PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
007
Gepost door : Snic
Op: 28/05/2008 00:23
Gefeliciteerd met je theorie

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6]

Gepost door: P^
Op: 09/06/2008 10:20
puberpop is echt kut, betalen jullie serieus elke x 5euro voor die ouwe muziek van stal

Gepost door: Lot
Op: 09/06/2008 11:09
Van stal?
En ik ga er lang niet altijd heen, ben er 3x geweest ofzo. Eén keer pas heel laat, toen hoefden we geen entree te betalen, en de andere keren 3 euro entree betaald ja. Boeiend.

Gepost door: Lot
Op: 09/06/2008 11:10
Je moet tegenwoordig ook in de Elsom entree betalen, dus zie het verschil niet echt. De stad is überhaupt kut vind ik.

Gepost door: Lot
Op: 09/06/2008 11:30
Gut, wat reageer ik vriendelijk
Zal wel aan de studiestress liggen Sorry!

Gepost door: P^
Op: 09/06/2008 12:47
haha ik betaal nergens entree, wat een onzin
tenzij voor de matrixx ofzo

Gepost door: Lot
Op: 09/06/2008 14:50
Nou, die 5x dat ik ergens entree voor moest betalen overleef ik wel
Is de Matrixx eigenlijk leuk? Ben er zelf nooit geweest, maar hoor alleen negatieve verhalen... Lijkt me best leuk een keer eigenlijk

Gepost door: P^
Op: 09/06/2008 18:03
o dan heb je wrs geen leuke vrienden nee grapje het moet wel echt je ding zijn, mijn tuttige vriendinnetjes houden er ook niet van maar ik hou wel van een housefeestje op zn tijd

whihi ik mag voor 50 euro een vest/trui uitzoeken op de kosten van mijn studievereniging aangezien mijn only vestje twv 20 euro ofzo kwijt was geraakt op 1 van hun feesten :')

Gepost door: Lot
Op: 09/06/2008 22:41
Hm, ik hou ook wel van een housefeestje op zijn tijd. Misschien moet ik dan toch eens zelf gaan ervaren hoe de Matrixx is

Gepost door: Lieke
Op: 09/06/2008 23:06
Ik ga zaterdag naar Defqon, veel zin in

Gepost door: aardappelkroket
Op: 09/06/2008 23:08
jowie!
ik snap nul van waarover jullie bezig zijn...
Ik ga naar Werchter dit jaar... (of doe ik het fout?)
(holland is trouwens juist gewonnen!) maar dat hoef IK jullie waarschijnlijk niet te melden.
xxx
Slaap zacht

Gepost door: Snic
Op: 09/06/2008 23:18
Hoooolland

Werchter lijkt me ook erg gaaf Pete komt daar ook

Gepost door: Lot
Op: 10/06/2008 11:25
Werchter, das toch het weekend van 5-6 juli? Gaan paar vriendinnen van mij ook heen iig Lijkt mij ook leuk, maar kon dat weekend niet, zonde!
En ik ga naar Decibel Outdoor dit jaar (is er ook een Indoor eigenlijk?) Das wel relaxed, is 15 minuten van Nillus' ouders af.
Oehh, heb zin in feestjes
Wat zijn jullie vakantieplannen eigenlijk? Punt gaat naar Portugal toch, en de rest? Over een week heb ik gewoon vakantie (ok, waarschijnlijk wel met een herkansing in mijn zak, maar dat mag de pret niet drukken )

Gepost door: Snic
Op: 10/06/2008 11:34
Ja, dat is dat weekend ja

Wooow over een week vakantie.. Lekkerrrr!
Ik heb 2 juli nog m'n laatste tentamen en daarna vakantie
Ga 14 juli richting Italië voor 10 daagjes!

En jij Lot? Nog vakantieplannen?

Gepost door: Lot
Op: 10/06/2008 11:39
Italië!! Ik ben weer helemaal verliefd op Italië sinds de meivakantie Ga je met Sander?
Ja, ik heb volgende week dinsdag mijn assessment (= eindgesprek). Als ik dat haal, heb ik vakantie Moet nog heel veel doen, maar uiteindelijk zal het wel weer, net als vorige keren, net op tijd goed komen
Ik ga ook 14 juli weg, waarschijnlijk Frankrijk. Ga met Nillus, met de auto en tentje achterin, dus zien wel waar we uitkomen

Gepost door: Snic
Op: 10/06/2008 11:47
Ja, ik ben nog nooit in Italië geweest, dus ik ben benieuwd En ja, ga met Sander. Eerst een paar dagen naar Milaan en daarna nog een paar dagen naar het Gardameer!
Oeh lekker zo met de auto weg! Dat leek ons ook wel wat, maar bij gebrek aan een auto toch maar vliegen Al heeft Sander nu net een auto gekocht.. Denk niet dat het lekker is om daarmee op vakantie te gaan hahaha

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |