PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Dit keer: boytrouble
Gepost door : P^
Op: 17/05/2008 20:19
Haha tis wat
Maar er is dus zo'n jongen waar ik ongeveer een jaar geleden mee gedate heb, maar toen was het niets geworden, had gezegd dat ik niks voor 'm voelde en ging er met z'n vriend vandoor met die vriend heb ik dus een tijdje gehad en hij heeft ondertussen ook een andere vriendin gehad, maar dat ging beide uit en toen kwamen we weer zo'n beetje bij elkaar terecht, geheel onverwachts vond ik hem toch wel heel erg leuk en heb toen ongeveer 1,5 maand voor het eerst met hem gezoend, ALLEEN toen deed hij daarna ineens heel afstandelijk. In het begin snapte ik dat wel, ik had hem vorig jaar niet echt goed behandeld, maar op een gegeven moment kreeg ik toch wel het idee dat hij me gewoon niet leuk vond. Zo ging het een tijdje afwisselend heel leuk en weer minder (arrogant gedrag van hem). Vorige week had ik het weer heel leuk met 'm en toen heb ik ook gezegd dat ik z'n gedrag af en toe echt niet relaxed vind en toen zei hij dat hij dat wel snapte, deed ineens weer heel lief enz.
Ik kan dus niet echt hoogte van 'm krijgen en als ik erover begin lijkt het wel alsof ie het zelf ook niet snapt dus je zou zeggen dat hij twijfelt maar hij wil dus wel telkens na het stappen dat ik met hem meega of hij wil met mij mee, MAAR dat wil ik weer niet (haha) omdat ik niet weet hoe serieus hij het meent met mij. Waarop hij natuurlijk weer denkt wat wil zij nou??
Oke vaag verhaal, hoop dat jullie het een beetje snappen, maar wat zal ik doen want deze jongen wil ik eigenlijk nu eens niet laten schieten, maar dan zonder al te wanhopig over te komen

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

Gepost door: Snic
Op: 22/05/2008 17:06
Geef em een romantisch diner voor 2 ofzo

Cadeau's voor jongens vind ik altijd supermoeilijk.. Ze hebben altijd alles al en ze houden niet van prullen

Gepost door: 007
Op: 22/05/2008 17:22
Houden jongens daar niet van?
Ik gaf mijn ex altijd prullaria :')
Misschien is het daarom uitgegaan

Gepost door: Snic
Op: 22/05/2008 17:40
Hahhaha, nou ik zie Sander niet blij worden van een schattig spaarvarken ofzo Die wil gewoon het liefst een leuk dagje uit of een verwenavond :')

Gepost door: Rees
Op: 22/05/2008 19:13
Haha ja ik zou dat ook niet zo snel doen, prulletjes. Naja vind het zelf ook niet echt leuk altijd om te krijgen, tenzij het echt iets leuks of persoonlijks is dan.

Gepost door: 007
Op: 23/05/2008 07:46
Nou ja, ik gaf ook niet zooi. Echt wel wat bij hem paste enzo
Maar ik had het geld niet voor dure shizzle..

Gepost door: Rees
Op: 25/05/2008 10:52
Pff nou haha het is een kaartje bij het geld geworden, ik ben veel te vroeg uit bed voor hoe laat het was geworden én ik ben het helemaal zat

Gepost door: Io
Op: 26/05/2008 00:03
Het helemaal zat? Als in hem?

Gepost door: Rees
Op: 26/05/2008 17:48
Haha Euhm Hij is gewoon een al vaagheid. Dus wat dat betreft wel. maar ik vind hem daar te leuk voor. Dus nu ga ik hem maar eens confronteren met wat ie wil. Heb niet echt veel meer te verliezen want met hem op deze manier zit ik altijd in onzekerheid over wat ie nu wil haha maar een tijdje nadat ik dit hier had getypt de vorige keer kreeg ik btw dan wel weer een smsje van hey lief blabla sorry van gister dat ik niet zoveel bij je was blabla hoop dat je het gezellig vond. dikke kus Dus ik waag het er denk ik maar op
En ik haat de bussen, die schoppen echt m'n hele reisplanning in de war zo telkens

Gepost door: 007
Op: 28/05/2008 07:55
Volgens mij zijn jullie allebei vaag tegen elkaar
Vind dat smsje dan wel weer duidelijk hoor
Dus go for it


| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |