| Stilte hier |
| Gepost
door : 007
Op: 15/02/2010 19:26 |
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8][9] |
| |
| Gepost door:
Lieke Op: 15/02/2010 19:43 |
|
Haha ja ik zit elke keer te kijken of iemand al iets gezegd heeft, maar ik zou natuurlijk ook gewoon zelf iets kunnen zeggen
|
|
| Gepost door:
Io Op: 16/02/2010 00:00 |
|
Haha ja, ik heb hetzelfde als Lieke.
|
|
| Gepost door:
Flow Op: 16/02/2010 15:03 |
|
en ik weet gewoon niet wat ik moet melden
|
|
| Gepost door:
Flow Op: 16/02/2010 22:11 |
|
| oh ik heb nu wel iets te melden<br /> <br /> heb vandaag een blits cameratje gescoord bij de kringloop zo een oud analoog ding die het nog doet, sommige knopjes enzo moet ik wel voorzichtig mee zijn omdat ze licht aangetast zijn maar hij werkt nog prima <br /><br /> dus heb dr ff een oud rolletje in gedaan (wel over datum dus dat gaat bijzondere effecten opleveren denk ik...) maar ik ben benieuwd wat er uit gaat komen hhihi<br /> <br /> oh en binnenkort komt mijn site online te staan dus dan zal ik die hier wel even posten
|
|
| Gepost door:
Lieke Op: 17/02/2010 09:24 |
|
Oh dat klinkt wel tof! Ik vond laatst mijn oude camera terug, van 5 jaar geleden, haha zat er nog een rolletje in! Laten ontwikkelen, ineens allemaal foto's van een uitstapje naar londen in de 4e, heel grappig![]() En ik ben nu officieel bestuurslid externe betrekken der beevee (studievereniging der biologen ) Dus ik krijg het nu nog veeeel drukker haha! Vanavond naar utrecht voor een borrel, ohoh wat erg haha
|
|
| Gepost door:
Io Op: 20/02/2010 00:09 |
|
| Ooh dat is leuk, van die oude foto's! En ik wil een keer een goede camera, maar die dingen zijn meestal zo duuur. En spannend trouwens, zal het kabinet vallen of niet? Ik wil het weten voor ik ga slapen.
|
|
| Gepost door:
Flow Op: 20/02/2010 00:20 |
|
| heel spannend<br /> <br /> ben alleen met heel andere dingen bezig op dit moment<br /> <br /> (wanhopige emails sturen naar mn docent enzo:$) |
|
| Gepost door:
007 Op: 20/02/2010 07:32 |
|
Het kabinet is gevallen ![]() en hoezo wanhopig FLow? |
|
| Gepost door:
Flow Op: 20/02/2010 11:30 |
|
| ja ik hoorde het net, ik zei tegen mn moeder nog zo lekker naief: aaah kabinet is niet gevallen toch? "Jawell vanacht om vier uur!" <br /> dusch<br /> <br /> iig<br /> <br /> wanhopig<br /> ik ben tot de conclusie gekomen, (na 3 jaar) dat ik wat anders wil in mijn toekomst<br /> <br /> en ik wil eigenlijk stoppen me mn studie omdat ik nog een lange weg te gaan heb voordat ik ben afgestudeerd (stages en afstudeershit en dat gaat veel tijd kosten uberhaupt, met weinig motivatie gaat het nog langer duren. Sowieso ben ik als ik goedgemotiveerd zo zijn er nog ruim 2 jaar mee bezig)<br /> <br /> dusch ik weet niet of ik dat trek, ik krijg van meerdere kanten te horen dat ik "gewoon" kunstacademie moet gaan doen enzo<br /> <br /> afgelopen week is er veel gezegd en gebeurd waardoor voor mij puzzelstukjes in elkaar zijn gevallen maar waardoor ik dus nu ook wanhopig/paniekerig ben omdat ik geen idee heb wat de volgende stappen zijn die ik moet ondernemen. <br /> <br /> Dus ik wilde studiecoaching maar daar kan ik pas over een ruime maand terecht en dat trek ik niet<br /> <br /> dus ik heb een docent geemaild, waar ik veel les van heb en waarmee ik een redelijke goede vertrouwensband heb zeg maar, met een beetje mijn wanhopige verhaal en dat ik eigenijk zo snel mogelijk een gesprek wil<br /> <br /> hihihi
