PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Wat moet ik doen?
Gepost door : Flow
Op: 27/12/2007 16:21
zeg maar met oud en nieuw ga ik dus naar een feest<br />
en ik heb me over laten halen want ik dacht je doet wat leuks aan en je gaat lekker dansen<br />
dus ik ging toch maar even kijken:<br />
<br />
<br />
We are incognito!!!<br />
<br />
Dat is de titel van het Oud en Nieuw feest dat Stalker ook dit jaar weer organiseert op de meest feestelijke nacht van het jaar. Waar vorig jaar viering recht toe en rechtaan was, zonder al te veel poespas met alleen rockende muziek, is het dit jaar anders. <br />
<br />
<br />
Dit jaar wordt je uitgenodigd voor een avond met inhoud waarbij je weldegelijk gaat deelnemen aan een verkleed partij op niveau in een mystieke ambiance. <br />
Uiteraard met de te verwachten twist welke Stalker eigen is.<br />
<br />
De toverwoorden van de spannendste avond van het jaar zijn opwinding, mysterie en onvervalst chique. En dat alles incognito. Denk aan een: High profile geisha, mysterious dandy, phantom of the nightclub, beautiful vamp, chiq ’n freak, Queenmasquee of een eigen creatie. Het spreekt voor zich dat de Gendarmerie de visagie in volle sterkte aanwezig zal zijn.<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
DUS<br />
wat moet ik nu aan<br />
ik wil wel iets doen in de stijl van, om te voorkomen dat ik daar aankomen en alsnog vet lelijk wordt ondergeschminkt<br />
maar ik wil niet over de top<br />
<br />
help

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3]

Gepost door: Flow
Op: 27/12/2007 20:11
nee das iets te duur voor mijn budget<br />
<br />
dit is zielige kleine stalker<br />
lichtfabriek ga ik over 2 weken heen<br />
<br />
shufffffffffffffffffffleeennnnnnn

Gepost door: Io
Op: 27/12/2007 21:34
shufflen?
en het enige wat ik kan verzinnen is idd zo'n masker. dresscodes zijn lastig! Je wilt niet als enige aankomen als enorm verklede, maar nauwelijks iets doen is ook weer zo saai.

Gepost door: 007
Op: 28/12/2007 07:33
Bij shufflen denk ik aan een iPod :'

Gepost door: P^
Op: 28/12/2007 11:56
En wat doen jullie met oud&nieuw? Ik blijf dit jaar een xtje thuis

Op: 28/12/2007 12:58
Ik ga het juist in Groningen vieren. Hou eigenlijk niet van o&n, te veel geld betalen om een te drukke kroeg binnen te kunnen.. Maar dit jaar gaan ik eerst met een grote groep mensen een feest houden bij iemand thuis en daarna naar een kroeg waar je alleen maar als introducé van mensen die er werken in mag, dus gratis en niet belachelijk druk.
Komen je vriendinnen van thuisthuis ook?

Gepost door: Lot
Op: 28/12/2007 12:59
Ik waarschijnlijk ook. Hangt er een beetje vanaf hoe ik me tegen die tijd voel, maar waarschijnlijk blijf ik lekker bij mijn ouders en ga ik een beetje op tijd slapen Lekker suf, maar voor één keertje overleef ik het wel

Op: 28/12/2007 13:02
Ja zoiets heb ik dus ook ben al een aantal jaar weggeweest en zou eigenlijk dit jaar weer in nijmegen vieren zoals vorig jaar, maar er haakten nogal wat mensen af en toen dacht ik, tis ook wel weer es leuk om thuis te blijven.. m'n broertje heeft al superveel vuurwerk heel zonde, maar toch wel leuk om te zien

Op: 28/12/2007 13:03
en mn vriendinnen van thuisthuis zijn nogal saai eigenlijk heel anders dan mn nijmeegse vriendinnetjes.. zitten met hun vriend thuis enzo.. dus dat wordt 'm niet

Op: 28/12/2007 13:04
Ik zou eigenlijk naar Phocas gaan, maar die kunnen wel een jaartje zonder me

Op: 28/12/2007 13:06
Ach ook prima toch punt, jaartje rustig aan doen. En met je familie is ook gezellig! Bij mij zitten mijn broer en zus juist in Grunn, dus dan vind ik het hier leuker.

Op: 28/12/2007 13:16
Volgens mij zit ik hier alleen met mijn moeder.

Op: 28/12/2007 14:08
Hm dat is wel jammer, maar kan ook gezellig zijn. En anders was je moeder alleen geweest, voor haar dan ook leuk dat je er bent!

Op: 28/12/2007 14:10
Nee, anders was mijn moeder met mijn vader meegegaan naar vrienden. Maar vind het wel fijn dat ze tot 12 uur bij mij blijft, daarna ga ik toch slapen en anders ben ik helemaal zo zielig alleen

Op: 28/12/2007 14:21
Haha, ja andersom kan het ook, anders was jij alleen. Maar nog een speciale reden dat je geen groot feest wilt of heb je er gewoon geen zin in?

Gepost door: Snic
Op: 28/12/2007 16:04
Met oud en nieuw ga ik met Sander naar Lex+vriendin en daarna nog een kroegje in ofzo Wordt wel gezellig denk ik zo!

Ik wil eigenlijk nog een leuk truitje ofzo kopen voor dan, maar eigenlijk heb ik helemaal niet zoveel geld

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |