PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
P^ Gefeliciteerd!
Gepost door : 007
Op: 19/11/2010 14:34

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4]

Gepost door: Io
Op: 31/12/2010 17:20
Ik ben 1.82 dus ja, ook een lange. maar dan moet je naar Groningen komen! Geloof dat hier de langste mensen woonden. Voel me hier ook nooit zo enorm, terwijl als ik in andere steden ben ik me echt een reuzin voel. :')

Gepost door: Io
Op: 31/12/2010 17:23
En dat hij zo klein is weet hij dan goed te verbergen op die foto van jullie samen die bij het facebook berichtje stond. Daar lijkt hij veel groter dan jij!

Dragen jullie trouwens wel hakken? Want ik vind ze zo mooi, dus als mijn voeten het kunnen handelen doe ik het meestal wel gewoon.

Gepost door: oo7
Op: 01/01/2011 12:04
1,63. Ben een kleintje

En gelukkig nieuwjaar trouwens

Gepost door: Io
Op: 02/01/2011 11:51
Gelukkig nieuwjaar allemaal ja! Hoe hebben jullie het gevierd?

Ik heb dit jaar tot een uurtje of 2 bij mijn vriendinnen gezeten, en toen gingen zij de stad in en ben ik gaan slapen. Heerlijk. Ik haat O&N feesten in de stad..

Gepost door: oo7
Op: 03/01/2011 19:38
Het begin van de avond was heel erg, later wel ok.
O&N in de stad lijkt me ook niet leuk

Gepost door: P^
Op: 05/01/2011 00:08
volgens de modewereld ben ik 1.75 maar meet volgens mij een paar cm kleiner - don't tell my booker heb eigenlijk geen problemen daarmee?
weet nog wel van vroeger dat ik altijd superlang was en al m'n vriendinnen kleiner maar dat is toch wel bijgetrokken.

o&n in de stad is wel leuk hoor was in de touch geweest (nieuwe club in nijmegen), was leuk!

Gepost door: lieke
Op: 09/01/2011 21:42
Ik heb een stageverslag crisis, ik wil niet meer bah bah bah maar ik ben al 8 maanden te laat ofzo

Gepost door: Flow
Op: 13/01/2011 17:57
heb je uberhaupt nog wel enige idee wat je hebt gedaan tijdens je stage??

Gepost door: Lieke
Op: 16/01/2011 22:17
Mwoh! Maar heb vorige week de eerste versie ingeleverd en die zag er goed uit volgens stagebegeleider, hoef maar paar dingen te veranderen

Gepost door: Io
Op: 18/01/2011 17:43
Haha, viel de crisis toch nog mee. Waar had je stage gelopen dan? Wel grappig dat je dat moet, hebben niet veel WO studies toch? Lijkt me wel handig, kun je eens zien hoe het er echt aan toe gaat.

Ik wil ook nog steeds misschien een stage lopen over een paar maanden, gewoon voor de fun. :') Maar ik kan niks vinden wat ik leuk vind en waar ze me zouden willen hebben.

Gepost door: Lieke
Op: 19/01/2011 00:56
Wat, niet veel stages?

Ik moet 3 stages doen, één van drie maanden en twee van zes maanden!
Ik liep stage in het centraal dierenlaboratorium, de invloed onderzoeken van een bepaalde neurotransmitter op gedrag en activiteit in de hersenen

Gepost door: Io
Op: 19/01/2011 09:08
Nah, ik ben gewoon heel kieskeurig in wat ik wil. Het enige wat me echt enthousiast maakt is namelijk het ministerie van financiën, en die nemen geloof ik alleen master studenten (ben ik nog niet) en ook alleen heel fantastische master studenten (ben ik ook niet. :') ).

En dit was je 3 maanden stage? Klinkt als een ingewikkeld onderzoek. Maar wel tof.

Gepost door: P^
Op: 26/01/2011 21:51
@Io: vrijdag en zaterdag is Careerevent in Jaarbeurs Utrecht!
Ik loop zelf nu stage bij een advocatenkantoor, maar bij een bedrijf lijkt me ook leuk, Philips ofzo...

Gepost door: Lieeeeeeeeek
Op: 08/02/2011 22:29
ey sufkuttuh hoe ist?

Gepost door: Snic
Op: 11/02/2011 00:42
Yoooo liekuuh, het gaat zo z'n gangetje hier! Met jou dan?
En met iedereen?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4]
Out of range value for column 'id_b' at row 1