PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Puntje gefeliciteerddd
Gepost door : 007
Op: 19/11/2008 06:42
Toch nog even snel een topic maken <br />
<br />
<br />
FIJNE DAG

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5]

Gepost door: Snic
Op: 08/12/2008 19:04
Binnenkort komt ik een keer puberpoppen Dan zal ik het laten horen

Hoe gaat het ondertussen met jullie allemaal?

Gepost door: Lizelot
Op: 09/12/2008 10:06
Goed goed <br />
Heb net mijn stage afgerond, nu weer heerlijk suf op de HAN rond huppelen. Kreeg steeds meer een hekel aan dat HBO-tuig <br />
En heb vorige week een sollicitatie gehad voor mijn tweede stage in januari, en ik ben het geworden Kinderneurologie in her Radboud, lijkt me echt super!!<br />
Snic, hoe is het met jouw sollicitaties voor stage afgelopen?

Gepost door: Flow
Op: 09/12/2008 13:39
interessant lizelot<br />
<br />
wat voor opleiding deed je nou precies?

Op: 09/12/2008 15:44
Logopedie.

Op: 10/12/2008 20:58
ojaa<br />
<br />
ik vat m<br />
ik dacht al je deed volgens mij geen verpleegkunde ofzo

Op: 11/12/2008 09:34
Neee, geen verpleegkunde hoor. Al kan ik me voorstellen dat je een beetje in de war raakt als ik over een stage in het ziekenhuis begin <br />
Het lijkt me echt zo leuk daar! Zijn 5 logopedistes werkzaam op die afdeling, en natuurlijk nog heel veel andere disciplines waar ik bij mee kan kijken. Ze waren echt zo enthousiast aan het vertellen vorige week, heb er helemaal zin in <br />
Wow punt, ik zat net nog even jouw foto's door te kijken op hyves, staan echt zulke mooie tussen!! Had ik al wel eerder gezegd, maar als je ze zo achter elkaar ziet, is echt super mooi

Op: 11/12/2008 16:37
heet er iemand van jullie FINCH op ellegirl?<br />
<br />
want ik was even wat zoeken op ellegirl, maarja zoekmachines werken natuurlijk niet<br />
dus ik dacht ik kijk even of ik er via mn profiel ofzo kan komen<br />
maar daar staat dus een berichtje van "finch" <br />
<br />
anyone? just curious<br />

Op: 11/12/2008 16:48
Hahah it's me

Op: 11/12/2008 16:56
Hee Lot leuk van je stage zeg Klinkt idd erg interessant!

Ik heb me na dat belabberde sollicitatiegesprek niet echt meer bezig gehouden met stage.. Heel slecht. Maar het systeem op school is ook zo stom geregeld. Ze hebben een lijstje adressen waar je je op in kan schrijven zeg maar en dan pas mag je gaan solliciteren. Op die lijst staan alleen niet heel bijzonder leuke plaatsen grr..

En ik weet gewoon even helemaal niet meer wat ik wil zeg maar.

Ik zie mezelf niet echt als dietist aan het werk gaan en twijfelde zo pas dus ook aan m'n studiekeuze Niet dat ik van plan was er mee te stoppen, maar gewoon dat ik het even niet meer zo goed wist allemaal

Morgen ga ik even langs het stagebureau om eens te kijken wat er nog allemaal mogelijk is. Ben benieuwd.

Ben gister trouwens op de voorlichingsdag van de WUR geweest en denk dat ik er gewoon een master aan vast ga plakken
Alleen moet ik daarvoor m'n gemiddelde wat opkrikken, dus denk dat ik nog het een en ander ga herkansen van vorig jaar Door mijn slechte eigenschap luiheid staan er veel 5,5jes enzo..

Op: 11/12/2008 17:04
Woow, kijk dit filmpje.. Arm kind

http://www.dumpert.nl/mediabase/282901/04fdf03d/man_slingert_baby_droog.html

Gepost door: P^
Op: 11/12/2008 17:16
my god ik ga mijn tentamen zo niet halen

Op: 11/12/2008 17:26
Waarom niet?

Hoe gaat het met je vriend trouwens?
En met je modellencarriere?

Gepost door: P^
Op: 11/12/2008 18:01
Ja dat gaat allemaal wel goed maar nu denk ik alleen aan mn tentamens<br />
ik vind mn studie gewoon niet meer zo leuk en net als nu heb ik echt wel goed geleerd maar het blijft gewoon niet hangen ofzo, denk dat ik het niet interessant genoeg vind maar ik moet het morgen wel kennen voor 1000000 studiepunten <br />
en mn vrienden (en vriendje) zijn allemaal van die strebers die al 3 weken elke dag van smorgens vroeg tot savonds laat in de bieb zitten <br />
<br />
Maarja ik zie wel hoe ver ik kom<br />
<br />
ff een domme vraag moet vloeibaar wasmiddel altijd direct bij de kleren of kan het ook in dat bakje het staat er nl niet op...

Op: 11/12/2008 18:54
kan toch gewoon in het bakje?!!?

Op: 11/12/2008 19:35
Volgens mij moet vloeibaar in dat bakje?
Ik weet niet, wij hebben altijd poeder thuis eigenlijk..

Maar goed, dat van die studie haha, ja dat ken ik wel :' Allemaal strebers in je omgeving werkt ook niet heel erg motiverend.

Nou Puntje, nog even bikkelen!

Ik ga ook nog even wat voor school doen, bleh.

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |