PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Modeltrouble
Gepost door : P^
Op: 24/01/2008 19:33
Haai.. ik heb even jullie advies nodig.
Zoals jullie weten sta ik sinds augustus ingeschreven bij modellenbureau elite en heb ik meegedaan aan de elite model look.
Vorige week zou ik m'n 1e opdracht hebben, maar die ging om onbekende redenen niet door
Toen vroeg ik of ze er nog wel wat in zagen, en ze zeiden van wel, dat ze me volop aan het promoten waren en gisteren heeft mijn boekster ook 2 nieuwe foto's op de site gezet.
De andere meisjes van de wedstrijd hebben wel ook nog geen opdracht gehad, alleen de winnares krijgt ze.
Maar ik ben dus ook nog gevraagd door een ander bureau, ullamodels.nl, ook een grote maar niet zo groot/bekend als elite. En ik heb dat ook verteld, om een beetje te pushen, en toen zeiden ze van elite dat ik me daar niet ook mocht laten inschrijven omdat het de concurrent is. Bovendien zou het geen zin hebben omdat ze op dezelfde markt opereren.
Ik heb niks ondertekend bij elite.
Wat zal ik doen?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6]

Gepost door: 007
Op: 12/05/2008 18:57
Ik ook

Gepost door: P^
Op: 12/05/2008 19:09
Heb morgen vrij werk fotoshoot voor stedelijk museum amsterdam :')

Gepost door: 007
Op: 12/05/2008 19:19
Dus dit bureau is wel beter toch?

Gepost door: P^
Op: 12/05/2008 19:48
ze doen wel veel meer voor me ja...
kan donderdag ook weer naar een casting voor tommy hilfiger maar daar was ik vorige x niet gekozen dus weet niet of ik dat doe

Gepost door: 007
Op: 12/05/2008 20:20
Gewoon proberen joh

Gepost door: Rees
Op: 12/05/2008 21:19
Haha vet punt!

Niet lachen, het is de dierentuin geworden Gewoon voor de grap
En toen zouden zijn ouders nog niet terug zijn van vakantie, en wij daar eten met zijn broer en vriendin (die ik al wel tijdje 'ken'). Hmm waren die ouders al wel thuis, ook hallo Die had ik 1,5 jaar geleden ook al een keer gezien toen het niks geworden was dus wel een beetje vaag Maargoed, was gezellig, maar werd wel overladen door meer verlegenheid echt zuur En dan is hij ook nog geen echte prater (wel gewoon sociaal hoor )en zit iedereen te pushen van wanneer wordt/is het nou wat, maar nu groeit het heel langzaam terwijl ik eigenlijk al duidelijkheid wil maar niks durf want het anders wrs verpest
Haha vandaag ben ik erg, maar ik ben ongeduldig en hou van duidelijkheid

Gepost door: P^
Op: 12/05/2008 22:41
haha de dierentuin, lief!
vervelende situatie ja, maar ook positief want nu gaan zn ouders hem ook pushen

Gepost door: Rees
Op: 12/05/2008 23:42
Haha misschien 'Ja tot de volgende keer he!' 'Ja ehh tot de volgende keer!'
Hahaha en ik vind het echt niet zo'n dierentuin type, komt ie daar weet ie alle namen van die beesten ofzo Lag al voor het eerste dier in mezelf in een deuk omdat het zo niet hem was :')

Gepost door: Io
Op: 17/05/2008 19:21
Mooie nieuwe foto's op je hyves trouwens Punt.

Gepost door: P^
Op: 17/05/2008 20:07
thanks was ook echt leuk om te doen. heb alleen zelf de foto's nog niet, deze stonden toevallig op de site van de visagiste...

Gepost door: Flow
Op: 05/10/2008 22:02
test

Gepost door: 007
Op: 06/10/2008 18:53
Test geslaagd

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |