PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Aaaaaaaaalsjeblieft zeg!
Gepost door : Lieke
Op: 26/09/2010 23:59
Oke lieve mensen..

Dit is dus serieus een zeer ernstige zaak!!! Al drie weken stilte Kan eeeeeeeeecht niet!
Ik maak me bijna zorgen om jullie, leven jullie nog wel allemaal? Zoja, graag even een teken van leven geven en een update van het leven!


HAAAAAAAAAI Ik ben lieke, ik ben overspannen en ik neuk momenteel incidenteel weer met mijn ex en verder ben ik totally single.

Hoe is jullie humeur en status van dating/liefdesleven en verder nog boeiende dingen te melden?

XXXXXXXXX Lieke

PS Wanneer pickledate? En waar?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8]

Gepost door: Lieke
Op: 17/10/2010 14:29
Punt, je hebt gelijk.. je kunt pas helemaal over iemand heen zijn wanneer je een nieuwe vriend hebt. ik bedoel, na 14 maanden gaat het wel goed met me maar ik voel me toch zeker nog wel tot mijn ex aangetrokken en het wordt echt tijd dat ik een nieuwe vent krijg maar als ik elke week minstens een logeerpartij met m'n ex heb is het natuurlijk ook moeilijk om een nieuwe vent te krijgen :')
Maar je moet ook niet dwangmatig op zoek gaan naar 'een nieuw iemand' a.k.a. die vriend van je. Je wil hem gewoon gebruiken om over je ex heen te komen en dat is ook niet echt netjes hoor.

@ Lot, nee op onderhuur zit ik niet echt te wachten, want dan heb ik straks helemaal geen kamer meer als ik pech heb.. Ik ga gewoon geduldig wachtend tot er ooit iets vrijkomt op sterrebosch

He Flow, ik was gister op bezoek in de zwanenbloembocht jij woonde toch ergens in de buurt daar?


Gepost door: Lieke
Op: 22/10/2010 00:40
DOOOOOOOOOOOOOOOOOOD

Gepost door: oo7
Op: 22/10/2010 07:52

Gepost door: P^
Op: 22/10/2010 10:31
o nee maar zo is het ook niet hoor... begon al steeds vaker te denken dat ik voor hem had moeten gaan, maar nu is ie niet zo happig meer, had 'm gisteren gesmst, krijg ik een krabbel terug (zie hyves), zou ie smsen te intiem vinden ofzo
met m'n ex heb ik helemaal geen contact meer, ben bang dat ik er anders ook zo in blijf hangen als jij nu. ik zou ook echt geen seks meer met 'm kunnen hebben.
toevallig vanavond ook nog op stap?? vrijdagavond compagnie is echt een aanrader

Gepost door: Io
Op: 22/10/2010 17:25
Nja, kan me ook wel voorstellen dat hij nu dan wat voorzichtiger is. Maar wel flauw dat hij niet eens terug smst.. Is het die jongen die gister een berichtje terug stuurde? Lekker ding wel

Gepost door: Lieke
Op: 22/10/2010 17:34
Boooooooooh inderdaad *kwijl*

Gepost door: P^
Op: 23/10/2010 12:48
ja op de eerste pagina haha vind je 'm zo knap? ik blijf gewoon berichtjes sturen tot we iets hebben afgesproken
heb gisteren met uitgaan ook nog 'voor het eerst' met een andere jongen gezoend.. voelde best raar alsof het eigenlijk niet mocht maar ook wel weer leuk want was wel leuke jongen en kon m'n ego wel gebruiken na al die afwijzingen

Gepost door: Io
Op: 24/10/2010 10:04
Haha al die afwijzingen? Dat zal toch wel mee vallen. Maar leuk van die jongen! Was het gewoon een keertje tijdens het uitgaan zoenen, of hebben jullie ook nog nummers uitgewisseld ofzo?

Gepost door: P^
Op: 24/10/2010 17:47
nou we hebben deze week een date weet niet zo goed wat ik ervan moet denken...
hoeist bij jou in de liefde?

Gepost door: Io
Op: 24/10/2010 18:38
Met de kerel waar je mee had gezoend, of facebook dude?

En ik ga komende week eten met een jongen die ik al ehhh.. 3 jaar ken ofzo? Maar dat we echt afspreken is iet van de laatste tijd, dus ben benieuwd.

Gepost door: Lieke
Op: 25/10/2010 00:02
Pff ik heb iets heel raars!

Ik ben niet aan de pil ofzo maar meestal toch wel regelmatig ongesteld.
Nu begon ik laatst na 2,5 week ineens te bloeden (dus 1,5 te vroeg) en dat duurt nu al 2 weken lang en het is gewoon niet zo veel elke keer, gewoon klein beetje maar het blijft wel de hele tijd. Dus ik weet niet zo goed wat het kan zijn, ben een beetje bang dat ik zwanger ben ofzo (ben natuurlijk op internet gaan zoeken en dan zie je dingen staan als:

"Ik heb tijdens mijn zwangerschap namelijk van week 3 tot week 6 ook elke dag een beetje bloedverlies gehad"

en nu ben ik aan t stressen vooral omdat ik met exxie dus niet al te veilig seks heb steeds, pff ben zo dom! En ik heb nu 4 tentamens voor de boeg dus ga echt neit een test doen ofzo

Gepost door: Io
Op: 25/10/2010 01:36
Kun je dan niet beter juist nu een test doen? Anders zit je alleen maar te stressen en kun je je niet goed concentreren op het studeren.

Gepost door: P^
Op: 25/10/2010 14:11
ja gewoon test doen ik heb dat al zo vaak gedaan.. maar zou zeggen dat bloed juist een goed teken is? ik was ook even gestopt met de pil maar toch weer begonnen omdat ik ineens weer heel vette huid kreeg!

maar heb date met de gezoende @nijmegen-mensen waar zal ik met hem heen gaan?? wil niet naar iets waar ik veel bekenden tegenkom

Gepost door: Io
Op: 25/10/2010 17:24
Oeh, wat leuk dat jullie al meteen een date hebben dan!

En ik ben ook al een hele tijd niet meer aan de pil, maar mijn huid is ook ineens heel vettig, echt super irritant.

Gepost door: Lieke
Op: 25/10/2010 17:42
hier ook, zit onder de puisten! Moet dringend weer beginnen

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8]
Out of range value for column 'id_b' at row 1