PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Lieke gefeliciteerd!
Gepost door : P^
Op: 08/09/2009 23:48


| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Snic
Op: 09/09/2009 10:36
Jaaa nog gefeliiii

Gepost door: Lieke
Op: 09/09/2009 17:48
Dankuu

Hoe is het met jullie?
Ik heb nieuws, ik ben weer vrijgezel Het dillemma met schoonouders is ons uiteindelijk fataal geworden.
Dus ik ben weer single en heb er al volop van genoten, oeps

Gepost door: Io
Op: 10/09/2009 15:42
Ooh gefeliciteerd nog!

En weer single. Wel naar dat het uit is, maar het klinkt alsof je het nog niet heel erg vind?

Gepost door: Snic
Op: 10/09/2009 16:09
Schoonouders Balen dat het over is of valt het mee?

Hier gaat ie wel, kan beter Maar kan ook slechter

Gepost door: Io
Op: 12/09/2009 01:30
Wat is er mis dan Snic?

Gepost door: 007
Op: 12/09/2009 19:07
Sorry dat ik te laat ben, maar nog gefeli

What's up here?

Gepost door: Snic
Op: 12/09/2009 21:31
Ik ben school gewoon enoooooorm zat. Tenminste deze opleiding. Wordt tijd voor een nieuwe

Verder heeft de kapper m'n haar enooooooorm verneukt. Ik had een schuine bob en wilde het weer lang laten groeien. Wat doet ze? Knipt ze van voren minstens 10 cm eraf. Waardoor het nu overal kort is :S Als troost heb ik veel nieuwe oogschaduw van Bourjois gekocht bij Etos (2 halen 1 betalen ) zodat je kan zien dat ik een meisje ben grrr.
Ik heb ook bedacht dat ik als troost best wel een paar mooie schoenen/laarzen met hakken mag kopen Nu m'n bankrekening nog overtuigen!

Lichtpuntje in deze shit: Morgen komt Sander thuis

Gepost door: Io
Op: 12/09/2009 21:40
Wil je echt gaan switchen? En in welk jaar van je studie zit je nu? Want zo heel veel hoef je niet meer toch?

En wat stom van je haar. Al ze je er vast nog steeds tof uit! foto? Ik wil trouwens ook echt weer lang haar, maar mijn haar groeit zo ongelijk! Aan de voorkant komt er niks bij, dus ik moet de achterkant alsmaar bij laten knippen om het gelijk te maken, maar zo schiet het dus niet op he..

En komt Sander terug van zijn stage in het buitenland? Wat tohoof!

Gepost door: Snic
Op: 12/09/2009 22:38
Neeee, wil niet switchen. Ik wil gewoon dat het voorbij is en ik dat papiertje heb Nog 1 jaar, dus nog ff volhouden.

En ja, m'n haar is echt dom nu. Maar goed, het groeit wel weer aan.. Helaas niet snel genoeg! Hoe lang is jouw haar nu dan? Ja, ik wil ook weer lange haren.. Laten we het samen groeien. Als ik ooit zeg dat ik weer naar de kapper wil; houd me tegen.

Jeps Sander komt weer terug van z'n stage! Maarrrrr niet voor lang, want hij heeft een promotie-plek aangeboden gekregen in Cambridge! Dus komende 3,5 tot 4 jaar zit ie daar Vet bizar, ben benieuwd hoe dit gaat

Gepost door: Io
Op: 13/09/2009 11:50
Maar wat vind je er niet meer leuk aan? Ik dacht dat je in het begin wel tevreden was??

En mijn haar is nu precies even tot mijn kin! En ik hoef het ook niet super lang, dat staat me toch debiel, maar tot iets over mijn schouders zou wel tof zijn. En oké, ik zal je helpen herinneren als je naar de kapper wilt! Al is puntjes laten knippen wel altijd goed, ik heb altijd het idee dat het daarna sneller groeit.

En jammer dat hij zo snel weer weg gaat, en voor zo lang. Maar een promotie-plek in Cambridge, wow! Dat is echt super goed zeg! Kan me voorstellen dat hij dat heel graag wilt. Maar 4 jaar is wel lang.. zou jij daar eventueel ook wel willen wonen als je afgestudeerd bent ofzo? Of is dat nog een beetje te vroeg om over na te denken?


| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |