| Aaaaaaaaalsjeblieft zeg! |
| Gepost
door : Lieke
Op: 26/09/2010 23:59 |
|
Oke lieve mensen..<br /> <br /> Dit is dus serieus een zeer ernstige zaak!!! Al drie weken stilte Kan eeeeeeeeecht niet! <br />Ik maak me bijna zorgen om jullie, leven jullie nog wel allemaal? Zoja, graag even een teken van leven geven en een update van het leven!<br /> <br /> <br /> HAAAAAAAAAI Ik ben lieke, ik ben overspannen en ik neuk momenteel incidenteel weer met mijn ex en verder ben ik totally single.<br /> <br /> Hoe is jullie humeur en status van dating/liefdesleven en verder nog boeiende dingen te melden?<br /> <br /> XXXXXXXXX Lieke<br /> <br /> PS Wanneer pickledate ? En waar ?
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8] |
| |
| Gepost door:
Lieke Op: 30/10/2010 21:58 |
|
Waaah goed idee haha moet ik doen
|
|
| Gepost door:
Io Op: 30/10/2010 23:49 |
|
Maar was de date-man verder wel leuk? En eigenlijk nog wat gehoord van facebook-man? Ik had gister ook een soort van date. Was wel echt heel gezellig, maar dan toch denk ik eigenlijk alleen de hele tijd "oké, en hoe ga ik hem de deur weer uit krijgen?" :' Pff.
|
|
| Gepost door:
Lieke Op: 31/10/2010 00:17 |
|
| ohjee dat klinkt niet best! | |
| Gepost door:
007 Op: 31/10/2010 00:21 |
|
Woehahaha :' Go Lieke ![]() @ Io: not good. Hoe kwam dat? Had je zelf geen puf of was hij hét niet? |
|
| Gepost door:
Io Op: 31/10/2010 00:38 |
|
Geen idee hoe dat kwam, eigenlijk. Want het was écht wel leuk, hij is uiteindelijk ook tot ergens vanmiddag gebleven. En echt de hele tijd alleen maar gelachen enzo. Maar toch.. heb er echt geen zin in. Nja, hij zal hét wel gewoon niet zijn ja. Moet kunnen. Maar nu ben ik bang dat hij nog eens vraagt, en ik heb geen zin. Maar ben zo slecht in nee zeggen. :' Hoe doen jullie dat? Hoe lang ben jij nu trouwens al bij je vriend 007? |
|
| Gepost door:
Lieke Op: 31/10/2010 09:26 |
|
haha is hij blijven slapen oeioei!
|
|
| Gepost door:
007 Op: 31/10/2010 10:48 |
|
| Maar geen klik, maar wel gelachen. Dus eigenlijk meer richting vrienden? Of dat zelfs niet? Misschien kan je dat gewoon zeggen Is beter dan draaien? Of je zegt constant dat je het te druk hebt, maar dan blijft er ook geen vriendschap over..Ehm.. Ben nu bijna 2 jaar met em ![]() @ Lieke
|
|
| Gepost door:
P^ Op: 31/10/2010 11:51 |
|
@Io ik had dat dus ook.. stom he? Dan is het zo gezellig en toch denk je 'als ie me maar niet zoent'. En het is echt wel een leuke en knappe jongen. En hij vroeg me gisteren op tweede date... heb heel laf gezegd dat ik het komende week druk heb, maar vrijdag wel weer in de stad ben (kom ik je tegen liek?! ). Ik denk dat we ze dan toch niet leuk genoeg vinden. Want ik kan wel zeggen dat ik aan m'n ex dacht, maar dat is JUIST omdat deze 'nieuwe' me niet kan overtuigen toch? Ik had afgelopen week een fotoshoot met een hele leuke jongen en toen dacht ik totaal niet aan mijn ex haha, dus wel fijn om te weten dat ik iemand anders leuk kan vinden . Maar goed jouw date was dus blijven slapen?<br />En facebookguy=hyvesguy? Die heb ik gestrikt voor eten komende week, dus ik ga op m'n leukst doen en hopen dat ie niet nog extra vrienden van ons meevraagt
|
|
| Gepost door:
Io Op: 31/10/2010 19:19 |
|
| Oh ja, foutje, facebook moest hyves zijn ja! Maar wat leuk dat jullie gaan eten komende week! Maar zou wel stom zijn als hij dan nog andere vrienden mee neemt ja.. Maar denk je dat hij echt niet door heeft hoe jij het bedoelde dan? En ach, het is op zich niet dat het puur vriendschappelijk is, want ik vind het op zich helemaal niet erg om met 'm te zoenen. Maar ik ben echt niet verliefd en dat word ik ook niet. :' En haha 007, er omheen draaien en zeggen dat ik het druk heb is meestal mijn strategie, maar dat vind ik ook weer zo laf. Nouja, hoop maar dat hij het ook een hetzelfde ziet als ik, en het er ook een beetje bij laat zitten. En twee jaar, lang al! Alles nog steeds helemaal leuk tussen jullie? |
|
| Gepost door:
Io Op: 31/10/2010 19:19 |
|
| Oh ja, foutje, facebook moest hyves zijn ja! Maar wat leuk dat jullie gaan eten komende week! Maar zou wel stom zijn als hij dan nog andere vrienden mee neemt ja.. Maar denk je dat hij echt niet door heeft hoe jij het bedoelde dan? En ach, het is op zich niet dat het puur vriendschappelijk is, want ik vind het op zich helemaal niet erg om met 'm te zoenen. Maar ik ben echt niet verliefd en dat word ik ook niet. :' En haha 007, er omheen draaien en zeggen dat ik het druk heb is meestal mijn strategie, maar dat vind ik ook weer zo laf. Nouja, hoop maar dat hij het ook een hetzelfde ziet als ik, en het er ook een beetje bij laat zitten. En twee jaar, lang al! Alles nog steeds helemaal leuk tussen jullie? |
|
| Gepost door:
Io Op: 31/10/2010 19:20 |
|
Ennn dubbel. :'
|
|
| Gepost door:
P^ Op: 31/10/2010 19:49 |
|
| ja als je er hetzelfde over denkt is het niet erg... heeft hij niet gezegd of hij je leuk vindt? denk dat de mijne mij wel leuker vindt dan ik hem.<br /> is altijd he, en degene die jij dan leuk vindt, vindt jou weer niet leuk :' <br />ik denk niet dat die vriend van me iets doorheeft nee, want ook al doen we normaal gesproken niet echt dingen met z'n tweeën zoals samen eten, het is ook niet ondenkbaar en ik denk niet dat het bij hem opkomt dat ik er meer mee bedoel. maar goed, ik ga ook geen liefde betuigen oid dus ik hoop dat ik met charme en lichaamstaal het een en ander duidelijk kan maken
|
|
| Gepost door:
Io Op: 31/10/2010 20:47 |
|
Nope, heeft hij niet gezegd. Dus het zal vast wel mee vallen. Al zit ik hem nu alsnog heel volwassen te negeren op msn. :' En haha nee, kan me voorstellen dat je niet echt zin heb in een complete liefdesverklaring. Go lichaamstaal.
|
|
| Gepost door:
007 Op: 02/11/2010 22:24 |
|
| Heb je em nog gesproken Io? Moeilijk gedoe allemaal.. Ben aan de ene kant wel blij dat ik niet meer date enzo, vond dat gedoe allemaal lastig ![]() Met m'n vriendje en mij gaat het gelukkig goed.. Beetje moeilijke periode gehad, maar het lijkt allemaal weer wat rustiger te worden
|
|
| Gepost door:
Io Op: 03/11/2010 14:54 |
|
Kwam hem net vandaag tegen op de uni, hij bleek de computer naast die van mij te hebben. Nja, prima. Even kort gekletst en toen ben ik er snel vandoor gegaan. :' Kan me voorstellen dat je blij bent dat je van het date gedoe af bent. En fijn dat het nu dan weer goed gaat! Waardoor hadden jullie een moeilijke periode? (als je het er niet over wilt hebben moet je het zeggen hoor. ) En hoe gaat het met de zoektocht naar kamers trouwens, Lieke? |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8] |