PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Boekentips?
Gepost door : P^
Op: 27/07/2008 22:14
Of zijn jullie niet van die boekenwurmen

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12]

Gepost door: Io
Op: 09/08/2008 11:08
Oeh lala Paris, leuk! Hier mag je gewoon elk jaar dat je wilt keimamma/pappa worden, er zijn er ook een boel nodig wat de KEI is hier ENORM. Maar zijn bij jullie de intro's per studie? Bij ons het gewoon algemeen voor alle eerstejaars, mijn kids kunnen dus alle studies doen. En de KEI-week is hier maar 5 dagen, dus dat is te doen.
En ik ben ook benieuwd naar de foto's Snic!

Gepost door: Rees
Op: 09/08/2008 18:25
Nee Liek, dat zei ik ook niet want het is per studie verschillend, het is dus bij ons wel zo dat alleen 2e jaars dat mogen behalve als niemand darvan wil natuurlijk. Wij hebben gewoon nooit zoveel nieuwe eerstejaars, altijd 40-50 per jaar dus dan zijn er ook minder mentoren nodig en aangezien de meeste tweedejaars wel mentor willen worden..
Bij ons is de intro per studie maar soms ook wel gemengd met andere studies. Of faculteiten(feesten) bij elkaar. Of misschien nog wel iets anders maar dat heb ik zelf niet gehad

Gepost door: 007
Op: 10/08/2008 04:49
Ehm.. wat een kutherrie hier
Ik slaap met mm slaapkamerraam richting de A1 snelweg..
En net kwamen de loeiende sirenes wel heel dichtbij. Dus weet nou niet of er een zware brand ergens in de buurt is, of een ongeval op de snelweg
Kortom, ik ben wakker
En dat terwijl ik pas 4 uurtjes geslapen heb..
Heb trouwens geen ambulances gehoord, alleen 2 brandweer..
En een snurkende stiefvader

Gepost door: 007
Op: 10/08/2008 09:15
Het was het café in het dorp. Volledig afgebrand!

Gepost door: Rees
Op: 10/08/2008 12:23

Alle mensen er wel uit?

Gepost door: Flow
Op: 10/08/2008 12:34
wooh heftig

Gepost door: 007
Op: 10/08/2008 13:29
Jep..

Gepost door: P^
Op: 11/08/2008 21:02
Lullig ja

Ik wil ook foto's van je kamer snic! Hoe groot was ie ook alweer? Mijn nieuwe is 22, wil ff ideetjes opdoen.
Wil sowieso een nieuwe bank, maar niet zon ikea-klippan

Oja ben dus ook terug van vakantie sinds vannacht. Nu alweer volle bak aant studeren..

Gepost door: P^
Op: 11/08/2008 21:57
Oja en heb vrijdag een date en ik kook.... wat moet ik maken!!!!!!!!!!!!!!!!

Gepost door: Io
Op: 12/08/2008 10:13
Oeeh, eerste date? Dan is gelijk koken wel spannend! Heb je geen gerecht waar je extra goed in bent ofzo? Anders euh.. lasagna? Dat is lekker.

En ik moest gister in mijn zus haar huis zijn en ze heeft alle lijstjes met foto's van mij er in vervangen. :') Maarrr het goede nieuws is dat dat gister het laatste is wat ik nog verplicht met haar te maken moest hebben, dus vanaf nu kan ze dood vallen.

En vrolijkere dingen: De keiweek is gister begonnen en het is echt leuk! Onze kids zijn schattig en de eerste avond was al heel tof. Ben benieuwd naar de rest van de week.

Gepost door: P^
Op: 12/08/2008 18:20
Snel! Kun je een pan of een ovenschaal invriezen?

Gepost door: P^
Op: 12/08/2008 18:25
Haha sorry.
Maarre wat flauw van je zus zeg.. 1 van dr buien? Kun je mss maar het beste ff wat afstand nemen ja, je hebt al vaker gezegd dat je niet echt vrolijk wordt van haar gedrag...
Maar je bent dus mentormama, wat tof! Lijkt me wel zwaar, trek je het wel? Hoe gaat het sowieso met je gezondheid? Haha vreemd geformuleerd maar je snapt me.

Gepost door: 007
Op: 12/08/2008 18:53
Leuke vakantie gehad?
Zou het niet doen Puntje!

@ Mirjam, wat vinden je ouders ervan dan?


Ik heb weer keelontsteking trouwens

Gepost door: P^
Op: 12/08/2008 18:58
mm heb het in een pedaalemmerzak gedaan in de vriezer hahahaha..
want had nasi gemaakt en dacht das handig kan ik het invriezen maar toen had ik geen bakjes meer :') maar mss ga ik het ook wel gebruiken voor bij mn date en dan nog verse groenten erbij ofzo?? iemand een nasi expert ?

Gepost door: 007
Op: 12/08/2008 19:00
Dat meen je niet :') Lekker zo'n plastic smaak

Je moet gewoon naar de super gaan en van die kantenklarenasi kopen en dan zeggen dat je het zelf gemaakt hebt
Dan snij je kip in blokkies, bak je en pleur je door de saus heen.

Kan niet fout gaan
En dat andere wel

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12]
Out of range value for column 'id_b' at row 1