PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Dit keer: boytrouble
Gepost door : P^
Op: 17/05/2008 20:19
Haha tis wat
Maar er is dus zo'n jongen waar ik ongeveer een jaar geleden mee gedate heb, maar toen was het niets geworden, had gezegd dat ik niks voor 'm voelde en ging er met z'n vriend vandoor met die vriend heb ik dus een tijdje gehad en hij heeft ondertussen ook een andere vriendin gehad, maar dat ging beide uit en toen kwamen we weer zo'n beetje bij elkaar terecht, geheel onverwachts vond ik hem toch wel heel erg leuk en heb toen ongeveer 1,5 maand voor het eerst met hem gezoend, ALLEEN toen deed hij daarna ineens heel afstandelijk. In het begin snapte ik dat wel, ik had hem vorig jaar niet echt goed behandeld, maar op een gegeven moment kreeg ik toch wel het idee dat hij me gewoon niet leuk vond. Zo ging het een tijdje afwisselend heel leuk en weer minder (arrogant gedrag van hem). Vorige week had ik het weer heel leuk met 'm en toen heb ik ook gezegd dat ik z'n gedrag af en toe echt niet relaxed vind en toen zei hij dat hij dat wel snapte, deed ineens weer heel lief enz.
Ik kan dus niet echt hoogte van 'm krijgen en als ik erover begin lijkt het wel alsof ie het zelf ook niet snapt dus je zou zeggen dat hij twijfelt maar hij wil dus wel telkens na het stappen dat ik met hem meega of hij wil met mij mee, MAAR dat wil ik weer niet (haha) omdat ik niet weet hoe serieus hij het meent met mij. Waarop hij natuurlijk weer denkt wat wil zij nou??
Oke vaag verhaal, hoop dat jullie het een beetje snappen, maar wat zal ik doen want deze jongen wil ik eigenlijk nu eens niet laten schieten, maar dan zonder al te wanhopig over te komen

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

Gepost door: Io
Op: 18/05/2008 10:44
Nouja denk dat je dan wel gewoon echt tegen hem moet zeggen dat je het deze keer serieus meent. Want inderdaad kan me wel voorstellen dat hij het nog niet helemaal vertrouwt. Had hij toen je zei dat hij zich soms zo raar gedroeg nog uitgelegd waarom 'ie dat deed eigenlijk?

Gepost door: 007
Op: 18/05/2008 12:17
Hij is natuurlijk ook bang dat je em weer keihard dumpt
Zou gewoon even góéd praten...

Gepost door: P^
Op: 18/05/2008 12:20
Nee hij reageerde er maar amper op, zei wel dat ie het snapte van mijn kant , toen zei ik nog dat ik niet zomaar met hem zou zoenen, dat dat voor mij wel echt wat betekent en toen zei ie dat ie me altijd al had willen zoenen nja heb 'm vannacht nog gesmst dat ik 'm graag weer wil zien dus hoop dat hij een date voorstelt en dan mss maar even goed praten ja (zo niet mijn sterkste kant )

Gepost door: 007
Op: 18/05/2008 12:23
Nog niets teruggehad?

Gepost door: P^
Op: 18/05/2008 12:34
nee maar had zelf ook pas na 2 dagen gereageerd en hij is sowieso de snelste niet

Gepost door: 007
Op: 18/05/2008 12:52
Ah Nee dan snap ik het

Gepost door: Rees
Op: 18/05/2008 18:14
Hmm ja vaag. Kweet niet in zijn geval zou ik misschien ook wel zo reageren eigenlijk. Als het maar minder wordt als je praat, maar ik denk het vast wel, toch?

Gepost door: P^
Op: 18/05/2008 19:36
Vanwege vorig jaar of wat? Maar ik heb hem nu voor mijn idee toch wel laten weten dat ik hem leuk vind...

Gepost door: Rees
Op: 19/05/2008 15:11
Ja vanwege vorig jaar denk ik. Ik denk dat ie ff goed overtuigd wil worden. Maar heel lang hoeft het niet te duren vind ik

Gepost door: 007
Op: 19/05/2008 19:26
Inderdaad

Gepost door: Rees
Op: 19/05/2008 23:13
Hmm ff andere boytrouble . Mijn date is een schildpad. En ik ook een beetje Want het gaat wel goed op zich maar we doen niet echt aan duidelijkheid ofzo, daar zijn we allebei niet zo goed in, hij is ook een twijfelkont over van alles etc. En ik weet ook niet of ik 'm daar mee afschrik. Maargoed, zaterdag is ie jarig en dan kom ik ook want hij doet een klein feestje samen met de vriendin van z'n broer. En normalement geeft men geld. Ga ik dan ook maar doen samen met een vriendin die ook komt. Maar aan de andere kant zou het op een of andere manier ook wel een goede timing voor iets meer duidelijkheid van mijn kant zijn. Dus als iemand nog iets subtiels of een strategie weet

Gepost door: 007
Op: 20/05/2008 11:44
Hmm.. ik zou gaan voor een cadeautje.. En dan gewoon iets liefs geven
Toont toch dat er iets meer is, dan een normale vriendin enzo.

Gepost door: P^
Op: 20/05/2008 23:43
Sowieso lief kaartje erbij ofzo?
Ben heel slecht in jongenskadootjes:$ misschien een giraffe :')

Gepost door: 007
Op: 21/05/2008 07:41
Een giraffe?

Gepost door: Rees
Op: 22/05/2008 16:58
Haha Nee maar idd, pff moeilijk Iig kaartje dan maar

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |