PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Kamerrrr
Gepost door : Snic
Op: 15/06/2009 21:09
Yooo Nijmegenaren! <br />
<br />
Weet iemand nog een kamer die vrijkomt in het o zo prachtige Nijmegen? <br />
Helaas niet voor mezelf Ik blijf voorlopig in Oh Oh Den Haag zitten, maar een vriendin van me zou daar graag willen wonen komend studiejaar!<br />
<br />
Tips pl

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Snic
Op: 15/06/2009 21:10
Jaa, die laatste smiley was natuurlijk niet de bedoeling he zz

Gepost door: Io
Op: 15/06/2009 22:15
Ik heb wel nog een kamer in de aanbieding in Groningen?

Moet hem dus onderverhuren, heb hem wel op kamernet gezet maar heb tot nu toe pas 3 reacties, zou het misschien komen door de roze en gouden muren?
Oh en op die reacties heb ik weer niet gereageerd omdat ik helemaal geen zin heb om een wildvreemde mijn kamer te laten zien. :' Kamers, drama!

Op: 15/06/2009 22:31
Jaaa shit, beetje uit de richting Nou ik vond je roze en gouden muren juist mooi
Mja wilvreemde in je kamer lijkt me idd ook niet heel lekker :S

Gepost door: 007
Op: 16/06/2009 08:55
Hoe groot is je kamer Mir?
En hoe lang is de verhuur??
Mijn ex woont daar

Gepost door: Flow
Op: 16/06/2009 15:19
als in<br />
jij wilt daar wel wonen 007?<br />
<br />
<br />
ik heb geen tipszszsz sorry<br />
<br />
en ik heb net 7 (!!!!!!!) topjes gekocht voor 14 euro<br />
bij de kruidvat allemaal zwarte, witte, grijze en bruinachtiggrijze<br />
echt vet relaxend

Op: 16/06/2009 16:20
Zoo, flink ingeslagen

Op: 16/06/2009 16:46
Goede deal Flow.

En ik verhuur mijn kamer voor ongeveer 6 maanden, maar hier mogen alleen vrouwen in huis. Of wilde je er zelf komen wonen?

Gepost door: 007
Op: 16/06/2009 18:44
Lol, nee dank je.
Ik wil graag in mijn dorpje blijven

En indd goeie deal

Gepost door: Lot
Op: 17/06/2009 14:13
Van de site van de HAN:<br />
<br />
Per 1 juli is mijn kamer in Nijmegen beschikbaar. Ik wil zelf in Arnhem gaan wonen. De kamer is 15 m2, en een eigen badkamer van 8 m2. Hier zit in: wc, bad, douche, wastafel en nog genoeg ruimte van een wasmachine, koelkast en klerenkast. Keuken wordt gedeeld met 3 huisgenoten. 5 min naar han/uni, 5 min naar de stad en 5 min naar het station. €550 incl. per maand (m.willems@hotmail.com)

Op: 17/06/2009 14:13
Hehe, had de prijs niet gezien, beeeetje duur...

Op: 17/06/2009 14:15
Deze dan:<br />
<br />
Per 1 juli beschikbaar: een kamer (onbepaalde tijd) van 26 vierkante meter voor €420/maand incl. Badkamer en keuken worden gedeeld met 2 andere studenten. Het huis zit tussen het centrum en de HAN in (Thijmstraat). Voor meer info stuur een mailtje/laat een reactie achter (benedictarens88@hotmail.com)

Op: 19/06/2009 02:11
Ik vind kamers tegenwoordig zo duur, 420 euro. 26m2 is dan natuurlijk ook best groot, maar toch duur!

Ik heb trouwens een gewetenskwestie. Er is vandaag een meisje langs geweest voor mijn kamer, en ik heb al min of meer gezegd dat ze hem mag hebben. (als ik mijn tentamen dinsdag in ieder geval haal, anders gaat het hele Kopenhagen verhaal sowieso niet door en heb ik dus geen onderhuurster nodig. ) alleen nu twijfel ik toch weer. Want ze was wel aardig en leek betrouwbaar enzo, maar is al wel 27.. en ik had ook nog een reactie van een meisje van 19 die misschien dan beter in mijn huis past.
Of kan ik dat echt niet maken tegenover dat meisje van vandaag om nog iemand langs te laten komen?

Gepost door: P^
Op: 19/06/2009 14:36
het maakt jou toch niet uit wie er in huis komt als ze maar voor 6 maanden huur betaalt? zou m dan gewoon aan die 1e geven hoor

Op: 19/06/2009 19:48
Hm ja, dat heb ik uiteindelijk ook besloten, wel een beetje asociaal tegenover nr. 1 anders.
En ik ben er zelf inderdaad ook niet, maar ik vind het wel leuk voor mijn roomies als ze een beetje een leuk iemand in huis hebben..

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |