PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Boekentips?
Gepost door : P^
Op: 27/07/2008 22:14
Of zijn jullie niet van die boekenwurmen

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12]

Gepost door: P^
Op: 16/08/2008 14:41
mja was ook wel heftig.. maar begon 'm gewoon steeds leuker te vinden en denk dat hij me altijd al wel leuk heeft gevonden (niet arrogant bedoeld)

Gepost door: Lizelot
Op: 16/08/2008 16:54

Die heb ik sinds gisteren
Kleur is hier wat anders dan in het echt, en het model lijkt ook wat anders, maar dat zal wel aan het plaatje liggen... Ben er iig heel blij mee
Alles goed hier trouwens? Zag de foto's van je kamer Snic, supermooi! Herkende idd al wat Ikeaspullen

Gepost door: Io
Op: 16/08/2008 20:44
Oeh, die zijn leuk lot! ik vind enkellaarsjes echt schattig, alleen ik krijg er altijd van die eng dunne enkeltjes in.

En dit gaat dus wel de relatie-kant op Punt? (of is het dat al?)

Oh en mijn haar is nu trouwens zo:

Maar dan wel een stukje lichter in het echt.
En eigenlijk moet ik naar de kapper om de puntjes te laten knippen zodat het misschien weer wat door groeit maar ik durf niet, kappers halen er altijd te veel af, en als je bij mij er iets te veel af haalt heb ik niks meer over joh.

Gepost door: Io
Op: 16/08/2008 20:46
Jeetje, ik ben wel fan van de " " opeens he.

Gepost door: Lieke
Op: 17/08/2008 08:25
Dat zit er alweer heel normaal uit toch io? Staat je leuk iig!

Ik ga zo beginnen met m'n introductie en dan ben ik geneeskunde student Precies een jaar geleden was k nu onderweg naar Lot, om bij haar te gaan slapen terwijl ik haar nog nooit gezien had haha.. Ik kom je nu vast ook wel tegen denk ik! Ik weet eigenlijk helenmaal niet of t aanmelden goed gegaan is, moest voor 15 augustus anders verliep de toelatingsgeldigheid, dus hoop maar dat t allemaal gelukt is!

En ik ben voor de tweede keer gezakt met autorijden, was zooo zenuwachtig en ik durf t eigenlijk helemaal geen derde keer te proberen.

Gepost door: Rees
Op: 17/08/2008 10:10
Heeee
Io je haar staat je leuk zo
Haha van die enkellaarsjes heb ik ook dan voel ik me btw net klein duimpje in die laarsjes

Gepost door: Flow
Op: 17/08/2008 15:33
wauw io

ik verbaas me er nog steeds over hoe fab je er uitziet met dat korte haar

Gepost door: Io
Op: 17/08/2008 19:11
Thnx mensen.

En, al veel zin in je nieuwe studie Liek? Echt tof dat het er nu toch nog van komt!

Gepost door: 007
Op: 17/08/2008 22:00
Het ziet er inderdaad heel hip uit Mir

Wil trouwens nog steeds Uggs hebben. Heb vorig jaar van die nepperds van de Blokker gekocht (die na 1 keer dragen gaten bij m'n grote teen vertoonden ) en nu wil ik eigenlijk echte

Verder ben ik nog steeds ziehiek
Ben vrijdag ziek van werk vertrokken (had eigenlijk al eerder moeten stoppen, maar we zijn onderbemand en ik heb teveel plichtsgevoel ).. En gister niet gewerkt. En vandaag ben ik de hele dag aan het kotsen en buiklopen geweest. Hoezee. Schijnt dat het kotsen en de maagkrampen normaal zijn en van de penicilline komen. Maar het heeft zin, m'n keel begint al wat minder dicht te zitten gelukkig.

Maar heb veel gemist zo te zien

Gepost door: P^
Op: 18/08/2008 12:30
Dat haar kun je goed hebben ja! Snap wel dat je het niet korter wilt, zou het ook maar gewoon laten groeien hoor.. mss dat je het met speldjes een beetje leuk kunt maken om over die tussenlengte heen te komen?
En denk dat t ondertussen wel mn vriendje is ja.. zie m elke dag+nacht, morgen gaan we naar sanadome is iemand daar wel eens geweest?
Moet alleen nog ff een bikini kopen want die heb ik niet hier, hoop dat ze in de sale zijn?

Gepost door: P^
Op: 18/08/2008 12:30
Hoe is je groepje Lieke?

Gepost door: 007
Op: 18/08/2008 14:31
Mijn mam is daar wel es geweest Schijnt erg mooi te zijn.
Volgens mij is bij Hunkebunker nu sale

Gepost door: Io
Op: 18/08/2008 17:12
Ooh vervelend dat je zo ziek bent 007. Nu maar even goed uitrusten en hopelijk voel je je snel weer beter.

En oeeh Punt heeft een vriendje. Leuk! En geloof dat er ongeveer overal nu sale is qua bikini's ja, dus dat moet wel lukken.

Gepost door: Lieke
Op: 18/08/2008 18:05
Oei,leuk punt!

Mijn groepje is wel leuk denk ik, alleen heel stil, ik heb meteen eerste avond alweer m'n zatlap reputatie hooggehouden. Ben echt heel stuk van de avond kwijt, heb seks gehad en kan me niks meer herinneren, en tijdens het seksen een giga zuigzoen gemaatk en gebeten en gekrabt, ben helemaal losgegaan ofzo en ik weet er niks meer van en schaam me zoooooooooooooooooo dood.

Gepost door: 007
Op: 18/08/2008 18:47
Je weet wel met wie?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |