PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
P^ Gefeliciteerd!
Gepost door : 007
Op: 19/11/2010 14:34

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4]

Gepost door: Lieke
Op: 05/12/2010 12:46
Oh vertel punt! Je bent wel echt hard aan het daten he? Jeetje...

En ik kom al 16 maanden geen stap verder! Ex heeft woensdag bij mij geslapen, donderdagnacht ben ik na uitgaan bij hem komen slapen, vrijdagochtend moesten we allebei naar de uni maar daarna wilde hij brunch voor me maken, dus ik er om half twee heen, uiteindleijk 2 films gekeken, toen biertje erbij, nog een film, hij gekookt voor me, spelletje gespeeld, weer blijven slapen en gistermiddag pas weg.
Het is echt gezellig maar wel lastig. Voor vrienden hebben we teveel seks en voor scharrels doen we teveel andere dingen.
Ik vind het opzich wel echt gezellig en leuk hoe we met elkaar omgaan en heb ook nergens moeite mee. Ik bedoel, ik denk dat ik hem altijd op een bepaalde manier leuk zal blijven vinden maar ik heb m'n emoties wel 'onder controle' en ik heb er compleet vrede mee dat het uit is, hoewel ik blijf vinden dat we goed bij elkaar zouden passen Of ik het leuk zou vinden wanneer hij (weer) iemand anders leert kennen weet ik dan weer niet Ik zit er wel een beetje mee hoe dit nu verder moet want uiteindelijk zal iemand van ons een nieuwe relatie krijgen. Maar ik denk ook omdat we nu nog best wel aan elkaar hangen, dat het moeilijk is om iemand nieuws te vinden. Dus ik zou het eigenlijk moeten afkappen maar daar is het gewoon veel te leuk, gezellig en lekker voor..

Gepost door: P^
Op: 06/12/2010 19:14
ja ik ga niet zitten treuren om m'n ex, het is alles of niets, als hij voor niets kiest ga ik daten met anderen!
klinkt wel stoer, maar mis hem wel, maar moet nu even sterk zijn... het is beter voor me om helemaal geen contact met hem te hebben en weet uit ervaring dat je pas over iemand heen komt door iemand anders.
maar goed, je moet natuurlijk ook niet voor de eerste de beste gaan
maar date was superleuk, hij komt komende week naar hier

Gepost door: Flow
Op: 18/12/2010 17:39
merrrrry christmas voor iedereen alvast

Gepost door: Lieke
Op: 23/12/2010 00:46
jij ook flow
jeetje weer lekker uitgestorven hierzo

Gepost door: Io
Op: 23/12/2010 05:44
Haha, ja weer terug naar de oude vertrouwde stilte.

En liek: ik zit ook nog steeds helemaal vast in mijn oude patronen, no worries, je bent niet de enige.

Gepost door: Lieke
Op: 23/12/2010 14:21
Haha ik vroeg me vanochtend al af waarom je zo vroeg online was (heb de hele nacht doorgeleerd, brr)
Maar vertel, wat zijn jouw oude patronen Af en toe daten maar niemand te dicht bij laten?

Gepost door: P^
Op: 26/12/2010 12:12
goed voornemen voor 2011: een nieuw patroon
ik doe mee!

Gepost door: Io
Op: 28/12/2010 18:03
Haha ja, dat wel zo'n beetje Liek. En woah, hele nacht doorleren.. neem je dan nog wel wat op? ik zou dat echt niet kunnen.. is het nog goeg gekomen met je tentamen?

En inderdaad Punt, kom maar op met die goede voornemens, volgend jaar gaan we ons allemaal goed gedragen.
Hoe zit het ondertussen met die jongen uit Groningen?

Gepost door: P^
Op: 29/12/2010 07:11
Heb het afgekapt... wat een pokke-eind maar werkte ook gewoon niet...

Gepost door: Io
Op: 30/12/2010 13:49
Haha ja, het is wel een flink eind. :') maar jammer!

Gepost door: Io
Op: 30/12/2010 17:53
Oeh Lieke, is de jongen waar je nu op facebook een "complicated relationship" mee hebt de ex?

Gepost door: Lieke
Op: 30/12/2010 23:04
Hahah nee, die jongen van facebook is gewoon een vriend, we zijn het single leven zat dus nu hebben we voor de grap een relatie met elkaar, puur platonisch

Gepost door: Io
Op: 31/12/2010 13:04
Haha, ik vond het al apart dat je het zo op facebook zou zetten. Maar hij is verder niet echt interessant?

Gepost door: Lieke
Op: 31/12/2010 16:59
Ja hij is echt superlief en aardig! Maar max 1.65

ja echt mensen die dat op facebook zetten, zou ik nooit (serieus) doen. Als het dan uitgaat krijgt iedereen het mee :') superkut!

Gepost door: Lieke
Op: 31/12/2010 17:01
Jullie zijn allemaal ook best lang toch (uitzonderingen daargelaten, en snic heeft een 1.90+ vriend), vinden jullie niet ook dat alle jongens zo klein zijn tegenwoordig? Ik voel me echt een reuzin met m'n 1.78.. Punt en Io, jullie zijn toch ook minimaal zo lang?


| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |