PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Nieuwe chattopic!!
Gepost door : P^
Op: 05/10/2007 09:38
Wel eens tijd ook toch

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15][16][17][18][19][20][21][22][23][24][25]
[26][27][28][29][30][31][32][33][34][35][36][37][38][39][40][41][42]

Gepost door: Flow
Op: 18/12/2007 13:16
ik vind hem te opdringerig<br />
ik word schijtziek van zn schoonfamilie ze zijn heel aardig, maar ik word continu voor het blok gezet, kreeg gister te horen dat ze het dus opeens wel leuk vonden om cadeautjes te doen met kerst, nou het spijt me wel, ik ben bankroet en waarom komen ze er niet eerder mee?<br />
met sinterklaas was het precies hetzelfde, 8 dagen van te voren kreeg ik het te horen en moesten we lootjes trekken<br />
zij vinden dat volstrekt normaal, ik vind het ronduit belachelijk en heb veel liever zo'n week of 2,5/3 van tevoren (lijkt mij toch geen onredelijk iets)<br />
<br />
bovendien verwachten ze (voor mijn gevoel, en niels zegt wel dta het niet zo is maar tja) dat ik overal bij ben, elke week is dr wel ergens een feestje en nja mijn familie bestaat uit mn vader mn moeder, mn broer en 1 gestoorde randebiel van een oma en een demente oma<br />
nou ik trek het niet zo<br />
<br />
bovendien moet ik wel elk jaar naar zijn oud en nieuw om 12 uur daar zijn<br />
maar hij vertikt het om bij mij te zijn om 12 uur, omdat iedereen daar verwacht dat hij daar is<br />
<br />
bovedien is hij een doorgedraaide sexfanaat, en ik heb nu uiteindelijk een totale afkeer voor sex omdat hij altijd zooooo aandringt (voor mn gevoel, ja hoe langer we geen sex hebben hoe meer hij vanuit zichzelf het mannelijke oergevoel omhoog laat komen, tja kun je over discussieren of hij daar wat aan kan doen maar ik heb daardoor steeds meer afkeer voor intimiteit gekregen) bovendien voel ik me niet helemaal meer op mn gemak bij hem, ben niet altijd echt blij om hem te zien, kijk er niet speciaal naar uit ofzo<br />
<br />
<br />
het enige waarom ik bij hem wil zijn is dat ik weet hoe het was, het was geweldig super en ik wil graag dat het zo weer is, maar hoe daar te komen geen idee<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
pfjoe

Gepost door: Lot
Op: 18/12/2007 13:32
Oeh, lastig Flow...
Vind het idd niet raar dat je niet elke week zin hebt in een feestje van zijn familie. En vind het ook niet raar dat je iets eerder wilt weten waar je aan toe bent, wat betreft Kerst en Sinterklaas
Is altijd lastig, als je op dat gebied andere verwachtingen hebt... Jij wilt natuurlijk ook niet dat zijn familie jou onverschillig vindt in dat soort zaken en dat ze denken dat jij het niet leuk vindt ofzo (dat zou ik me iig kunnen voorstellen dat je dat niet wilt )

Ojee, ik heb nog lang niet gezegd wat ik wil zeggen, maar mijn trein gaat zo Maak mijn verhaal een andere keer wel af

Gepost door: Io
Op: 18/12/2007 13:41
Maar hoe reageert hij dan als je zegt dat je niet zo kort er voor over die dingen wilt horen en dat je geen zin hebt om elke week weer naar een of ander feestje te gaan?

En nouja dat hij vaker seks wil dan jou kan gebeuren, maar vind niet dat hij dan helemaal moet gaan aandringen.. Je moet er beide zin in hebben lijkt me.
En is het sinds kort dat de dingen zo zijn, (want je zei dat je wilde dat het weer als vroeger was) of al wel langer?

Op: 18/12/2007 14:00
nja kijk zij vinden het allemaal supernormaal dat dingen zo kort van te voren worden geregeld, omdat het altijd zo gebeurd, dus ik kan heel moeilijk boos op niels worden maar ik vind het wel onprettig<br />
<br />
bovendien zijn mijn vader en hij op dezelfde dag jarig, dus als ik 2 uurtjes naar niels zn verjaardag ga en vervolgens naar huis ga om bij mn pa te zijn kijken mensen me vaag aan huhh ga je nu al weg?<br />
terwijl halloooooo mn vader staat wel nog boven niels hoor<br />
<br />
zo is het ook met mijn moeder en zijn moeder, die zijn ook op dezelfde dag jarig:S en aangezien dat samen met kerst en sinterklaas allemaal vanaf november al gebeurd, blijft het stressend<br />
<br />
dit is trouwens wel al een tijdje aan de gang<br />
maar steeds is het beetje praten en dan lijkt het goed, 1 maand later is het weer ronduit kut en praten we weer etc. maar ik blijf er steeds vaker zelf mee zitten :S<br />
<br />
bovendien wat seks betreft zeg maar, ik ben ook nog aan het puberen natuurlijk voel me ook niet altijd 100% zeker over mezelf, en precies op die momenten wil niels natuurlijk seks, en dan is het alleen maar jeeeeeetje laat je nou eens gaan, probeer nou beetje mee te gaan in de sfeer<br />
<br />
dan denk ik haaaaloooo, ik ben nu NIET in de sfeer, dus je kan proberen wat je wilt nja en dan is het natuurlijk vet sago sfeer die er hangt <br />
en dan is het oke nu zal ik het echt van jou af laten hangen als je zin hebt kom je maar naar mij toe, en dat heeft hij dus nooit langer dan 2 dagen volgehouden <br />
<br />
<br />
en dan zijn we weer eventjes beetje gezellig aan de telefoon en dan denk ik maar ik wil dit niet kwijt!! maar ik voel me echt niet chill zo <br />
soms heb ik het idee dat ik zoooooo niet toe ben aan zo een serieuze relatie<br />
ben focking 17 man komop, ik hoor een heel onbezorgd leven te hebben

Op: 18/12/2007 14:36
was jij dat 007

Gepost door: Snic
Op: 18/12/2007 14:49
Ah Flow, dat is niet zo mooi

Op: 18/12/2007 15:00
dat vond ik ook <br />
en daarom waren mijn ogen zo dik

Op: 18/12/2007 15:08
hij komt me zo ophalen <br />
<br />
ben benieuwd wat het wordt<br />
<br />
we zijn namelijk allebei ook nog eens best wel ziek

Op: 18/12/2007 15:09
En dan gaan jullie praten?

Op: 18/12/2007 15:12
denk het ja<br />
hoop dat er wat van komt<br />
<br />
niels weet het altijd zo te draaien dat hij vet zielig is, en ik dat ook vind en dat ik m echt niet kwijt wil en dat ik allang vergeet waarvoor ik eigenlijk gekomen was<br />
<br />
maar goed<br />
even tampon verwisselen <br />
anders is dat ook een vrij lullige onderbreking straks <br />

Op: 18/12/2007 15:16
Nou succes ermee dan he! En laat je niet omlullen

Gepost door: P^
Op: 18/12/2007 15:17
Oei wat een verhaal ineens.. maar je hebt al superlang met hem toch.. mss ben je op het sleur-punt ?<br />
Want dat ie verwacht dat je meegaat naar feestjes enz is natuurlijk niet meer dan normaal..

Gepost door: 007
Op: 18/12/2007 15:21
Ik ga zo even reageren.. Wat was ik Flow?

Gepost door: 007
Op: 18/12/2007 15:38
Ik vind het trouwens niet meer dan normaal dat je je eigen ouders verkiest boven de zijne

En wat de seks betreft, je moet niet doen wat je niet wilt.. Dan is het toch voor jou ook niet meer leuk..

Mijn ex vond zichzelf ook altijd heel zielig.. Dus zoals Snic al zegt, laat je niet omlullen!

En dat was ik ja :' @ Hyvessssssss

Op: 18/12/2007 15:45
Jij bent echt zo'n stiekeme hyverd he Heb je mij al gevonden op hyves? Of wil je gewoon geen hyves vriendjes zijn :'(

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15][16][17][18][19][20][21][22][23][24][25]
[26][27][28][29][30][31][32][33][34][35][36][37][38][39][40][41][42]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |