PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
@ Liek
Gepost door : Lot
Op: 12/01/2008 10:21
Ben je nog/al op zoek naar een andere kamer?
Dit stond bij Phocas op de site, voor als je geïnteresseerd bent...


Omdat ik naar een grotere kamer ga verhuizen, komt mijn kamer op de Lange Hezelstraat vrij.
De kamer is ongeveer 16 m2 en kost (tot op heden) 270 euro per maand incl.
Keuken, douche en toilet deel je met 3 huisgenoten (2 mannen, 1 vrouw). Tevens is er een lieve huiskater (Red) aanwezig.
De kamer ligt in een stadspand van de SSHN en dus moet je daar wel ingeschreven staan.
Om de verhouding man/vrouw een beetje eerlijk te houden, zijn mijn huisgenoten op zoek naar een vrouw.

De kijkavond zal, onder voorbehoud, op woensdag 23 januari zijn.
Ben je geinteresseerd? Bel ([ Telefoon nummer filter ]) of mail (marleenus@hotmail.com) me.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12]

Gepost door: Flow
Op: 21/01/2008 22:44
vlakbij zandvoort aan zee

nja ik ben pas nog in nijmegen geweest
bij een vriendin blijven slapen, die studeert daar!

Gepost door: P^
Op: 22/01/2008 11:15
Ze zeggen wel eens dat je haar heel anders kan terugkomen he? Andere kleur of structuur.

Maar draag je nog een pruik nu of?

Lijkt me wel 'vervelend' dat je op andere plaatsen weer moet gaan scheren

Gepost door: Flow
Op: 22/01/2008 11:29
je had toch nog wel gewoon wenkbrauwen en wimpers toch io?

Gepost door: Io
Op: 22/01/2008 12:14
Ja iedereen roept dat ik vaaast krullen krijg, maar daar lijkt het nog niet zo op. Ach ik, ben allang blij met haar sowieso, krullen of niet.

En ik draag nog m'n pruik ja, al kan dat over een tijdje vast niet meer en daar zie ik echt énorm tegen op.. Niet dat ik dat onding niet eindelijk weg wil gooien, maar ik wil gewoon echt niet die eerste keer naar Dizkartes, mijn studie of m'n commissie.. Want die weten allemaal van niks en het lijkt me echt afschuwelijk als ik het opeens aan iedereen uit moet gaan leggen..

En ik had nog wel wenkbrauwen en wimpers ja, maar niet zo veel. Wimpers zijn wel weer normaal (had toch nooit zulke lange) maar ik heb wel nog steeds van die heel lichte blonde-mensen wenkbrauwen terwijl ze vroeger zowat zwart waren.

En weet moeten scheren is idd zwaar irritant, ik vergeet het ook steeds. Al hoeft dat wel allemaal nog veel minder dan eerst.

Gepost door: 007
Op: 22/01/2008 13:12
Weten ze echt nix Io? Wilde je dat niet?

Gepost door: Io
Op: 22/01/2008 15:17
Ja nouja het is niet echt een gezellige binnenkomer he "he, leuk je te leren kennen! Ik ben Mirjam, oja en ik heb kanker. "


Naja, de merken het nu vanzelf wel over een tijdje he.

Gepost door: 007
Op: 22/01/2008 15:33
Nja.. dat is ook wel zo..
Maar lijkt me toch wel moeilijk..



Pfft. Ik kom net van de dealer vandaan.. Waren we met de auto + hondjes geweest. Echt niet te doen Die ene maar lopen op de hoedenplank (en op mn hoofd) :')
Moest een nieuwe carburateur voor 't invalidenbakkie van mn moeder Dan maar hopen dat ie het weer doet Hij heeft 1 dag gelopen en toen niet meer

Gepost door: Io
Op: 22/01/2008 15:45
Heeft je moeder een scootmobiel? Of bedoel je gewoon een auto waar je moeder makkelijk in kan ofzo?

(ja ik weet verder niet wat een carburatuur doet en waar het is zit, dus ja. :') )

Gepost door: 007
Op: 22/01/2008 15:53
Ik heb van m'n eerste salarissen zo'n 45-km-autootje voor d'r gekocht

Gepost door: 007
Op: 22/01/2008 15:53
Ze kon ook een scootmobiel aanvragen, maar dat vond ze te ver gaan

Gepost door: Io
Op: 22/01/2008 15:56
Nouja kan me voorstellen dat je het liefst zo lang mogelijk zonder wilt. En zo'n auto'tje is dan wel heel handig!

Echt lief dat je dat voor haar hebt gekocht Zo'n ding is enorm duur of niet?

Gepost door: 007
Op: 22/01/2008 15:59
Uhm.. jep :')

Daarom was ik zo boos dat ie meteen kapoet was..
Maar goed, nu wordt ie dus hopelijk gemaakt

Gepost door: Io
Op: 22/01/2008 16:03
Maar neem aan dat de dealer dat fixen gewoon betaald? Omdat jullie hem pas zo kort hebben?

Wel zwaar irritant hoor, heeft ze het ding eindelijk, is hij zo snel al weer weg voor reparatie..

Gepost door: 007
Op: 22/01/2008 16:07
Nou, hij was tweedehands. Hij kwam vandaan bij mensen hier uit het dorp. Dus ik dacht: die zijn wel te vertrouwen (en die hadden em ook altijd in onderhoud bij de dealer).. Maar niet dus. En ik had er daar ook nog een flink bedrag bij betaald..

Gepost door: Io
Op: 22/01/2008 16:24
Ach. zo'n ding kan altijd stuk gaan. Hoeft niet persé te betekenen dat die mensen iets fout hebben gedaan. Hoop het niet in ieder gaval, anders zou het wel erg lullig zijn!
En hopen dat het niet al te duur is om te maken dan..

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12]
Out of range value for column 'id_b' at row 1