|
|
| Gepost door:
Snic Op: 21/02/2010 21:18 |
|
| Ahw arm kind Flow, shit is dat he :S Het is ook vet lastig hoor, opleiding kiezen etc. Bah. Maar je weet nu wel wat je wel wilt doen? | |
| Gepost door:
Flow Op: 22/02/2010 11:23 |
|
ja tis zeker shit <br /><br /> vooral omdat mijn opleiding nu een ruime 4000 euro per jaar kost en ik dus als ik nu stop ook nog een studieschuld heb (nou moet ik zeggen, dat die maar 1000 euro hoger ligt dan mn collegegeld dus wat ik met volgend jaar uitspaar kan ik dan afbetalen aan ibgroep bij wijze van )<br /><br /> maar eigenlijk wil ik een jaartje tussenuit zeg maar, geld verdienen voor volgende studie, heel veel gaan fotograferen en open dagen bezoeken van de kunstacademies die ik op het oog heb<br /> <br /> en dan in dat jaar een goed portfolio verzorgen en toelatingen doen voor kunstacademie en dan fotografie gaan studeren!<br /> en als ik dat gewoon haal dan heb ik ook geen studieschuld maar goed daar ligt wel enige druk op dan <br /><br /> anyhow, ik voel me zo onverantwoord om na 3 jaar te stoppen met studie enzo:S en mn ouders als het ware zo in de steek te laten, stank voor dank zeg maar<br /> <br /> terwijl mijn opleiding is eigenlijk heel kut:S ik krijg na afstuderen niet eens een diploma of bachelor titel, ik krijg "gewoon" een getuigschrift?!<br /> <br /> vandaar dat mn motivatie ook weg is, ik heb geen zin meer om keihard te ploeteren voor alleen maar een getuigschrift als ik er toch niets meer mee ga doen
|
|
| Gepost door:
Lot Op: 23/02/2010 16:47 |
|
| Oh wat kut Flow. Lastige keuze! Ik heb net voor het eerst van mijn leven een zwangerschapstest gedaan en ik vond het heel spannend Maar er is gelukkig niets aan de hand!
|
|
| Gepost door:
Snic Op: 23/02/2010 19:11 |
|
| Ja, Flow dat van je ouders snap ik wel ja.. Ik vond het al heel erg toen ik met fysio ging stoppen (precies na de datum dat je je geld gewoon terug zou krijgen). Maar goed, je moet wel iets doen wat je leuk vindt om te doen! Pfffieuw Lot, geruststelling? Ik heb er ook nog nooit een gedaan btw.. Lijkt me ook killing.
|
|
| Gepost door:
Lot Op: 23/02/2010 21:36 |
|
Nouja, eigenlijk kon het ook niet, maar je weet maar nooit. En had al een tijdje heel pijnlijke borsten, en toen ik ging lezen over zwangerschapsverschijnselen werd ik ook spontaan misselijk, duizelijk en was ik heel moe Dus voor de zekerheid een testje, en nu idd wel gerustgesteld
|
|
| Gepost door:
Flow Op: 23/02/2010 23:06 |
|
hiih ja beter zekerheid toch <br /><br /> <br /> <br /> OMG SVEN IS GEDISKWALIFICEERD<br /> WTFFFFFFFFFF anders had hij vet OR gereden fuckfuckfuck <br /><br /> OMG VET ERGGGG<br /> <br /> <br /> <br /> vergeet spontaan even mn eigen gedoe:'
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8][9] |