| Boekentips? |
| Gepost
door : P^
Op: 27/07/2008 22:14 |
Of zijn jullie niet van die boekenwurmen
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12] |
| |
| Gepost door:
Snic Op: 13/08/2008 16:27 |
|
<br />Deze vind ik leuk! Tenminste van internet af vind ik ze leuk, heb ze nog niet in het echt gezien.. <br /> Ze zijn er ook in het wit:<br /> <br />Ik wil eigenlijk witte (creme) laarzen deze winter, maar in het bruin zien ze er leuker uit ik heb al zo'n kleur laarzen heb van vorige jaar..<br />Maar deze vind ik ook leuk..<br /> <br />En deze vind ik ook erg mooi.. <br /> <br /><br /> Waarschijnlijk koop ik wel weer 2 paar :'
|
|
| Gepost door:
Io Op: 13/08/2008 17:05 |
|
Ik vind van die laarzen ook leuk! Vooral die bruine, maar dan eigenlijk niet met die witte zool. ![]() En mijn zus smste me gister dat ze zo erg met de situatie zat en of ik langs wou komen om te praten. :' Dus we hebben het op zich uit gepraat, en ik geloof dat zij in ieder geval niet meer boos is. Vanaf mijn kant weet ik het niet zo goed, want de reden dat ik boos was had vrij weinig te maken met de "ruzie" die we hadden gehad, maar vooral door afgelopen frustraties.. Maarja, voorlopig is het weer wat rustiger, maar ik weet het allemaal niet zo goed..Oh en keiweek is dodelijk. :' Maar wel erg leuk, en ik trek het ook verbazend goed. Mijn gezondheid is ook weer helemaal prima hoor puntje. Het enige wat ik er aan over heb gehouden zijn eigenlijk mijn ogen, want die zijn altijd een beetje "moe" en doen behoorlijk zeer. Maar als dat het ergste is.
|
|
| Gepost door:
Snic Op: 13/08/2008 17:11 |
|
Ah, die witte zool blijft waarschijnlijk niet zolang wit haha ![]() Maar wel fijn dat de situatie met je zus even wat rustiger is of niet? Dan heb je iig niet echt ruzie meer.. Komt dat vaker voor dat mensen last krijgen van hun ogen? Wel vervelend is dat, maar net wat je zegt.. als dat het enige is valt het nog mee!
|
|
| Gepost door:
P^ Op: 13/08/2008 20:36 |
|
| Je ogen? Hoe zit dat dan?<br /> Maar fijn om te horen dat het verder goed met je gaat! Dat je een mentormama bent zegt ook al genoeg <br />En ben benieuwd hoe je haar er nu uitziet!<br /> <br /> De 3e laarzen vind ik ook erg tof, die ga ik ook halen. |
|
| Gepost door:
P^ Op: 13/08/2008 20:36 |
|
De goedkope versie dan, zo ben ik weer wel :'
|
|
| Gepost door:
P^ Op: 13/08/2008 20:37 |
|
| En met je zus, zou gewoon niet al te close worden op het moment, wel fijn dat het verder uitgepraat is toch... | |
| Gepost door:
Io Op: 14/08/2008 13:19 |
|
Ja, is inderdaad helemaal zo dat het wel fijn is dat ik niet echt meer ruzie heb met mijn zus, toch wat fijner zo. ![]() En nja mijn ogen weet ik niet zo goed wat het is, mijn oogarts beweert dat ik gewoon droge ogen heb en die schrijft me steeds oogdruppels voor die niks helpen. Ik heb toen ergens na een maandje ofzo een allergische reactie op een van mijn medicijnen gehad waarna ik compleet onder de bultjes zat en mijn ogen heel erg geïrriteerd waren, bultjes zijn gelukkig weg getrokken, ogen niet zo. Maakt op zich niet zo uit, alleen huilen is een drama want vervolgens loop ik dagen lang met opgezette ogen die zo'n zeer doen dat ze de hele tijd aan het tranen zijn. Handig. :' ![]() En mijn haar schiet niet echt op, maar ik maak binnenkort wel weer eens een foto! Vinden jullie wit leren laarzen trouwens niet onhandig? Want dat word altijd zo lelijk, komen er barstjes in het leer en die worden dan vies en dat vind ik altijd zo frustrerend omdat ze er dan gelijk zo shabby uit zien.. |
|
| Gepost door:
P^ Op: 14/08/2008 13:57 |
|
| Eerst was het wel weer een draagbare lengte toch?<br /> En ik neem de laarzen ook niet in het wit denk ik, maar je hebt ze overal & in alle kleuren
|
|
| Gepost door:
P^ Op: 14/08/2008 14:44 |
|
| Kun je trouwens bij de kruidvat een haarknipschaar kopen? | |
| Gepost door:
Io Op: 14/08/2008 15:01 |
|
| Hm, zou best kunnen, daar bij de haarelastiekjes enzo. Ik was net even in de stad en ik heb echt leuke schoenen gezien die op die van de plaatjes lijken! Ik wil ooooook. Maarja, voorlopig ben ik even blut. ![]() Ik moest net trouwens voor het eerst vandaag met iemand praten en er kwam letterlijk niks uit. Ik ben zo afgrijselijk schor dat iedereen me geschrokken aan keek als ik probeerde te praten. Handig. |
|
| Gepost door:
P^ Op: 14/08/2008 17:54 |
|
| Haha ja das stom als je een hele dag niemand spreekt.. ik heb ook al uren niet gepraat (haha dat klinkt zielig) | |
| Gepost door:
P^ Op: 14/08/2008 17:55 |
|
Wel gesmst met mn nieuwe loveee heb voor het eerst weer een verliefd gevoel
|
|
| Gepost door:
Io Op: 14/08/2008 19:36 |
|
Oeeh wat leuk Puntje. Waar ken je deze van?
|
|
| Gepost door:
P^ Op: 14/08/2008 21:45 |
|
Haha deze, als in 1 van de zoveel maar tis al 2 jaar een vriend van me..
|
|
| Gepost door:
Io Op: 15/08/2008 13:11 |
|
Oh nee zo bedoel ik het helemaal niet! En dat lijkt me altijd zo raar, dat je opeens een vriend leuk begint te vinden, en hij jou. Vooral hoe je dat dan opeens aan die ander duidelijk moet maken.
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12] |