PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Stilte hier
Gepost door : 007
Op: 15/02/2010 19:26

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9]

Gepost door: Lot
Op: 28/03/2010 13:56
Volgens mij is regelen een beetje vereniginstaal Io. Ik kende het wel, maar hoor het buiten verenigingen nooit iemand zeggen.

Gepost door: Lot
Op: 30/03/2010 15:26
En het is weer doooood hier

Gepost door: Snic
Op: 30/03/2010 20:02
Joehoeeeee leven

Inspiratie gezocht: ik wil 1 nachtje weg en daar ook wat leuks doen. Ideeen wat leuk is? En niet te duur, maar het liefste natuurlijk wel een beetje een mooi hotel :')

Gepost door: Snic
Op: 30/03/2010 20:08
Oke, en nog even om wat leven te houden hier.. Wat doen jullie nu allemaal in het dagelijkse leven?

Ik ben bezig met m'n stage bij een bedrijf wat oa drinkvoeding, dieetpreparaten en sondevoeding levert aan mensen thuis. Goed naar m'n zin en erg leuke collega's Verder werk ik nog bij de bakker op zaterdag.. En dat bevalt ook nog steeds goed Al lijkt het me heeeeerlijk als ik eindelijk van m'n zaterdagbaantje af ben!
Na de zomer moet ik nog zo'n 4 maanden afstuderen en dan ben ik klaar en daarna, tja geen idee. Het verandert per week ongeveer wat ik wil :')

Wat gaan jullie van de zomervakantie doen?

Gepost door: Io
Op: 31/03/2010 18:12
dus dan werk je 6 dagen per week? dat is wel veel zeg!

Ik ben op dit moment gewoon aan het studeren, en vooral heer hard aan het falen met mijn scriptie. :') We zijn al halverwege qua tijd, maar ik heb nog niet eens een onderwerp, oeps. En ik heb vandaag een sollicitatie gestuurd voor een baantje op de uni wat me heel tof lijkt! Maar ik geloof dat er altijd honderden mensen zijn die zich daar voor aanmelden omdat die baantjes zo relaxed zijn, dus ik moet het nog maar even zien.
En anders heb ik ook nog gesolliciteerd bij de V&D en de Pathe, maar dat lijkt me eigenlijk niet zo leuk.

Gepost door: Io
Op: 31/03/2010 18:13
En deze zomer ga ik werken, that is, als ik ergens word aangenomen. :') Ga de komende tijd nog wel een paar dagen naar Ameland, Berlijn en Glasgow! Dus echt zielig ben ik niet. Wat zijn jouw zomer plannen?

Gepost door: Io
Op: 31/03/2010 18:14
Oh en: nachtje weg: Ik ben een keer naar Maastricht geweest en dat vond ik echt super leuk! al gingen wij vooral shoppen overdag, dus echt aan activiteit is dat niet.

Gepost door: Lieke
Op: 01/04/2010 09:25
Mooie monoloog, io!

Baantjes op de uni zijn inderdaad meestal wel errug relaxt !
Pff ik heb over 5 minuten tentamen, open boek, met als resultaat dat ik naar geen enkel college geweest ben en niks heb voorbereid Dus jullie moeten oor me duimen dat het goedgaa!

Gepost door: Io
Op: 01/04/2010 09:47
Haha, zal ik doen. *duimt*

Gepost door: Flow
Op: 06/04/2010 12:54
http://www.youtube.com/watch?v=Yyb-tCCSFlg

brings any memories

zit allemaal leuke disneymomentjes te beleven hier ahahahahah

Gepost door: Lieke
Op: 07/04/2010 16:12
hey io! ik loop nu stage ergens en er is een jongen die heel erg op jou lijkt:')
Je hebt niet toevallig een jongen in je familie die piet heet in in nijmegen stage loopt ?

XX

Gepost door: Io
Op: 07/04/2010 16:18
Haha, ik vond de zin erg beledigend beginnen, een jongen die op mij lijkt. Maar op de familie manier kan ik er mee leven. Ennem nee, mijn hele familie zit in Groningen!

Gepost door: P^
Op: 08/04/2010 20:31
haha ja las m ook ff verkeerd..
ik sta deze week op de yes mochten jullie eraan denken als je in de supermarkt/winkel bent dan kun je me spotten

Gepost door: Io
Op: 08/04/2010 20:50
Ik zag het al op hyves ja, supervet zeg.

Gepost door: P^
Op: 08/04/2010 21:15
Wat goed trouwens dat je al bezig bent aan je scriptie.
Ik ben nog niet begonnen... heb morgen tentamen, net alles doorgenomen maar moet nog herhalen :S ga eerst ff douchen en dan leren met zak chips erbij

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |