PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Boekentips?
Gepost door : P^
Op: 27/07/2008 22:14
Of zijn jullie niet van die boekenwurmen

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12]

Gepost door: Snic
Op: 12/08/2008 19:10
Je bent weer veilig thuis gekomen Punt Leuk een date spannend! Maar ik ben geen kook-expert, dus ik kan je niet helpen :'<br />
<br />
Io, wat stom van je zus zeg Misschien is de bui over een poosje weer over.. Of heb je dan zoiets van laat maar zitten?<br />
<br />
007 keelonsteking Bleh! <br />
<br />
En ik zal even foto's gaan posten

Op: 12/08/2008 19:10
Veilig thuis gekomen van vakantie bedoel ik hahah :'

Op: 12/08/2008 19:29
Oh, ik zet ze er vanavond of morgen ff op.. Moet m'n ouders nog even onthoofden :' En ga nu zwemmen (ja sportief he hahaha :')

Gepost door: P^
Op: 12/08/2008 20:03
Haha ja heb de bommen ontweken.<br />
Maar serieus kun je wel invriezen in pedaalemmerzakken toch want het is eigenlijk hetzelfde als een boterhamzakje maar dan groot.

Op: 13/08/2008 10:12
Ja joh, ik denk niet dat het kwaad kan..

Op: 13/08/2008 11:17
Laat maar heb al iets anders:'<br />
Voel je je al thuis op je kamer?

Gepost door: 007
Op: 13/08/2008 12:56
Het klinkt zo vuilnisbakachtig
Wat heb je nu dan?

@ Snic, dat is agressief :'

Op: 13/08/2008 13:52
Ja, zielig he.. Maar ja, weet niet of ze het fijn vinden als ze op internet staan haha

Maarre, nee ik voel me niet thuis op m'n kamer want ik ben er eigenlijk nog niet echt geweest. Moet nog veel werken, dus zit nog gewoon thuis. Eind augustus of begin september ga ik er pas echt in

Op: 13/08/2008 13:54
O oke.. ja ik ga dan ook verhuizen maar is altijd ff wennen natuurlijk, had ik in mn huidige kamer ook. En nu nog steeds als ik er lange tijd niet geweest ben (vakantie ofzo) kan ik de 1e nacht niet slapen:'<br />
<br />
En heb nu een duits pakje van knorr die ze hier niet hebben, dus lijkt origineel en kan hopelijk niet foutgaan

Op: 13/08/2008 14:00
In wat voor huis kom je te wonen? Met leuke mensen enzo? Weet je al hoe je het gaat inrichten?

Oooh, ik heb zooo'n zin om laarzen te kopen.. Echt debiel :' Terwijl ik alleen even op invito.nl heb gekeken hahaha.

En ik doe een poging tot afvallen.. En daardoor denk ik alleen maar aan eten

Op: 13/08/2008 15:21
Ik ben net op een all inclusive vakantie geweest, kilo's aangekomen <br />
Maar ik ken mn huisgenootjes nog niet want is via een particulier, dus das nog maar afwachten...

Op: 13/08/2008 15:21
Ik vind trouwens die lompe laarzen die je nu hebt best leuk, jullie?

Op: 13/08/2008 15:34
Oh hoeveel huisgenoten heb je?
Ik heb ook nog niemand echt ontmoet van m'n verdieping.. Maar volgens mij zitten er veel jongens.. In de gemeenschappelijke woonkamer hangen wat blote vrouwen aan de muur haha :'

Hoeveel weeg jij normaal Punt? Waarschijnlijk weeg je nu je aangekomen bent nog minder dan ik normaal hahah

En die lompe laarzen (die red wings ofzo bedoel je die?) die vind ik niet zo mooi.. Maar bij de invito hebben ze wel een iets stoerder model wat ik wel leuk vind

Op: 13/08/2008 15:38
weeg nu 55.. jaja zeg maar niks<br />
en die red wings bedoel ik ja. kan echt wel stijlvol zijn!<br />
site van invito doet vaag bij mij...

Op: 13/08/2008 15:41
Ja, de invito site is ook beetje sloom.. Ik zal wel ff plaatjes zoeken.
Maar die red wings vind ik bij sommige mensen best leuk staan hoor, maar zou ze zelf niet kopen zeg maar.

En 55 pfffff ik weeg normaal al meer (58, jaaaaa zeg maar niks ) hahaha en dan ben ik nog een stuk kleiner. Maar ik ben nu goed bezig

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |