PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Nieuw chattopic 2
Gepost door : 007
Op: 18/12/2007 20:32
Aangezien de (het?) vorige al weer heeeeel veel pagina's telde

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11]

Gepost door: Lieke
Op: 09/01/2008 12:30
Wat kut voor je Lot! Ik zag je net fietsen en je keek niet zo vrolijk, ik vroeg me al af of er iets aan de hand was.. Maar zat het er ook aan te komen is het voor jou heel verrassend gekome? Sterkte!

Gepost door: Lot
Op: 09/01/2008 15:11
Nee, ik zag het absoluut niet aankomen.
Het ging wel even iets minder, maar dat was wel vaker. Als we het druk hadden, en elkaar minder zagen. En dan gaat het daarna gewoon weer goed. Maar nu niet...

Op: 09/01/2008 17:56
Heb hem net nog gesmst en we gaan vrijdag nog even wat dingen uitpraten
Wel fijn dat hij er ook gewoon nog over wil praten, en me niet compleet negeert ofzo. Dan was het wel echt een lul geweest

Op: 09/01/2008 18:15
Ben nu fijn allemaal dingen aan het opschrijven die ik vrijdag wil zeggen/vragen Anders vergeet ik dat allemaal weer

Gepost door: Rees
Op: 09/01/2008 19:05
Ahw wat klote! Wel goed hoe het is 'aangepakt' allemaal maar nooit leuk Dat opschrijven zou ik ook doen idd

Gepost door: Flow
Op: 09/01/2008 20:58
ooh maar wel een gentlemen dat ie nog met je wilt praten!<br />
nu kun je inderdaad onduidelijkheden nog uitpraten<br />
<br />
maar wel kut zeg, net nu je nog aan het herstellen bent van die operatie!!

Gepost door: P^
Op: 10/01/2008 00:30
Oh kutzooi <br />
En kutreden ook altijd, voel je je zo machteloos he..<br />
Maar wel fijn als jij ook ff kwijtkunt wat je kwijtwilt

Gepost door: Snic
Op: 10/01/2008 09:59
Hey Lot, wat klote voor je.. Ook vervelend dat je het niet aan zag komen, dan komt het toch altijd wat harder aan

Op: 10/01/2008 14:44
Gister keihard gezopen op MFV feest, doet de mens ook goed
Wel bij zowat elk nummer wat ik hoorde gejankt, maar er waren allemaal lieve mensen en dat is altijd fijner dan thuis alleen huilen
En mijn coach van vorig jaar was zoooo lief. Dat is echt zo'n stoer kereltje met een minihartje en steeds als hij zag dat ik het moeilijk had kreeg ik een dikke knuffel en een biertje En hij zei steeds dat hij me zo zielig vond en zelf ook bijna moest huilen als hij mij zo verdrietig zag haha.
En ik heb Nillus met mijn zatte hoofd niet eens gesmst, dat vond ik ook wel goed
En ik heb een nieuw lijflied Tracy Ullman - Breakaway

Gepost door: 007
Op: 10/01/2008 18:34
Ik vind het echt shit voor je.

Gepost door: Io
Op: 10/01/2008 18:53
Maar wel goed dat je hem geen dronken smsjes hebt gestuurd en echt lief ja die coach.

Op: 11/01/2008 11:22
Alcohol, altijd riskant <br />
Wanneer ging je nou met 'm praten?<br />
<br />
Mijn ex heeft volgens mij een nieuwe vriendin

Op: 11/01/2008 12:51
Hij kan elk moment komen...
En de alcohol ging helemaal goed gelukkig
Bleeeeh

Op: 11/01/2008 15:55
Oeeeh, het was echt heel fijn om hem te spreken
Had er de laatste dagen natuurlijk wel over nagedacht, en hij had ook zeker gelijk dat het de laatste tijd minder was en dat het zo niet verder kon. Alleen had ik het nog wel willen proberen om beter te maken en hij dus niet... Maar het was de laatste tijd meer vriendschap dan liefde ofzo... En nu was het gewoon gezellig In begin beetje raar en hebben we het er nog goed over gehad, maar eigenlijk was het daarna gewoon zoals anders Tuurlijk is het nog steeds niet leuk, maar ik denk dat dat meer de situatie is van het weer alleen zijn en een maatje missen, dan dat het echt om Nillus gaat.
En hij vond het ook heel fijn om gewoon te kunnen praten en elkaar te blijven zien. Dus we spreken binnenkort weer af om te eten ofzo
Echt fijn!

Op: 11/01/2008 19:23
Gelukkig komende tijd maar veel afleiding zoeken...

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |