| Aaaaaaaaalsjeblieft zeg! |
| Gepost
door : Lieke
Op: 26/09/2010 23:59 |
|
Oke lieve mensen..<br /> <br /> Dit is dus serieus een zeer ernstige zaak!!! Al drie weken stilte Kan eeeeeeeeecht niet! <br />Ik maak me bijna zorgen om jullie, leven jullie nog wel allemaal? Zoja, graag even een teken van leven geven en een update van het leven!<br /> <br /> <br /> HAAAAAAAAAI Ik ben lieke, ik ben overspannen en ik neuk momenteel incidenteel weer met mijn ex en verder ben ik totally single.<br /> <br /> Hoe is jullie humeur en status van dating/liefdesleven en verder nog boeiende dingen te melden?<br /> <br /> XXXXXXXXX Lieke<br /> <br /> PS Wanneer pickledate ? En waar ?
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8] |
| |
| Gepost door:
P^ Op: 25/10/2010 18:07 |
|
| ja zag gelijk verschil! | |
| Gepost door:
007 Op: 25/10/2010 18:38 |
|
| Stoppen jullie daar zomaar mee dan? Ik ben al jaaaaaaren aan de pil en vind het heerlijk hoor, lekker controle ![]() Maar ik zou wel eens willen weten of ik uit mezelf regelmatig kan zijn. Maar durf niet ![]() |
|
| Gepost door:
Io Op: 25/10/2010 20:37 |
|
Haha, ik wilde dus ook even kijken of alles nog eh.. werkte. :' En nu ik zonder zit vind ik het eigenlijk wel fijn, ik wil het liefst zo min mogelijk medicijnen slikken eigenlijk, vooral als het niet echt nodig is. Het enige probleem is dat ik zo onregelmatig als de pest ben, dan zitten er weer 5 weken tussen, dan ineens maar 2. :'
|
|
| Gepost door:
007 Op: 25/10/2010 21:12 |
|
| Dat had ik vroeger ook en daar werd ik ontzettend humeurig van.. Omdat je het ook niet aan ziet komen. Leek wel een goth :' alleen maar zwarte broeken
|
|
| Gepost door:
Io Op: 25/10/2010 21:18 |
|
Nja, ik voel het op zich altijd wel aan, merk het een dag er voor altijd aan mijn rug. Dus dat maakt niet zo veel uit. Maar toch, blijft irritant.
|
|
| Gepost door:
007 Op: 25/10/2010 22:17 |
|
:' Ik denk dat het voor mijn omgeving ook niet bevorderlijk is. Lees: alom chagrijnige 007 ![]() En zwanger enzo, iee. |
|
| Gepost door:
Lot Op: 26/10/2010 10:07 |
|
| Ik ben ook gestopt met de pil. Ik had steeds doorbraakbloedingen, zodat ik 2,5 week ongesteld was en dan 1,5 week niet. En nu wil ik een spiraaltje, maar dat durf ik helemaal niet, omdat ik echt bang voor de pijn bij het plaatsen ben. | |
| Gepost door:
Io Op: 26/10/2010 17:43 |
|
Een paar van mijn clubgenoten hebben er ook een (gehad) en geloof dat die het wel te doen vonden, voelt natuurlijk niet prettig, maar niet dat ze echt dood gingen van de pijn.
|
|
| Gepost door:
007 Op: 29/10/2010 07:15 |
|
En toen waren we weer 3 dagen verder
|
|
| Gepost door:
Io Op: 29/10/2010 19:48 |
|
| Haha ja, we vallen weer terug in ons oude patroon. | |
| Gepost door:
P^ Op: 30/10/2010 12:22 |
|
ik kan jullie wel op de hoogte houden van m'n date mocht iemand dat interesseren we gingen cocktails drinken, maar ik was nogal lomp want gooide eerst een deel over mezelf heen en daarna gooide ik het glas om hahah maar om de ene of andere reden vindt hij me toch leuk we hadden niet meer gezoend, maar hij smste iets in de trant van dat hij dat wel graag had gedaan en dat hij me graag weer wil zien... en ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet en denk weer aan m'n ex wat een tut ben ik toch he kom hem telkens tegen op de uni en hij zoekt altijd oogcontact en dan denk ik nouuu waarom doe je dat nou
|
|
| Gepost door:
007 Op: 30/10/2010 18:15 |
|
| Ik zou nog wel even doorgaan met je date.. Als ie uiteindelijk echt leuker is dan je ex, dan ben je er zo overheen. (denk ik.) En je wilt alleen maar met em door als ie echt leuk is. Dus je gebruikt em ook niet dan.. Hmm.. hoop dat ik nog een beetje duidelijk overkom ![]() Ik ga nu op date met mn vriend uit eten & naar de bios.
|
|
| Gepost door:
Lieke Op: 30/10/2010 18:40 |
|
gewoon doorgaan. ook al gebruik je m, tis goed voor je ego en dat heb je nu nodig anders kom je er nooit overheen en wie weet wordt het wel echt wat leuks
|
|
| Gepost door:
Lieke Op: 30/10/2010 18:40 |
|
| maar vertel mij eens, waar haal je ze vandaan? Ik ben ook weer toe aan een man zeg! | |
| Gepost door:
P^ Op: 30/10/2010 19:45 |
|
ja das ook weer zo haha. maarre vrijdagavond compagnie! je wordt door iedereen aangestaard en aangesproken, man/vrouw verhouding 4 op 1 ofzo, succes verzekerd
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8] |