PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Puntje gefeliciteerddd
Gepost door : 007
Op: 19/11/2008 06:42
Toch nog even snel een topic maken


FIJNE DAG

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5]

Gepost door: P^
Op: 28/11/2008 19:51
maar wanneer ga je weg en waarheen?

Gepost door: Flow
Op: 28/11/2008 20:07
wat zou je nooit doen?

nee ik ga 23 januari weg naar valmorel (frankrijk). Studentenwintersport was een vriendin van me goed bevallen van vorig jaar, en aangezien ik flink op de centen moet letten bespaar ik nu ruimmmm 400 euro door met klootjesvolk te gaan buiten het seizoen!
En ik zocht dat pakje gewoon omdat ik ergens heen ging ofzo en ik er sowieso 1tje in mn tas wil hebben voor het geval dat. En toen was ik het doosje kwijt, en dat vond ik raar om dat er nog zoveel inzaten

en en en ofzo:') ik kan echt niet normaal nederlands praten/typen

Gepost door: Flow
Op: 28/11/2008 22:32
had ik al verteld dat ik per ongeluk zeiknicht tegen een homo had gezegd?:')


oeps

Gepost door: Snic
Op: 28/11/2008 22:56
Ik ben nog nooit op wintersport geweest.. Lijkt me wel heel cool

En tja, zeiknicht Dat overleeft ie wel

Gepost door: Flow
Op: 28/11/2008 23:31
oja hij moest er ook wel om lachen en de mensen om ons heen die hielden het niet meer, was ook wel beetje als grapje bedoeld, maar had niet helemaal door dat ik dat woord op het verkeerde moment gebruikte dat soort dingen heb ik altijd



maar ik had toch maar even mn excuses aangeboden dat het er iets anders uitkwam dan ik wilde

schoolopdrachten brengen heftige discussies met zich mee!

Gepost door: Flow
Op: 28/11/2008 23:42
zucht

ik moet echt slapen, moet morgen de HELE dag werken en ben moe
heb eigenlijk stiekem niet zo'n zin (om te werken en te slapen) zo handig!?

Gepost door: Lieke
Op: 02/12/2008 12:25
Moet even mijn hart luchten hoor

Vriendlief heeft jaar geleden een hersenoperatie gehad, omdat hij een soort gezwel (geen tumor) had, en daar was een bloeding opgetreden en dat hebben ze voor groot deel weggehaald.

Nu had hij laatst controle, en toen bleek gisteren dat er opnieuw een bloeding was geweest en dat hij in toekomst ook kans zal hebben op bloedingen en daardoor zou hij in coma kunnen raken etc. Dus nu gaan ze proberen nog meer weg te halen en bloedvaten dicht te schroeien enzo. Supereng, want midden in t hoofd en ik ben echt keibang voor enge dingen. En ik woon dus bij vriend in huis, dus we zijn altijd bij elkaar, wel fijn want ik denk dat ik m zo wel kan steunen maar ik ben alleen maar zelf aan het janken. Stomme trut ben ik he, hem lekker bang maken door zelf potje te gaan janken terwijl ik juist veel beter indruk kan maken van jooooh niks aan t handje komt allemaal wel goed. Dus daarom vertel ik even aan jullie zodat ik rest van de dag niet meer hoef te janken haha

Gepost door: Snic
Op: 03/12/2008 09:16
Ah Liek, dat is rot zeg Wanneer moet ie geopereerd worden?

Vandaag moest je afrijden toch?

Gepost door: Lieke
Op: 03/12/2008 10:18
Jaaaaa en ook nog gezakt de derde keer ik ben een loooooooooooooooooser en zie t allemaal niet meer zitten met die kutrijlessen BAGGER

Gepost door: Snic
Op: 03/12/2008 10:28
Neee echt
Dat is flink balen zeg

Gepost door: Io
Op: 03/12/2008 10:33
Maar op dit moment heb je natuurlijk ook hartstikke veel aan je hoofd, dan is het niet zo gek dat het afrijden niet lukt joh!

En wat naar. En erg eng.. Maar de vorige keer heeft hij deze operatie dus ook al gehad, en toen is ook alles goed gegaan! En hij snapt vast ook wel dat jij niet de hele tijd heppie de peppie zit te doen en het er zelf ook moeilijk mee hebt joh.

Gepost door: P^
Op: 06/12/2008 13:28
Ohhh naar zeg logisch dat je er overstuur van raakt... probeer hem en jezelf af te leiden door leuke dingen te doen?

kut van je rijexamen maar die haal je nog wel.. mn vriendin heeft m paar weken geleden na 6 x proberen gehaald met staatsexamen (waar ze eerst ook nog voro was gezakt)

Gepost door: Snic
Op: 07/12/2008 12:30
Heee ik was vanacht stappen in Nijmegen, maar ik heb niemand gespot Waar waren jullie nou

Gepost door: P^
Op: 07/12/2008 22:06
haha in brabant

Gepost door: Lizelot
Op: 08/12/2008 14:35
Heerlijk in mijn bedje
Volgende keer even op tijd aankondigen

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5]
Out of range value for column 'id_b' at row 1