PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Kamer gezocht!!
Gepost door : P^
Op: 06/06/2008 17:14
Tja je weet maar nooit he, hier studeert het merendeel ook in nijmegen
Heb nl. een contract tot augustus, dus wil graag voor die tijd wat anders!!
Mocht je iets horen, laat het me weten!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12]

Gepost door: Snic
Op: 10/06/2008 20:34
Misschien ga ik toch ook nog opeens op kamers
Ik wilde vorige jaar graag zo'n studiotje naast school in zo'n flat.
Maar dat had ik eigenlijk al helemaal laten zitten..
En nu dacht ik eind vorige week opeens: goh laat ik nog eens reageren.
En nu heb ik vandaag opeens een mail dat ik geselecteerd ben voor studio 408 en of ik contact wil opnemen

Gepost door: Io
Op: 10/06/2008 22:55
Woah wat gaaf Snic! Een studio lijkt me heerlijk, en vooral naast je studie is echt handig!

Jij al wat gevonden Punt>?

Gepost door: Snic
Op: 10/06/2008 23:28
Pfff, ja ik zal morgen eens bellen! Vind het wel spannend hoor

Gepost door: Lot
Op: 11/06/2008 07:54
Klinkt goed Snic!! Hoe groot is dat dan, en bij een studio heb je alles voor jezelf? Lijkt me ideaal

Gepost door: P^
Op: 11/06/2008 11:32
heb me bij een woonbureau ingeschreven en kon al naar een aantal bezichtigingen.. ga samen met een huisgenootje naar een kamer in het centrum van 40m2 kijken waar nu ook 2 meisjes inzitten die de kamer gescheiden hebben?? ben benieuwd hoe, en kon wrs nog gaan kijken naar een kamer van 20m2 ook in het centrum maar dan moet je ook nog uitgekozen worden door de eigenaar van het pand

Gepost door: P^
Op: 11/06/2008 11:32
maar zou je wel graag in den haag zitten dan snic?

Gepost door: Lot
Op: 11/06/2008 12:21
Den Haag is een leuke stad toch?
Die twee keer dat ik er geweest ben, was iig heel gezellig En ideaal als het dicht bij school is.

Gepost door: Snic
Op: 11/06/2008 14:44
Pfff, nou ik heb vandaag gebeld en ik kreeg het telefoonnummer van die jongen die er nu in zat: meneer Weng. En die moest ik bellen om een afspraak te maken.
Nu heb ik altijd een beetje last van een soort belangst Niet als ik naar bekenden moet bellen, maar naar organisaties en zulke dingen dus. Nouja, ik toch maar gebeld vandaag.. Wat denk je.. Is het een engels sprekende chinees grrrr! Ik kan me altijd heel slecht verwoorden in het engels En vooral als ik er niet op gerekend heb dat ik engels moet praten haha.

Maar goed, nu heb ik dus een afspraak gemaakt voor morgenavond. Alleen nu kom ik er net achter dat ik dan uit eten ga met m'n nieuwe werk bij de bakker Dus ik denk dat ik dat etentje maar afzeg.

Maar het is dus echt recht naast school, dus ik kan zo m'n bed uitrollen

Die toren, en dan 17 hoog

En het is een studio, dus lekker eigen douche, wc en keukentje En huurtoeslag

Ik vind het eigenlijk wel eng Echt heel stom, maar ik vind het ook wel zielig voor m'n ouders als ik het huis uit ga :') Maar ik kan altijd nog terug verhuizen natuurlijk.

Hebben jullie veel nieuw gekocht of veel gekregen enzo qua inrichting?

Het is een beetje een lang bericht geworden

Gepost door: Snic
Op: 11/06/2008 14:47
Wanneer ga je kijken bij die kamer puntje?

Gepost door: Io
Op: 11/06/2008 14:52
Haha nouja bij een "Weng" kun je dat wel een beetje verwachten. maar goed dat je toch hebt gebeld.
Hoge toren.
En je moet toch ooit weg bij je ouders, en je kunt toch gewoon in de weekenden langs gaan?
Ik heb eigenlijk niks nieuw gekocht, gewoon mijn bed, bureaustoel en een kastje mee genomen. De rest was hier al (grote inbouw kast, groot inbouw bureau met plankjes er boven en er stond ook al een bank)

Lijkt me wel echt heel fijn hoor, alles voor jezelf! Hoe duur is het als ik mag vragen?

Gepost door: Snic
Op: 11/06/2008 15:01
Ja, ik vind het gewoon heel vreemd om weg te gaan thuis, omdat ik het eigenlijk wel prima naar m'n zin heb Maar heb toch het idee dat m'n leventje daardoor wat saaier is. En heb geen broers of zussen, dus m'n ouders zitten meteen alleen

Zie je trouwens dat gebouw achter die toren? Dat is m'n school, dus echt superdichtbij!

Het is icl gwl ongeveer 350 euro.. En dan krijg ik ongeveer 80/90 euro huurtoeslag!

Hoeveel betalen jullie allemaal?

Gepost door: Lot
Op: 11/06/2008 15:20
Wat relaxed Snic! En natuurlijk is het raar om bij je ouders weg te gaan, ik denk dat bijna iedereen dat in het begin wel heeft Maar wat Io al zegt: je kan gewoon naar huis in de weekenden natuurlijk. En je ouders zullen vast niet willen dat je je hele leven bij hun blijft wonen In mijn eerste half jaar was ik echt elk weekend thuis, en soms ging ik donderdag al. Maar dat went ook vanzelf
Ik betaal 330, iclusief. En heb dan dus ook 2 kamertjes en eigen douche en toilet.
Dat van jou klinkt ook goed Punt Wanneer weet je of het wat wordt?

Gepost door: aardappelkroket
Op: 11/06/2008 15:51
wat duur.. Hier betaal je voor een kot echt maar 200 euro..
En als je in het weekend naar huis gaat, en tijdens je blok en examens en tijdeens de vakanties, lijkt het echt niet of je definitief weg bent vind ik.. integendeel.
oja! Ik zou mijn kot echt niet meer kunnen missen! wat een vrijheid

Gepost door: Snic
Op: 11/06/2008 16:07
Ja, maar in Nederland liggen die prijzen wel wat anders
Krijg jij dan ook huurtoeslag Lot?

Maar ja, ik moet idd ooit het huis uit

Gepost door: Rees
Op: 11/06/2008 16:25
Ziet er leuk uit en klinkt goed Snic!! En als je huurtoeslag krijgt is het zeker wel te doen!
Heb trouwens ook weinig extra dingen gekocht toen ik op kamers ging. Moet dan ook eigenlijk nog steeds naar de ikea om toch wat dingen te vervangen en op te leuken. Maja ik ben daar een beetje lam in omdat ik ook op zoek ben naar een nieuwe kamer. Volgende week nog weer een kijkavond van 21m2 voor 300 euro midden in de stad.
Ennehm idd als je niet nu uit huis gaat, dan ga je altijd nog wat later en is misschien ook wel leuk, uberhaupt voordat je ooit (misschien) gaat samenwonen, om eerst ff al weg te zijn. Bevalt mij in elk geval goed op kamers, ga vooral terug naar m'n oude woonplaats om praktische redenen maar anders had ik me nog wel wat meer op nijmegen gefixeerd denk ik

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12]
Out of range value for column 'id_b' at row 1