| Puntje gefeliciteerddd |
| Gepost
door : 007
Op: 19/11/2008 06:42 |
Toch nog even snel een topic maken <br /><br /> <br />FIJNE DAG
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5] |
| |
| Gepost door:
P^ Op: 11/12/2008 20:37 |
|
| Haha oke en als het in zon bol in de wasmachine moet zou het er wel duidelijk op staan?<br /> Want dat moet wel met vloeibaar wasmiddel van ariel die ik heb, staat met een plaatje op de verpakking<br /> En dan heb ik ook nog poeder ja, daar is geen twijfel over mogelijk<br /> Maar deze was van albert heijn huismerk voor zwart
|
|
| Gepost door:
Io Op: 11/12/2008 21:51 |
|
Oh nee vloeibaar moet in zo'n bolletje ja! Misschien kan het bakje ook wel, maar bolletje hoort. ![]() En de WUR Snic? Wageningennnnn! Vet tof. Wageningen is echt een super universiteit en met vet leuke mensen, doendoen. Wat voor master zou je willen?Ik word de laatste tijd trouwens juist heel erg gelukkig van mijn studie, loop met zowat alles bij. Tijdens de kerstvakantie nog even bikkelen en dan kan ik daarna zo'n 3 weken chillen tot de tentamens komen. Hebben jullie trouwens ook wel eens dat als iets heel belangrijk is je er eh.. niet meer aan denkt? Ik doe het altijd met tentamens als ik bang ben het niet te halen enzo, ga ik niet meer studeren en me niet druk maken en heel hard doen alsof er niks aan de hand is. :' ![]() En dat doe ik dus ook met in het buitenland studeren. Ik wil zo ontzettend graag dat ik er gek van word en het veel te eng vind om er aan te denken dat het niet zou lukken. :' En uiterlijk 13 januari moet ik 3 uni's hebben gekozen en motivatie brieven hebben geschreven en ik doe het gewoon maar niet. Word gek van mezelf..
|
|
| Gepost door:
Lieke Op: 11/12/2008 22:08 |
|
waaaahhh ik kan dat niet aanzien van dat slingerende kind
|
|
| Gepost door:
Snic Op: 11/12/2008 22:10 |
|
Ja, Wageningen de geksteee :' Maar zit er wel serieus over te denken ja Maar kan nog anderhalf jaar denken hahahaha. Maar omdat ik nu ff niet meer zo gemotiveerd ben voor deze studie, bedenk ik alvast wat ik hierna wil ![]() Wow, ik ben echt jaloers op je. Dat je zo gelukkig wordt van je studie. Dat wil ik ook ![]() Doen alsof er niks aan de hand is doe ik ook vaak ja. Maar dan meestal als ik geen zin heb om tentamens te leren. Dan doe ik gewoon alsof ik vakantie heb zeg maar ![]() Maar welk buitenland zit je aan te denken dan? En hoe lang zit je daar dan zeg maar? Lijkt me ook wel gaaf aan de ene kant, maar aan de andere kant ben ik te schijterig
|
|
| Gepost door:
Snic Op: 11/12/2008 22:12 |
|
Jaaa erg he Liek Echt debiel!
|
|
| Gepost door:
Io Op: 11/12/2008 22:20 |
|
Slingerende kind? Ik mis iets. ![]() En ik zit ook al naar masters te kijken en voor mij duurt het nog zeker 2 jaar, dus ach vroeg beginnen is goed. Maar info over masters vinden vind ik best lastig, veel van die websites zijn onduidelijk zeg!En ik wil heel graag naar Azie, welk land ben ik nog niet over uit, moet ik dus even voor gaan onderzoeken. Maar dan moet ik dus wel door een hele selectie procedure en straks red ik het niet en dan.. aaah.
|
|
| Gepost door:
Snic Op: 11/12/2008 22:24 |
|
Op de vorige kind staat de link van het slingerende kind ![]() Maar wow Azie, niet naast de deur Maar wel gaaf denk ik ![]() Maar waarom zou je er niet doorheen komen dan? |
|
| Gepost door:
Io Op: 11/12/2008 23:04 |
|
Ooh overheen gelezen, ik ben alsmaar bang dat hij die baby over de kops lingert zo parts tegen het plafond. ![]() En ik ben bang dat ik er niet door kom omdat ik maar een 6,8 gemiddeld sta en mijn P nog niet heb. Er zijn vast grotere studiebolletjes die dat ook willen, vandaar. Maarja, ik moet gewoon een kick-ass motivatie brief schrijven. ![]() Bevalt alles nog steeds goed in je eigen huisje trouwens? Nog niks in de fik gestoken tijdens het koken?
|
|
| Gepost door:
Snic Op: 17/12/2008 16:07 |
|
| Io al bezig met je motivatiebrieven? M'n kamertje bevalt prima trouwens! Af en toe een beetje eenzaam zo 's avonds, maar verder bevalt het goed! Niet meer elke dag dat gezeur meer met de ns (net ook weer een uur staan wachten op het station in de kou :S). En koken gaat ook prima Geen fikkies, want ik heb zo'n elektrische kookplaat met twee pitten hahah!Hebben jullie allemaal al plannen voor de aankomende feestdagen?
|
|
| Gepost door:
P^ Op: 19/12/2008 08:52 |
|
ik ga morgen naar parijs <br />maar heb zo eerst nog bruiloft van de moeder van mn vriend.. en had verteld over de vorige ontmoeting toch.. wish me luck
|
|
| Gepost door:
Snic Op: 19/12/2008 21:44 |
|
Parijsssss? Jaloers Wat leuk zeg! Veel plezier!Hoe was de bruiloft? Viel het een beetje mee? |
|
| Gepost door:
P^ Op: 22/12/2008 23:30 |
|
Heee ja viel eigenlijk heel erg mee.. was best leuk die moeder deed nou ook gewoon normaal, of ja eigenlijk niet zo veel gesproken <br />Parijs was super ben net terug op mn kamer...
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5] |