PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Aaaaaaaaalsjeblieft zeg!
Gepost door : Lieke
Op: 26/09/2010 23:59
Oke lieve mensen..

Dit is dus serieus een zeer ernstige zaak!!! Al drie weken stilte Kan eeeeeeeeecht niet!
Ik maak me bijna zorgen om jullie, leven jullie nog wel allemaal? Zoja, graag even een teken van leven geven en een update van het leven!


HAAAAAAAAAI Ik ben lieke, ik ben overspannen en ik neuk momenteel incidenteel weer met mijn ex en verder ben ik totally single.

Hoe is jullie humeur en status van dating/liefdesleven en verder nog boeiende dingen te melden?

XXXXXXXXX Lieke

PS Wanneer pickledate? En waar?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8]

Gepost door: Io
Op: 10/10/2010 16:08
Oeh, op jezelf gaan wonen? Of samen met je moeder? Nog heel erg gefeliciteerd in ieder geval!

En Liek, als je niet echt iets voor je zelf kunt krijgen, is het dan niet mogelijk om iets te vinden met schonere huisgenoten? Niet alle studentenhuizen zijn vies. Of heb je sowieso niet zo'n zin meer om met andere mensen samen te wonen?

En hm, iemand met Ziggo, word ik ook niet echt wijzer van. Maar 't is ook wel prima, alles wat hier staat heb ik er toch echt zelf op gezet dus eigen schuld dikke bult als iemand die ik ken het dan leest. :')

Ik zit me qua studie een beetje nutteloos te voelen, dit jaar maar 20 ect te volgen.. En toch op de een of andere manier heb krijg ik niet alles af, hm. :')

Gepost door: Io
Op: 10/10/2010 16:09
Over pickle-date: gewoon een keertje koffie drinken met wat mensen ofzo? Lekker simpel. Als ik bij mijn ouders ben is even langs Nijmegen gaan ook niet zo lastig, dus dat lijkt me de handigste plek?

Gepost door: 007
Op: 10/10/2010 17:25
All by myself
En Nijmegen is voor mij ook wel redelijk ok..

Gepost door: Io
Op: 10/10/2010 18:28
Wat tof! In welke stad ben je gaan wonen? En hoe bevalt het tot nu toe?

Gepost door: 007
Op: 10/10/2010 19:42
In een gat naast het gat waar ik woonde
Bevalt wel goed

Gepost door: Lieke
Op: 10/10/2010 23:02
Ja maar hoe ga ik dat checken dan! Ben zo zat elke keer zit iedereen te zeiken hoe vies het is, en dan ga ik schoonmaken en wc papier kopen enzo want anders doet niemand he.. en nu doe ik het eens een week niet en er is dus geen pleepapier (zelfs mijn privevoorraad is al bijna op:') ) en er staan 3 vuilniszakken in de keuken en ik DOE het gewoon niet. Huisgenoot (weigert om met wc papier over straat te lopen) heeft nu visite van een meisje, blijft ook slapen maar nu heeft ze geen wc papier om te gebruiken hahahaha *oke om zo iets zit ik me nu te verkneukelen hoe zielig is dat, ik MOET andere kamer*

Heb nu bijna drie jaar wachttijd Lot, lang niet lang genoeg.. Maar ik ga gewoon vanaf nu elke week reageren wie weet heb ik ooit geluk =)

Gepost door: 007
Op: 11/10/2010 08:12
Hmm, das wel triest ja :')
Heb je al eens op Marktplaats gekeken?

Gepost door: Lot
Op: 11/10/2010 12:05
Westerhelling moet dan misschien wel lukken, toch? Ik zie daar nu iig al twee mensen van 2008 tussen staan, of wil je daar niet heen? De bende op Hoogeveldt wordt op een gegeven moment wel heel kut ja...
En 007, wat doe jij nu met opleiding? Je zit op de HAN toch, of heb ik dat ergens verkeerd gelezen?

Gepost door: oo7
Op: 11/10/2010 18:42
Ben naar Sax gegaan, zelfde opleiding

Gepost door: Lieke
Op: 13/10/2010 01:39
http://2966.freegoodies.nl/forum/2966/91605/7/


Check hoe actief we nog waren 2,5 jaar geleden ! Haha

Gepost door: 007
Op: 13/10/2010 08:35
Lol

Gepost door: Lot
Op: 13/10/2010 11:20
Liek, je wil zeker geen onderhuur meer? Meisje dat ik ken zoekt een onderhuurster van januari tot half juni op Vredenburg (heet dat zo? Iig dat complex naast het politiebureau, met eigen keuken en douche en wc gedeeld met 1 huisgenoot).

Gepost door: Flow
Op: 14/10/2010 17:42
we zaten gewoon op 484 berichten per week

en nu op een kleine 6

whaha

Gepost door: 007
Op: 14/10/2010 19:02
Nou, dat zijn er in ieder geval 6 toch

Gepost door: P^
Op: 16/10/2010 17:02
gaat de goeie kant op toch
en liek je moet via nijmegen.hyves.nl zoeken, zo heb ik ook mijn kamer gevonden, staat best veel op.
maar nog niet echt vooruitgang met die vriend nee, ik zoek telkens het contact op en dan is het wel heel leuk maarja ik heb hem wel 2 jaar geleden afgewezen en soms reageert ie niet eens op mijn berichtjes zodat ik me afvraag of ik gewoon te laat ben en hij me niets meer vindt of dat ie me nog wel ziet zitten maar het juist helemaal van mij laat komen? tips?
denk trouwens echt dat je pas niet meer aan je ex denkt als je iemand anders hebt, ging tenminste de vorige keer wel zo bij mij. denk nu nog elke dag aan 'm, hoe gek kun je jezelf maken komt ook omdat ie weer contact zocht, waardoor ik ergens weer hoop krijg, maar het verstandige deel van mij heeft gezegd dat ik niet wou goed he (of juist niet ) echt kut dat mannen zoveel invloed op je hebben

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |