PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Modeltrouble
Gepost door : P^
Op: 24/01/2008 19:33
Haai.. ik heb even jullie advies nodig.
Zoals jullie weten sta ik sinds augustus ingeschreven bij modellenbureau elite en heb ik meegedaan aan de elite model look.
Vorige week zou ik m'n 1e opdracht hebben, maar die ging om onbekende redenen niet door
Toen vroeg ik of ze er nog wel wat in zagen, en ze zeiden van wel, dat ze me volop aan het promoten waren en gisteren heeft mijn boekster ook 2 nieuwe foto's op de site gezet.
De andere meisjes van de wedstrijd hebben wel ook nog geen opdracht gehad, alleen de winnares krijgt ze.
Maar ik ben dus ook nog gevraagd door een ander bureau, ullamodels.nl, ook een grote maar niet zo groot/bekend als elite. En ik heb dat ook verteld, om een beetje te pushen, en toen zeiden ze van elite dat ik me daar niet ook mocht laten inschrijven omdat het de concurrent is. Bovendien zou het geen zin hebben omdat ze op dezelfde markt opereren.
Ik heb niks ondertekend bij elite.
Wat zal ik doen?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6]

Gepost door: Snic
Op: 24/01/2008 19:49
Dat is een lastige zeg.. Ik ben ook niet echt thuis in de modellenwereld. Maar ik vind het wel stom dat je nog geen opdrachten hebt gehad.

Gepost door: 007
Op: 24/01/2008 19:53
Ik heb ook wel gehoord van Ulla ja
Maar aangezien je nog niets getekend hebt, kan je toch altijd even gaan babbelen met Ulla? Misschien hebben zij wel metéén een opdracht voor je.

Gepost door: Io
Op: 24/01/2008 20:16
Nouja het bureau zelf mag je geen opdracht geven toch? Het bedrijf dat een model zoekt kiest je uit lijk me. Of werkt het niet zo?

Want als dat wel zo is lijkt het me handiger om bij Elite te blijven als die groter zijn, dan zullen ze meer bedrijven hebben die bij hen voor modellen kijken.

Gepost door: P^
Op: 24/01/2008 20:17
Ik zal daar sowieso ook eerst een testshoot voor m'n portfolio moeten

Gepost door: P^
Op: 24/01/2008 20:19
En ja io dat is ook wat zij zeggen.
Maar net als nu met die opdracht, zou voor coiffure awards zijn. Ik was het die er zelf op terug moest komen, waarop mijn boekster zei: 'de kapper is er niet meer op teruggekomen'.
En dan denk ik tja, jullie zijn mijn management, hadden jullie er niet achteraan kunnen gaan, ik snap dat zo'n kapper dat niet 5x gaat vragen.
Ergens heb ik het idee dat ze niet echt hun best voor me doen, anders had ik al wel iets kleins gehad, zoveel connecties of invloed hebben ze dan toch ook wel?
En misschien dat een kleiner bureau wat meer moeite doet..
Maar van de andere kant, waarom kickt elite me er dan niet uit, daar zijn ze heus niet te verlegen voor, hebben ze bij een ander meisje wel gedaan..

Gepost door: Io
Op: 24/01/2008 20:22
Hm, dat is misschien wel zo ja, dat een kleiner bureau meer moeite voor je doet..

Lastig, maar moet je die foto's die je nu gemaakt hebt trouwens zelf betalen of heeft Elite dat gedaan? (want dat was nog niet voor een echte shoot voor een opdrachtgever toch?)

Gepost door: 007
Op: 24/01/2008 20:22
Hm.. moeilijk.
Anders kijk je het nog een maandje aan bij Elite en ga je dan es naar Ulla kijken..

Gepost door: P^
Op: 24/01/2008 21:00
Ja dat dacht ik ook al 007
En zij hebben dat betaald, was 500 euro, zou ingehouden worden op m'n 1e opdracht.. ze zullen het ook echt niet op prijs stellen als ik opstap. Maarja ik heb niks ondertekend en zij geven me geen opdracht, terwijl ze in het begin zeiden dat ik gelijk aan de slag kon (en nu is het van: het duurt altijd even voor je aan de slag kunt)

Gepost door: Io
Op: 24/01/2008 22:43
Maar mag je die foto's die zij hebben gemaakt dan nog wel voor je portfolio van Ulla gebruiken als Elite ze heeft betaald?

Gepost door: P^
Op: 25/01/2008 11:25
Nee daarom zal ik sowieso een nieuwe testshoot moeten

Gepost door: Lot
Op: 25/01/2008 11:39
En moet je dat dan wel zelf betalen? Of betaalt Ulla dat dan?

Gepost door: P^
Op: 25/01/2008 12:54
Ben verder nog niet op hun ingegaan (mss hebben ze niet eens meer interesse), maar bij grote bureaus investeren zij, ik ga sowieso niks betalen

Gepost door: P^
Op: 06/02/2008 14:37
Ze nodigen me uit voor een gesprek!

Gepost door: Io
Op: 06/02/2008 14:57
Ooh mooi. Wanneer moet je langs komen?

Gepost door: Lot
Op: 06/02/2008 17:40
'Ze' is Ulla?
Ben benieuwd

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6]
Out of range value for column 'id_b' at row 1