Oh vertel punt! Je bent wel echt hard aan het daten he? Jeetje...
En ik kom al 16 maanden geen stap verder! Ex heeft woensdag bij mij geslapen, donderdagnacht ben ik na uitgaan bij hem komen slapen, vrijdagochtend moesten we allebei naar de uni maar daarna wilde hij brunch voor me maken, dus ik er om half twee heen, uiteindleijk 2 films gekeken, toen biertje erbij, nog een film, hij gekookt voor me, spelletje gespeeld, weer blijven slapen en gistermiddag pas weg.
Het is echt gezellig maar wel lastig. Voor vrienden hebben we teveel seks en voor scharrels doen we teveel andere dingen.
Ik vind het opzich wel echt gezellig en leuk hoe we met elkaar omgaan en heb ook nergens moeite mee. Ik bedoel, ik denk dat ik hem altijd op een bepaalde manier leuk zal blijven vinden maar ik heb m'n emoties wel 'onder controle' en ik heb er compleet vrede mee dat het uit is, hoewel ik blijf vinden dat we goed bij elkaar zouden passen

Of ik het leuk zou vinden wanneer hij (weer) iemand anders leert kennen weet ik dan weer niet

Ik zit er wel een beetje mee hoe dit nu verder moet want uiteindelijk zal iemand van ons een nieuwe relatie krijgen. Maar ik denk ook omdat we nu nog best wel aan elkaar hangen, dat het moeilijk is om iemand nieuws te vinden. Dus ik zou het eigenlijk moeten afkappen maar daar is het gewoon veel te leuk, gezellig en lekker voor..