PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Stilte hier
Gepost door : 007
Op: 15/02/2010 19:26

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9]

Gepost door: Snic
Op: 25/02/2010 18:26
Ik vond het zo zielig Voor Svennie En ik vond het stom dat die Koreaan meteen ging juichen

Echt een anti-climax.

Gepost door: Io
Op: 26/02/2010 15:00
Ik vond het inderdaad ook zo sneu, ook dat Sven gewoon door schaatste zonder echt te weten wat er aan de hand was.

Ik heb trouwens ook echt weer een raar verhaal, woensdag ochtend was mijn fiets opeens verdwenen. Dus ik ging al even in de buurt rond kijken, want soms verplaatsen ze hem gewoon. Nou niks.

Kom ik net thuis, staat hij opeens in de tuin van de buren? Huh. Daar stond 100% zeker eerst niks! En het dopje van een van de ventielen is opeens groen, terwijl ze eerst gewoon zwart waren. En verder is alles nog hetzelfde. Ik snap het niettttt. :'

Gepost door: Lieke
Op: 27/02/2010 11:17
Oh Oh! Ik denk dat de drugs maffia ergens in je zadel ofzo heroine heeft verstopt en nu hebben ze het ventiel groen geverfd om je fiets terug te kunnen herkennen!

Gepost door: P^
Op: 27/02/2010 20:21
Wat voor telefoon hebben jullie? Ik wil graag een nieuwe maar weet niet welke..<br />
Vind de Blackberry's heel leuk maar wel duur (vooral het 2e jaar), de Sony Ericsson Aino vind ik leuk, Samsung Omnia B7610 en Star QWERTY enn de Nokia E72 (soort van Blackberry). <br />
Nee ik ben niet van de keuzes haha.

Op: 27/02/2010 20:23
doe trouwens wel vaker een zwangerschapstest just for sure...<br />
had 1 x m'n pil te laat ingenomen, maar dan ook echt nét te laat en toen had ik me helemaal in mn hoofd gehaald dat ik zwanger was, had helemaal ochtendmisselijkheid hahaha erg

Op: 27/02/2010 21:26
Haha Liek, mijn huisgenootje dacht ook al dat er nu vast dingen in mijn fietsband zitten zodat de maffia altijd kon weten waar ik ben nu. Het is vast op de een of andere manier een complot.

En ik vind de Nokia E72 heel mooi, lijkt me ook handig zo'n toetsenbordje! Ken ook wel mensen die hem hebben en die vonden hem ook goed geloof ik. Ik wilde hem zelf ook hebben, maar toen bekeek ik mijn bankrekening. :' Samsungs vind ik zelf niet zo goed, en de 2 die ik had gingen heel snel stuk.. Maar dat kan ook aan mij liggen, ik weet zowat alles stuk te krijgen.
En van de rest van je lijstje weet ik niks af. Behalve dan dat ik niet eens in het menu kon komen van de Blackberry toen ik hem ging proberen. :' Maar ook hier weer: dat kan zeer goed gewoon aan mij liggen.

Op: 28/02/2010 12:49
maar ik neem sowieso met abonnement erbij dus dan maakt het niet uit welke tel je neemt... <br />
ze zijn wel echt groot tegenwoordig! de tijd van in je broekzak is voorbij

Gepost door: Lot
Op: 28/02/2010 13:45
Samsungs zijn hartstikke goed Io, heb die van mij al bijna 6 jaar

Op: 28/02/2010 21:00
Haha, oh, dan zal het aan mijn sloopkunsten liggen Lot.
Ik heb nu trouwens ook wel een Samsung hoor, want die zijn de enige die een kleine, mooie dubbelklap telefoon hebben. Alleen gaan ze dus wel af en toe kapot bij mij. :'

En ik heb nu gewoon een sim-only genomen, dus dan scheelt het wel per maand Punt. Maar als je idd toch een normaal abbo wilt maakt het niks uit.

Gepost door: Flow
Op: 28/02/2010 21:04
ik heb dus een nokia 62nogwat ofzo<br />
<br />
en die is nog geen halve cm dik<br />
en echt heel klein enzo<br />
<br />
goed je moet niet veel eisen hebben: hij kan bellen en smsen en 0,3megapixel foto's maken<br />
<br />
maar hij kan zo makkelijk in je broekzak dat je m niet eens voelt (ben m heel vaak kwijt omdat ik m niet in mn broekzak voel zitten lol)<br />
<br />
dus dat was mijn aanrader echt een chill ding

Op: 28/02/2010 21:40
maar ik wil internet

Op: 28/02/2010 21:47
Ah, ik zit te denken aan Blackberry Curve 8520 of Nokia E72 of heeeel misschien E75. Heb nu zo'n Nokia touch-ding, en ik word er helemaal gek van
Ik wil gewoon een telefoon met knopjes en waar je goed mee kunt emailen.. En dan het liefste bij 1-jarig abbo. En ik denk dat het die blackberry gaat worden, al vind ik het jammer dat je daar zo'n duur blackberry abbo moet afsluiten :S Naaiers.

Op: 28/02/2010 22:01
en daarom heb ik zo een eenvoudig ding<br />
<br />
serieus<br />
mensen doen zooooooooooo moeilijk over alles<br />
<br />
<br />
<br />
ik zie het leven op dit moment positief

Op: 28/02/2010 22:09
Ja, zo'n eenvoudig ding lijkt me ook wel wat hoor. Gewoon lekker standaard nokia en klaar Maar met emailen vind ik een groter scherm wat fijner.. En dat wil ik wel graag op m'n telefoon hebben, aangezien ik tegenwoordig met Sander natuurlijk alleen maar email ipv sms.

Flow ben je er al uit wat je gaat doen met je opleidingskwestie?

Op: 28/02/2010 22:48
mja is wat voor te zeggen<br />
<br />
nja ben er denk ik wel uit, alleen ik durf het nog niet uit te spreken, want dan is het definitief<br />
<br />
had vorige week nog een uberwanhopige mail gestuurd naar mn docent<br />
kreeg vanavond een mailtje terug:<br />
Beste Lisette<br />
<br />
We vinden morgen wel een gaatje om even te praten<br />
Maak je geen zorgen, het komt wel goed.<br />
<br />
MVG etc blabla<br />
<br />
stelt me toch wel gerust<br />
<br />