat ik er een aantal heb gemist toen ik in Kopenhagen zat. Dus vandaar! Hoef dit jaar ook maar 15 ect te doen. :')

Gepost door: Io
Op: 16/11/2010 15:44
Dus eigenlijk ben ik al 5e jaars. Dat klinkt oud. :+

Wat sms je een jongen die vraagt of je samen wil eten, waar je niet zo'n zin in hebt? :') De hele tijd met smoesjes komen waarom ik niet kan is ook een beetje lullig, maar via de sms zeggen dat het van mij niet meer hoeft is ook niet echt vriendelijk. Pf. :')

Gepost door: Lieke
Op: 16/11/2010 18:41
hahaha arme jij... maar als je lang genoeg negeert heeft ie t vanzelf wel door of je gaat eten amar zegt dat je weer vroeg weg moet ofzo ahaha

Gepost door: Io
Op: 17/11/2010 00:27
Ik hoop het maar.

Hoe is het met jou en de liefde dan, zie je je ex nog? Of andere projectjes? En de huizenjacht?

Gepost door: Lieke
Op: 17/11/2010 02:44
Nog steeds m'n ex en nog steeds dezelfde kamer, ik kom maar niet verder in m'n leven

Gepost door: Io
Op: 17/11/2010 10:56
Ojee, dat klinkt wel heel dramatisch. Maar is er geen kans dat het weer echt goed komt tussen jou en je ex? Of wil je dat ook niet?

Gepost door: Lot
Op: 17/11/2010 11:40
Ik ben gewoon helemaal geen student meer, dát klinkt pas oud
Is jullie bestuur eigenlijk al gewisseld Lieke? (of loop ik weer enorm achter...)

Gepost door: Lieke
Op: 17/11/2010 12:46
Haha nee met mijn ex komt het niet meer goed En een nieuwe kamer ga ik voorlopig ook niet vinden. En ons bestuur wisselt in februari

Werk je nu al, of ben je werkzoekende of ga je nog een master doen Lot?

Gepost door: Lot
Op: 17/11/2010 13:44
Ik ben 3 dagen per week burger en ik heb nog twee dagdelen college waarin ik vakken volg voor mijn premaster. Maar er was iets misgegaan met de inschrijving, dus ik sta niet ingeschreven als student. En dat voelt oud, want sta nu tussen de inschrijvingen van allemaal oude deeltijdmensen

Gepost door: Io
Op: 17/11/2010 16:26
Pre-master, leuk. Welke master wil je gaan volgen?

Gepost door: P^
Op: 17/11/2010 20:46
@Io; eromheen praten of zeggen dat je het druk hebt.. pas ik de laatste tijd vaak toe maar eentje was zo volhardend dat ik over 10min een date heb hahah
@Liek hoe kun jij ineens 4ejaars zijn?! Ik ben 5ejaars... erg leuk als mensen vragen hoeveelste jaars je bent en vervolgens hoeveel jaar je studie duurt. '5e jaar... van de 4'

Gepost door: Io
Op: 18/11/2010 00:04
Ik zeg dus gewoon stug dat ik 3e jaars ben, veel minder confronterend. :')

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |