| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15][16][17][18][19][20][21][22][23][24][25] [26][27][28][29][30][31][32][33][34][35][36][37][38][39][40][41][42] |
| |
| quote |
Als jullie uitgaan nemen jullie dan een tasje mee om alles in te dumpen? Ik ben de bob, dus de autopapieren en sleutel en zooi moet ook allemaal mee :S Maar ik haat tasjes met uitgaan! Kun je je tas gewoon dumpen bij de garderobe? Ik ga echt te weinig uit.. En als ik uitga is Sander er meestal bij, dus dan hoef ik helemaal niet moeilijk te doen met spullen ofzo.. |

Ik ga niet uit.
Echt geen zin in, ben moe!
ben helaas niet door, maar dat wist ik eigenlijk al..
john frieda pakket, allerlei cremes en een fohn..
En sowieso al heel gaaf dat je bij de laatste 30 hoorden toch??

En ook nog al die spulletjes erbij! Jammer dat je niet door bent, maar wel een leuke ervaring natuurlijk! En wie weet in de toekomst... 
Kan je mooi roeibootjes kijken vanuit je kamer
En Vossenveld valt nog wel mee, beetje doorfietsen en je bent in 20 minuten in de stad! Naja, misschien 25...
terwijl zij mooier zijn en bijv beter liepen.. maarja

En ze heeft echt zo'n superingevallen gezichtje, en helemaal rimpeltjes bij haar jukbeenderen en kaaklijn enzo. Ze heeft een of andere therapie gehad, maar daar konden ze haar niet verder helpen, omdat ze gewoon niet wil aankomen. En nu werkt haar lichaam gewoon echt kut, en ze heeft pilletjes om te kunnen plassen ofzo (hoe het precies werkt weet ik ook niet
) Dus ik vroeg haar of ze dat geen raar idee vindt, dat haar lichaam alleen op pilletjes werkt en anders niet. En ze reageerde echt heel verbaasd: Hoezo? Het gaat toch allemaal goed zo, alles doet het toch zo??