PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Boekentips?
Gepost door : P^
Op: 27/07/2008 22:14
Of zijn jullie niet van die boekenwurmen

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12]

Gepost door: Flow
Op: 04/08/2008 17:41
voel je niet de hele tijd die spanning? <br />
onzekerheid ofzo?

Gepost door: Io
Op: 04/08/2008 20:00
Nja wel een beetje, maar aan de andere kant is mijn broer er zo relaxed onder dat ik ook minder ga stressen.

Gepost door: Rees
Op: 04/08/2008 22:29
Die spanning lijkt me ook naar. Maar hmm oke dat scheelt idd wel als je broer niet zo'n paniekpersoon is zeg maar Groeit je eigen vertrouwen erin denk ik ook wel mee?<br />
<br />
Oh trouwens even heel wat anders. Iemand al eens meegemaakt dat een homo nogal verliefd is op je vriend? Da's bij mijn vriend namelijk wel het geval en ik moet zeggen dat is best apart, want hij wordt lichtelijk gestalkt door die jongen, ook met vieze smsjes enzo, het is een collega. Maar hij maakt zich er druk om hoor, ik niet eigenlijk

Gepost door: aardappelkroket
Op: 05/08/2008 16:06
oooja!<br />
Overlaatst: mijn vriend en een heel goeie vriend van hem waren op een reisje samen, 's avonds in de tent: begint die heel goeie vriend ineens mijn vriend te 'aaien' over zijn been enzo.. <br />
mijn vriend wist echt niet wat ie moest doen... (ik vond het best grappig verhaal)

Op: 05/08/2008 18:47
ooh cool io<br />

Op: 07/08/2008 11:55
Hm, nee dat heb ik nog nooit gehad Rees bij iemand die ik ken. Maar het lijkt me dat hij gewoon eens duidelijk tegen die jongen moet zeggen dat hij niet in hem is geïnteresseerd dan zal het hopelijk wel ophouden?<br />
<br />
En ik heb ondertussen zo'n beetje ruzie met mijn zus. Ik word echt compleet gestoord van het achterlijke kind. Net krijg ik een smsje dat ze haar huissleutel terug wil (die die ik altijd al heb om binnen te kunnen komen als ik er eens iets nodig heb ofzo) en nog meer gezeik. En vanochtend toen mijn ouders er nog waren maar leuk en aardig doen he. :'

Op: 07/08/2008 18:46
Haha ja dat heeft ie al heel erg vaak gedaan Gewoon een raar persoon

Maar wat zuur Io.. Wil ze dat zomaar? Of al langer (kleine) ruzietjes?

Op: 07/08/2008 23:15
Ooh dat word het een beetje vervelend als hij daar niet naar luistert. Zou niet zo goed weten wat hij er dan nog tegen kan doen.

En nja, gister was er wel een heel klein iets, maar dat stelde echt absoluut niks voor. Ik ben meer boos over hoe ze zich altijd gedraagt en dit is een makkelijk excuus om haar voorlopig even niet meer te hoeven zien. :' En misschien is het vanuit haar oogpunt ook zoiets, of is het weer eens een van haar labiele buien waarin ze het gewoon leuk vind om een zondebok te zoeken

Op: 08/08/2008 12:04
En ik moet studeren maar ik heb geen zin. En maandag begint de keiweek (=introweek voor Groningen) en ik ben keimamma. Hopelijk heb ik leuke kids. Heeft iemand van jullie dat al eens gedaan?

Gepost door: Snic
Op: 08/08/2008 14:28
Heeeeey allemaal! Hoe gaat het met jullie? Ik heb weer even tijd voor de pc
Ben ondertussen alweer 2 weken terug van vakantie.. Super gehad! Was alleen wel erg snel voorbij
En daarna veel gewerkt bij de bakker en in Den Haag aan m'n kamer gewerkt.. En het is ongeveer af Oke, nog wat decoratie-dingen enzo, maar de grote dingen staan allemaal.. En het is heel mooi geworden

Op: 08/08/2008 18:15
fotoooooooo's

Gepost door: 007
Op: 08/08/2008 19:53
Toch wel naar hoor Io, eerst jij, dan hij, bah

Oh jee, mama Io :' Wat moet je doen eigenlijk?

Ik ben ook dik aan het verbouwen, heb o.a. een nieuwe tv enzo
Moet even opscheppen Mooie LCD breedbeeld tv van 56 cm met ingebouwde dvd-speler :' Ghehe.

Gepost door: 007
Op: 08/08/2008 19:54
Toch wel naar hoor Io, eerst jij, dan hij, bah

Oh jee, mama Io :' Wat moet je doen eigenlijk?

Ik ben ook dik aan het verbouwen, heb o.a. een nieuwe tv enzo
Moet even opscheppen Mooie LCD breedbeeld tv van 56 cm met ingebouwde dvd-speler :' Ghehe.

Op: 08/08/2008 20:21
Ja da's gewoon vervelend dan idd. <br />
Enne dat lijkt me echt leuk, mentormamma zijn! Ik wou het komend jaar doen omdat ze alleen tweedejaars willen omdat iedereen het altijd wil, maar ik was te laat Achteraf vind ik dat niet zo heeeeel erg omdat de intro 10 dagen duurt en als je dan overal bij moet zijn ben je wel heel dood op aan het eind, zo'n die-hard ben ik meestal niet <br />
Klinkt allemaal goed die verbouwingen! Ik wil ook, ik moet ook, maar ik wil eigenlijk eerst een andere kamer

Gepost door: Lieke
Op: 08/08/2008 22:47
Superleuk IO!<br />
<br />
Ik ga weer zelf intro lopen, van geneeskunde. Dus ik wordt weer kid! Mijn vriend is wel papa, van biologie, wat ik tot nu toe ook gestudeerd heb, maar hij is wel vijfdejaars dan rees, dus waarom zouden ze alleen tweedejaars willen? Tis toch ook met loting ofzo.. Maar toen ik nog niet wist dat ik geneeskunde zou gaan doen was ik van plan stief-mama te worden<br />
<br />
Ik ben net terug uit Parijs, waar ik een week lang de liefde gevierd heb.. was leuk leuk! En maandag voor paar dagen naar Noordwijk met Freundinnen.<br />
<br />
Ben nu wel benieuwd naar je foto's Snic

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |