PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Nieuw chattopic 2
Gepost door : 007
Op: 18/12/2007 20:32
Aangezien de (het?) vorige al weer heeeeel veel pagina's telde

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11]

Gepost door: Flow
Op: 29/12/2007 20:06
ja wel beetje
maar ik heb echt in geen tijden meer zo'n gezellige avond gehad
was helemaal blij

Gepost door: 007
Op: 30/12/2007 09:23
Goeiemorgen

Gepost door: Lot
Op: 30/12/2007 11:23
Hoiii

Gepost door: Io
Op: 30/12/2007 13:25
bonjour

Gepost door: Lot
Op: 31/12/2007 10:55

Gepost door: Snic
Op: 31/12/2007 11:12
Ooooh heerlijk uitgeslapen

Gepost door: Flow
Op: 31/12/2007 11:19
ik ging om 2 uur slapen
en was om kwart over 9 wakker

kutkoters met hun vuurwerk
voor onze deur afsteken zodat onze hond vet bang word, hij zit de hele ochtend al te blaffen enzo gelukkig is ie nu beetje stil nu die in de bench zit

Gepost door: Snic
Op: 31/12/2007 11:22
Tja, dat heb je met dat vuurwerk he.. Maar vind het ook altijd wel zielig voor die beestjes. Al is onze hond er helemaal niet bang voor haha, die wil er juist op af..

Gisteren was ik met de hond aan het wandelen en toen waren verderop nog wat van die kleine jochies vuurwerk aan het afsteken. Zo'n romeinse kaars ofzo.. En daar moest ik langs. Dus ik ff wachten tot dat ding klaar was en liep er langs. Zegt dat jochie: oooh sorry mevrouw, ik zag niet dat u eraan kwam met de hond! Hahaha, dat had ik niet verwacht Ik ben altijd bang dat ze een rotje naar em gooien ofzo als ik em aan het uitlaten ben. Maar dat jochie helemaal sorry zeggen enzo..

Echt zo'n nutteloos verhaal haha, maar ik moet nog douchen en heb niet zo'n zin. Dus dat stel ik gezellig even uit

Gepost door: Flow
Op: 31/12/2007 11:35
haha voor mij geld hetzelfde

nee maar bij ons zijn die jongeren echt vreselijk asociaal
mn moeder vroeg heel beleefd en netjes of ze IETSJES (dus niet stoppen of copleet ergens anders) verder konden gaan staan maar nee hoor nog dichter bij je voordeur gaan ze

Gepost door: P^
Op: 31/12/2007 12:48
Ja het lijkt wel alsof we in een oorlogsgebied wonen

Haha ik voel me nou echt een oude taart maar het is zo nutteloos.. vannacht vuurwerk is leuk maar dit?

Gepost door: P^
Op: 31/12/2007 12:48
En onze katten zijn ook bang de ene gaat de hele tijd onder de kast

Gepost door: Snic
Op: 31/12/2007 13:02
Ja, zielig is dat he..

En ja, ik vind het ook niet heel super zo overdag Vind het dan altijd eng om ergens heen te fietsen.. Ben altijd bang dat ze wat tegen me aan gooien

Gepost door: Lot
Op: 31/12/2007 13:12
Ik snap ook echt niet wat er nou leuk aan is, al dat geknal. Opzich valt het wel mee hier, maar de buurman houdt wel van carbiet schieten, dus dat hoor je wel De kat vind het nu nog niet zo eng, maar vannacht als het meer is, zal hij wel de rest van de nacht onder de bank zitten.
Wat zou ik nog eens kunnen eten? Veel vruchtendrankjes prikken te erg, en van zuivel krijg je heel veel slijm, wat weer weggeslikt moet worden. Heb nu ontdekt dat roerei erg goed naar binnen glijdt, maar daar nu op te leven Iemand nog goeie tips?
In ieder geval iedereen heeeeeeel veel plezier vanavond! Maak er een mooi feestje van

Gepost door: Io
Op: 31/12/2007 13:36
pudding? Ik zou het eigenlijk echt niet weten.. Moet je niet ook veel ijsjes eten?

Gepost door: Lot
Op: 31/12/2007 14:51
Ja, ijsjes kan wel, maar op de een of andere manier vind ik zoete dingen heel vies smaken Mijn moeder had al heel braaf een voorraad Festini perenijsjes gehaald, maar daar heb ik er nog maar één van gehad
Gaat gelukkig wel al beter allemaal, alleen 's nachts nog veel pijn. Leef wel nog steeds op pijnstillers, maar wil dat vanaf woensdag af gaan bouwen.
En dan weer aan de studie... Vond dit wel een goede smoes om even niks te doen, maar als ik mijn assessment in januari wil halen, zal ik toch wat moeten gaan doen

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11]
Out of range value for column 'id_b' at row 1