PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Aaaaaaaaalsjeblieft zeg!
Gepost door : Lieke
Op: 26/09/2010 23:59
Oke lieve mensen..

Dit is dus serieus een zeer ernstige zaak!!! Al drie weken stilte Kan eeeeeeeeecht niet!
Ik maak me bijna zorgen om jullie, leven jullie nog wel allemaal? Zoja, graag even een teken van leven geven en een update van het leven!


HAAAAAAAAAI Ik ben lieke, ik ben overspannen en ik neuk momenteel incidenteel weer met mijn ex en verder ben ik totally single.

Hoe is jullie humeur en status van dating/liefdesleven en verder nog boeiende dingen te melden?

XXXXXXXXX Lieke

PS Wanneer pickledate? En waar?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8]

Gepost door: kdfl
Op: 29/09/2010 00:28
Idd, beste mensen!
Wat spookt iedereen uit, waar is iedereen in godsnaam mee bezig, checken jullie dan allemaal NOOIT meer je e-mail, en tegelijk even de goede oude 'pickle'? Io, nog steeds woonachtig tegenover dat ziekenhuis in het mooie Groningen en lekker aan het feesten en studeren?

Gepost door: Flow
Op: 30/09/2010 23:45
wtf

Gepost door: Lieke
Op: 01/10/2010 01:51
inderdaad:S

Gepost door: Io
Op: 04/10/2010 22:25
Whut? Wie is dat? Die weet waar ik precies woon enzo. :')

Maarem, ik leef dus nog! Is heel rustig hier ja!

Gepost door: Io
Op: 04/10/2010 22:59
En ik ben trouwens nog steeds voor de pickle-date.

Gepost door: Lot
Op: 06/10/2010 12:24
Dat is vast Dirk, of niet?
Ik leef ook nog, hoi!

Gepost door: Io
Op: 06/10/2010 14:39
Ik hoop het maar, want ik zou het niet zo heel leuk vinden als het iemand was die ik "echt" ken die hier blijkbaar meeleest ofzo. :')

En Dirk weet geloof ik ook niet waar in Groningen woon, dus denk het eigenlijk niet..

Maar hoe gaat het verder Lot? Nog steeds in Nijmegen?

Gepost door: P^
Op: 09/10/2010 15:08
haha snic laat je vriendje even een ipcheck doen dan...
ik zit in de scriptie fase dus alles moet niets mag aka alles mag niets moet , verder ook totally single, nog wel een beetje heartbroken maar ook een crush op een vriend van me die mij ooit leuk vond maar die ik toen heb afgewezen :') xtje stappen liek?!

Gepost door: Snic
Op: 09/10/2010 19:44
Hahahha, ik dacht ook direct aan Dirk heb ip laten checken iemand met ziggo was het geloof ik? Maar Dirk woont ook niet meer in NL, dus denk niet dat hij het is?

Met mij alles wel goed.. bezig met afstudeeropdracht.. Pff, kijk wel uit naar dat diploma zeg. Eindelijk dat dietistengebeuren afgerond dan!!

Wow weet je wat ik me bedenk? Pickle bestaat nu ongeveer 6 jaar Al is het de laatste tijd wel iets minder levendig

Gepost door: 007
Op: 10/10/2010 11:41
Leef ook nog

Gepost door: P^
Op: 10/10/2010 13:43
Nog een leuke verjaardag gehad gister 007?

Gepost door: Lieke
Op: 10/10/2010 14:01
Oh was je jarig gister? Gefeliciteerd

haha puntje herkenbare zaken Mijn lever is momenteel echt verneukt denk ik ik moet ééécht stoppen met drinken enzo... maar ben wel toe aan een vriend, ben verdomme alweer 13 maanden vrijgezel en nog STEEDS met mijn ex bezig dat zijn toch eigenlijk wel heel erg trieste zaken
heb je nu alweer een crush punt? Al wat gebeurt tussen jullie ?
nee we meoten echt pickledaten! Maar wat gaan we doen als we gaan daten dan?

Lot woon je nog steeds op de gouverneur? Hoe heb je dat gedaan met zo weinig wachttijd? ik ben Hoogeveldt zo zat Wil echtw eg maar dan ook hetl iefst een kamer voor mezelf want kan vooral die smerige keuken niet meer aan! Maar voor sterrebosch of gouverneur moet je echt 7 jaar wachttijd hebben ofzo en ik wil níet naar galgenveld

Gepost door: Lot
Op: 10/10/2010 15:00
Zullen we het hier gewoon weer levend maken? Wel mooi dat iedereen hier nog steeds kijkt, haha.

@ Liek: ik woon samen he... Dat was de enige manier om er tussen te komen. Dan moest je een half jaar ingeschreven staan als duo en telde de wachttijd die je samen had. Alleen was ik er ook nooit tussen gekomen! Maar Sterrenbosch valt wel mee toch, hoeveel inschrijftijd heb je dan? Westerhelling schijnt ook wel relaxed te zijn. Ligt wel mooi, maar wel wat verder van het centrum. En is wat ouder allemaal.

007, wanneer was je jarig?? Iig nog gefeliciteerd dan

Punt, is dat al je masterscriptie dan, of wel van je bachelor? Wat gaat dat snel allemaal! Snic, wat voor afstudeerproject heb je? En ben jij dan in februari klaar ofzo? En dan, werken, of nog een master?

Gepost door: Lot
Op: 10/10/2010 15:01
Oh, gisteren dus zie ik aan Punts bericht Leuke verjaardag gehad??

Gepost door: 007
Op: 10/10/2010 15:40
Thanks. Was gister indd jarig ja, heb een feestje gegeven met een housewarming, omdat ik vorige maand verhuisd ben Was gezellig.
Verder hier eh, weinig veranderingen

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8]
Out of range value for column 'id_b' at row 1