| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15][16][17][18][19][20][21][22][23][24][25] [26][27][28][29][30][31][32][33][34][35][36][37][38][39][40][41][42] |
| |
zou het niet doen
? door de weeks naar huis komen gaat niet.. zaterdags moet ik werken:'
en leren moet ik het toch
| quote |
| Btw: ik moet ook nodig eens met rilessen beginnen, in nijmegen denk ik.. iemand enig idee wat een goede rijschool is? |
Dus ik zie wel wanneer je keer kan
Trouwens was eig niks bijzonders
(rijden)
, want ik val niet op em. Hij is gewoon aardig.. en niet meer. Maar zij is heel jaloers..
En zorgen dat je hem niet te leuk gaat vinden, want het klinkt niet echt als een jongen waar echt een toekomst mee in zit.
Vooral dat kind van naast me. In het huisboek heeft ze net echt een a4tje vol geschreven met gezeur over dat niemand ooit zijn huistaak doet (nou goedzo meid, jij hebt hem netjes vandaag gedaan, maar de laatste keer dat je het daarvoor deed is ook wel weer een maand geleden.), dat het licht altijd aan is. (goh, en nu is toch echt ook het licht in de keuken en het washok aan, terwijl ik het net uit had gedaan en zij de enige thuis is.) en dat mensen niet zo veel afwas op het aanrecht moeten zetten. (doet ze zelf net zo hard aan mee.)