PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
007
Gepost door : Snic
Op: 28/05/2008 00:23
Gefeliciteerd met je theorie

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6]

Gepost door: Io
Op: 10/06/2008 11:49
Ooh Italie, daar wil ik ook altijd nog een keertje heen!

Ik heb mijn laatste tentamen pas 8 juli. En daarna 22 augustus alweer de eerste herkansing. Maar ach. Tussen door wel een weekje Berlijn en 10 dagen Hongarije.

Gepost door: Lot
Op: 10/06/2008 11:52
Wij hebben het geluk dat Nillus' broertje op dat moment nog in het buitenland zit voor stage, dus we kunnen zijn auto mee Uiteindelijk niet eens veel goedkoper dan trein/vliegen (broertje wilde er ook wat aan verdienen...), maar wel relaxed dat je alles mee kan nemen wat je wilt, en dat je daar vervoer hebt
Volgende week komt Nillus ook al terug, heb er zo'n zin in Hebben we allebei vakantie, lekker chillen, leuke dingen doen, wieeew!
Bevalt voeding bij jou nog steeds helemaal Snic? Ga jij nu ook naar het derde jaar, of vierde al weer? En heb je dan ook stage volgend jaar?

Gepost door: Snic
Op: 10/06/2008 11:56
Ja, dat je op de plek van bestemming gewoon vervoer hebt lijkt me echt ideaal! Wij zitten nog steeds aan het openbaar vervoer vast. Tja, misschien hadden we onze auto wel mee kunnen nemen, maar dan zitten m'n ouders anderhalve week zonder Ook weer zo aso hahah :')

Nillus zit in Polen toch? Het gaat wel weer helemaal goed tussen jullie of niet?

En ja, voeding bevalt me prima Ga nu idd ook naar het derde jaar en dan volgend jaar een stage van 15 weken. Jij ook?
Ik weet alleen nog niet wat ik met die stage aan moet.. Voedingskundig of paramedisch en waaaar

Gepost door: Lot
Op: 10/06/2008 13:02
Hij zit nu nog in Polen ja. Gaat weer helemaal goed Ben er een lang weekend geweest, en hij is hier nog een weekend geweest (gala, en zijn jaarclub betaalde zijn ticket). Verder veel msn/sms/skype Hebben heel veel gepraat en zien het nu weer helemaal zitten
Ik moet komend jaar twee stages lopen, beide van 15 weken. Vandaag zou bekend worden gemaakt op welke twee plaatsen je kan sollicteren voor de eerste stage, dus ben erg benieuwd... Wil het lieft op een school en dan ook het liefst in de buurt van Nijmegen Maar ik zie het wel!
Wat houdt een voedingskundige stage in? Volgens mij hadden wij alleen maar paramedisch Ken iig alleen maar mensen die in een praktijk/ziekenhuis/verpleeghuis hebben stage gelopen...
En Io, waar ga je heen in Hongarije? Naar Sziget, of dat niet? Denk altijd meteen dat mensen daar heengaan, als ze zeggen dat ze naar Hongarije gaan

Gepost door: aardappelkroket
Op: 10/06/2008 14:30
mijn vakantie is nog nul gepland.. Maar het wordt dan ook wachten op de herexamens. Als (echt een heeel kleine kans) ik er volledig door ben ga ik er in augustus met de rugzak vandoor, naar Frankrijk-Spanje-Portugal. En anders wordt het weer leren. Oja, en in september nog wat kleine reisjes..

Werchter is wel leuk! Alleen veels te duur, en veel te druk. Normaal ga ik niet, maar de affiche heeft me toch verleid.

Gepost door: Rees
Op: 10/06/2008 14:57
Lot, wat fijn dat het weer goed gaat tussen jullie!

Ook nog niet echt vakantieplannen. Gaat 'm neit echt worden dit jaar maar is ook niet zo erg. M'n moeder wou er heel graag nog even tussenuit en aangezien m'n ouders gescheiden zijn en m'n zusje met haar vriend naar Turkije gaat, ga ik dan maar een paar dagen met haar mee. Zal vast gezellig zijn

Gepost door: Lieke
Op: 10/06/2008 17:23
hoezo gaat m niet echt worden? We gingen toch voor n last minute met suus?

Verder ga ik n paar dagen weg met mn vriend (jaaa het is officieel), misschien parijs

Gepost door: Rees
Op: 10/06/2008 18:31
ja noh maar jullie wouden toch niet lang ofzo? Ik moet het eerst zien, dan geloven Maar ik wil nog steeds hoor
Iemand bekend met de kroonstraat?

Gepost door: P^
Op: 11/06/2008 11:35
heb je een andere vriend lieke?

ik zit over 2 weken al in albufeira

Gepost door: Snic
Op: 11/06/2008 14:57
Leuk dat het officieel is Liek

En Lot, wat mooi dat het allemaal zo goed gaat tussen jullie
Stond er nog een leuke stageplaats voor je op de lijst?
Voedingskundige stage is bij een bedrijf zoals bijvoorbeeld Campina of Nutricia ofzo


| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6]
Out of range value for column 'id_b' at row 1