rare jongen... oke ik heb een vraagje, morgen heb ik mijn wiskunde tentamen en ik ben vergeten hoe ik iets moet doen en ik kan het opeens ook helemaal nergens meer vinden in mijn boek.
Ik moet de afgeleide berekenen van a^(4X) (a is een constante) iemand een idee?
Heeft iemand van jullie wel eens bij een commissie gezeten?
Want er zijn nu sollicitaties voor een functie die ik wel heel graag zou willen.. maar ik heb nog nooit een sollicitatiebrief of CV geschreven en ik weet echt niet wat ik er in moet zetten. :'
De dagorganistatie van het congres van mijn studievereniging met als onderwerp "grenzen aan de groei". Maar ik heb dus nog nooit zo iets gedaan, dus mijn CV zal in ieder geval niet echt indruk maken. :'
Ik denk dat het in zulk geval ook voor een groot deel om motivatie gaat toch? En of je goede ideeën hebt, goed kan organiseren, goed kan samenwerken, enz. Klinkt wel leuk!
Haha en mijn commissie-functie rijkt niet verder dan het organiseren van feestjes Kleine studievereniging dus 25% doet wel wat in een commissie ofzo dus tis bepaald niet sollicitatie-achtig Maar ik zou het wel proberen, klinkt wel leuk idd!
Oh ik hoorde ook vanavond van mijn clubgenootje die de echte organisatie van een veel groter congres heeft gedaan dat zij niet eens een sollicitatie brief er bij had gedaan. Ik was al bang dat ik een of ander uitgebreid iets moest gaan schrijven.