Hehe, precies. Gewoon doen waar je zelf zin in hebt, en dan kun je het volgend jaar opnieuw proberen. Hoevaak mag je eigenlijk achter elkaar loten? Eindeloos of maar een paar keer?
En ohh ik kan niet tegen huilende mensen, echt niet. :'( Net mijn lieve huisgenootje in de gang tegen gekomen helemaal in tranen omdat het blijkbaar uit is met haar vriendje. En haar zusje was er dus dan heb ik zoiets van ik laat ze wel met rust. Maar ik weet serieus niet wat ik dan moet doen behalve een knuffel geven en dingen zeggen als "oh wat naar." ugh. Dan voel ik me zo onsociaal.. :'
Haha io dit geloof je niet, heb over jou + je huilende huisgenootje gedroomd
Maarre hoeveel wil je eraan uitgeven 007? Ik zal ernaar uitkijken, maar kan niks beloven, ben nl met mn ouders+broertje op vakantie dus veel shoppen zal het niet worden
De bazin van de winkel kwam naar onze shop toelopen. Kwam ze even vertellen dat ze nu voor 25 euri waren en dat ze ze wel wilde reserveren
Dus ik heb ze
Ik snap het niet.. er staat bij hoofdpagina dat er 2 oktober nog een bericht geplaats is en ik wil dat lezen maar als ik open is het laatste berich van heel lang geleden :S