en ik heb me over laten halen want ik dacht je doet wat leuks aan en je gaat lekker dansen
dus ik ging toch maar even kijken:
| quote |
| We are incognito!!! Dat is de titel van het Oud en Nieuw feest dat Stalker ook dit jaar weer organiseert op de meest feestelijke nacht van het jaar. Waar vorig jaar viering recht toe en rechtaan was, zonder al te veel poespas met alleen rockende muziek, is het dit jaar anders. Dit jaar wordt je uitgenodigd voor een avond met inhoud waarbij je weldegelijk gaat deelnemen aan een verkleed partij op niveau in een mystieke ambiance. Uiteraard met de te verwachten twist welke Stalker eigen is. De toverwoorden van de spannendste avond van het jaar zijn opwinding, mysterie en onvervalst chique. En dat alles incognito. Denk aan een: High profile geisha, mysterious dandy, phantom of the nightclub, beautiful vamp, chiq ’n freak, Queenmasquee of een eigen creatie. Het spreekt voor zich dat de Gendarmerie de visagie in volle sterkte aanwezig zal zijn. |
DUS
wat moet ik nu aan
ik wil wel iets doen in de stijl van, om te voorkomen dat ik daar aankomen en alsnog vet lelijk wordt ondergeschminkt
maar ik wil niet over de top
help
maar kan geen nee zeggen haha.