nja kijk zij vinden het allemaal supernormaal dat dingen zo kort van te voren worden geregeld, omdat het altijd zo gebeurd, dus ik kan heel moeilijk boos op niels worden maar ik vind het wel onprettig
bovendien zijn mijn vader en hij op dezelfde dag jarig, dus als ik 2 uurtjes naar niels zn verjaardag ga en vervolgens naar huis ga om bij mn pa te zijn kijken mensen me vaag aan huhh ga je nu al weg?
terwijl halloooooo mn vader staat wel nog boven niels hoor
zo is het ook met mijn moeder en zijn moeder, die zijn ook op dezelfde dag jarig:S en aangezien dat samen met kerst en sinterklaas allemaal vanaf november al gebeurd, blijft het stressend
dit is trouwens wel al een tijdje aan de gang
maar steeds is het beetje praten en dan lijkt het goed, 1 maand later is het weer ronduit kut en praten we weer etc. maar ik blijf er steeds vaker zelf mee zitten :S
bovendien wat seks betreft zeg maar, ik ben ook nog aan het puberen natuurlijk voel me ook niet altijd 100% zeker over mezelf, en precies op die momenten wil niels natuurlijk seks, en dan is het alleen maar jeeeeeetje laat je nou eens gaan, probeer nou beetje mee te gaan in de sfeer
dan denk ik haaaaloooo, ik ben nu NIET in de sfeer, dus je kan proberen wat je wilt nja en dan is het natuurlijk vet sago sfeer die er hangt
en dan is het oke nu zal ik het echt van jou af laten hangen als je zin hebt kom je maar naar mij toe, en dat heeft hij dus nooit langer dan 2 dagen volgehouden
en dan zijn we weer eventjes beetje gezellig aan de telefoon en dan denk ik maar ik wil dit niet kwijt!! maar ik voel me echt niet chill zo
soms heb ik het idee dat ik zoooooo niet toe ben aan zo een serieuze relatie
ben focking 17 man komop, ik hoor een heel onbezorgd leven te hebben