| Stilte hier |
| Gepost
door : 007
Op: 15/02/2010 19:26 |
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8][9] |
| |
| Gepost door:
Lot Op: 24/03/2010 18:11 |
|
Oh Io, ik ga binnenkort met vriendinnen een weekend weg, naar een gehucht vlakbij Groningen. Op de een of andere manier zijn er alleen betaalbare accommodaties in gehuchten en niet in gave steden ![]() In ieder geval, ik zit in de commissie en moet dus activiteiten gaan bedenken... We willen zaterdag overdag iets actiefs doen en gaan sowieso stappen in Groningen, maar weet jij of er ook iets leuks te doen is overdag in Groningen behalve gewoon door de stad lopen? En weet jij leuke (dans)kroegen voor 's avonds? |
|
| Gepost door:
Snic Op: 24/03/2010 22:35 |
|
| Jaa, vanuit V'daal is dat ook wel redelijk in de buurt. Maar wanneer moet dat nou eens gaan gebeuren? hahaha | |
| Gepost door:
Lieke Op: 25/03/2010 19:43 |
|
straks vinden we het helemaal niet leuk en hebben we elkaar niks te zeggen en dan is het op pickle ook niet leuk meer
|
|
| Gepost door:
Snic Op: 25/03/2010 20:45 |
|
Naah wel nee joh. Misschien zorgt het juist voor weer wat extra leven hier op pickle
|
|
| Gepost door:
Io Op: 25/03/2010 21:19 |
|
Nou inderdaad, zo veel gebeurt hier nu toch niet meer. Ik ben serieus wel voor!En ehm.. activiteiten weet ik echt niet, denk dat dat sowieso heel anders is voor "locals". Nja, de Martinitoren beklimmen, maar dat is ook niet erg spannend. :' En je kan geloof ik roeien in de grachten ofzo, dat leek mij nog wel eens tof. ![]() En ehm, 's avonds moet je gewoon gaan kroeghoppen in de Poele en de Peperstraat, daar zit alles. Maar het leukste/drukste is wel de 9e cirkel en de Twister denk ik. Als je foute muziek en mannen in shorts wil: Shooters. Alleen foute muziek: Het feest. Toffe muziek: De Kar (maar dat is wel alternatiever. ) Hippig: de Enzo. Welk gehucht gaan jullie heen? |
|
| Gepost door:
Io Op: 25/03/2010 21:20 |
|
En ik heb geloof ik een soort van date binnenkort en aaah. :' Dat kan ik helemaal niet handelen. Pfff, ik voel me 15.
|
|
| Gepost door:
Snic Op: 25/03/2010 21:53 |
|
Oeeeh leuk Wat ga je doen op je date?
|
|
| Gepost door:
Lot Op: 25/03/2010 23:06 |
|
Ohja, de Kar ben ik wel eens geweest, dat was wel heel leuk ja! We zullen wel kijken En overdag moeten we dan ook maar wat zoeken, anders kunnen we ook gewoon lekker chillen op en terrasje ofzo. We zitten in Wehe den Hoorn (?). Echt nog nooit van gehoord, maar schijnt iets van 20 km van Groningen af te zijn. En leuk dat je een date hebt! Hoe kom je eraan?
|
|
| Gepost door:
Io Op: 26/03/2010 17:01 |
|
Wehe den Hoorn, nog nooit van gehoord. Maar 20 km vanaf Groningen is nog wel goed te doen! En ehm we gaan samen eten. Maar ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken, want ik ken hem al een paar jaar (hebben samen een commissie gedaan) maar zag hem echt alleen op borrels. Wat altijd wel gezellig was, maar dat was meer een beetje dronken in de kroeg kletsen en af en toe regelen, en daar bleef het dan ook bij. :' Maar nu smste hij dus opeens of ik een keer met hem af wil spreken. Nja, we zien wel.
|
|
| Gepost door:
Flow Op: 26/03/2010 19:24 |
|
| ik doe niet aan dates<br /> <br /> <br /> weeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje hoe eng <br /><br /> hahaahahh<br /> <br /> succes io
|
|
| Gepost door:
Lieke Op: 26/03/2010 20:42 |
|
regelen = zoenen ?
|
|
| Gepost door:
Flow Op: 27/03/2010 19:42 |
|
ik denk dat dat regelen gewoon regelen is liek <br />van de comissie enzo.. <br /><br /> <br /> omg ik heb 28 mei toelating voor kunstacademie <br /> er worden maar 30 mensen toegelaten ofzo van de meer dan 500 inschrijvingen?!?!?<br /> <br /> omg <br />docent op de open dag vond in ieder geval dat ik een goed verhaal had, ze had er wel vertrouwen in ofzo<br /> <br /> nu alleen mn werk nog <br /><br /> ik hoooooop zooo fucking hard dat ik in september kan beginnen <br />nu nog even 2 maanden in spanning zitten en voorbereiden op de toelating
|
|
| Gepost door:
Io Op: 27/03/2010 22:23 |
|
Nee, regelen is zoenen ja. Is dat Gronings? Het voelt voor mij als gewoon normale taal, sorry. ![]() Maar wel spannend Flow. 30 mensen maar! Wow! Wat voor dingen ben je allemaal aan het maken voor je portfolio?
|
|
| Gepost door:
P^ Op: 27/03/2010 23:07 |
|
leuk, io! doen
|
|
| Gepost door:
Flow Op: 27/03/2010 23:21 |
|
| nou ik wil gewoon mn sterkste ontwerpen/tekeningen/maquettes en andere kunstels laten zien van mn opleiding nu en fotoseries die ik tot nu toe heb gemaakt. <br /> en komende tijd wil ik nog wat ideetjes uit werken om dus misschien wat betere foto's te hebben om te laten zien <br /><br /> verder mn dummy's met hersenspinsels en aantekingen enzo, die wil ik er denk ik bij leggen met wat interessante dingen uitgelicht (papiertje ertussen ofzo)<br /> <br /> heb het wel redelijk helder voor me in mn hoofd <br /><br /> maar tis wel spannend <br />want als ik niet wordt toegelaten, moet ik gewoon een jaar "nietsdoen" zeg maar<br /> en ik weet nog niet hoe ik dat moet invullen <br /><br /> <br /> en regelen.............. oke nog nooit van gehoord, ik geloofde in je onschuld io<br /> :'
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8][9] |